Δε σωζεται με τιποτα δυστυχως.Εν τελει απο τη μια θελουν ελαχιστη παραγγελια 16ευρω χωρις ΦΠΑ + οτι σε χρεωνουν 20,64 EUR μεταφορικα.Δηλαδη αν παρω 2 πιλοτους (για να σταλει η παραγγελια) + εξοδα+φπα = 43ευρω.
Καλες πωλησεις!! Δε γινεται ετσι ομως...1000 φορες να παρω ενα κιτ παρα για ενα πιλοτο ή εστω δυο να δωσω 43ευρω , τι ειναι ????