Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Το πυροβόλο είναι το κλασσικό 100 χιλιοστών, απλά έχει θερμικό κάλυμμα. Το κιτ το δίνει σε δυο μισά, αλλά με λίγη προσοχή γίνεται μια χαρά. Εαν κάποιος θέλει, υπάρχει η καταπληκτική κάννη της ABER (προσεχώς σε άλλη κατασκευή).
Σχετικά με την συναρμολόγηση και πως θα βαφτεί:
Γενικά προτιμώ να κολλάω σωστά και να γίνεται σωστή συναρμολόγηση παρά να παιδεύομαι με έτοιμα βαμμένα κομμάτια. Για παράδειγμα, οι πλαϊνές ποδιές είναι ένα κομμάτι, μνε εξαίρεση το τελευταίο πίσω μέρος, το οποίο μπαίνει ξεχωριστά. Το κιτ έχει σχεδιαστεί για να βαφτούν ξεχωριστά οι ποδιές, αλλά με δοκιμές διαπίστωσα ότι δεν ευθυγραμμίζονται εύκολα μετά. Οπότε και τις κόλλησα.
Για το βάψιμο τροχών και ερπυστριών, αποδέχομαι ότι το εσωτερικό της ερπύστριας δεν θα είναι απόλυτα βαμμένο σωστά αλλά γίνεται ικονοποιητικό. Η μέθοδος είναι απλή και δεν θέλει πολύ χρόνο.
-Πρώτα βάφουμε με το χρώμα του άρματος ανάρτηση, τροχούς κλπ
-Έπειτα περνάμε με μαύρο τους τροχούς και την ερπύστρια. Ουσιαστικά εκμεταλλευόμαστε το μαύρο που βάφονται τα λαστιχένια μέρη για να κάνουμε σκιές.
- Ψεκάζουμε το βασικό μέσα στους εδαφικούς,τους τεμπέληδες και τους κινητήριους τροχούς το χρώμα που πρέπει να είναι, χωρίς να πολυσκάμε για τα όρια των χρωμάτων.
- Διορθώνουμε το χρώμα της ανάρτησης από τα overspray του μαύρου, χωρίς να προσπαθούμε να καλύψουμε τα πάντα, απλά για να μην χτυπάει στο μάτι. Το μαύρο που παραμένει κάνει σκιά και δένει με το χρώμα μετά το σκόνισμα.
- Σκονίζουμε κανονικότατα την ερπύστρια, ανάρτηση, τροχούς και λοιπά. Μετά το σκόνισμα δεν φαίνεται πουθενά το overspray καθώς έχουν «δέσει» όλα μαζί.
Αν χρειαστεί προτιμώ να διορθώσω το βασικό με πινέλο παρά να διορθώσω το μαύρο (δηλαδή προτιμώ να βάψω ζάντα και όχι λάστιχο). Τα ψεκάσματα γίνονται και εσωτερικά και εξωτερικά των τροχών με κατάλληλη γωνία στον αερογράφο, τόσο για το μαύρο όσο και για το βασικό. Μετά είναι απλά θέμα ψιλοδιορθώσεων και προσοχής.
Όσο για το βάψιμο των λεπτομερειών στο υπόλοιπο άρμα αυτό γίνεται με πινέλο.