Αποστολέας Θέμα: 29/11/2002  (Αναγνώστηκε 2133 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
29/11/2002
« στις: Ιούνιος 17, 2018, 02:47:30 μμ »
                                                                                            29/11/2002
                                                                               HOLLAND-ENGLAND-PORTUGAL
                                                                                   29/10/2002-21/4/2003
                                                                              DEN HELDER-PLYMOUTH-LISBOAN


Η Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ (F-464) πρώην HNLMS JAN VAN BRAKEL (F-825), καθελκύστηκε την 16-5-1981 στα ναυπηγεία ROYAL SCHELDE της Ολλανδίας και τέθηκε σε ενέργεια την 14-4-1983. Τo 2002 παραλήφθηκε από το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό και μετονομάσθηκε σε Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ αποτελώντας την όγδοη φρεγάτα τύπου STANDARD του Ελληνικού Στόλου.


 Η ύψωσις της Ελληνικής Σημαίας έγινε στις 29 Νοεμβρίου 2002 στο Den Helder της Ολλανδίας, με πρώτο κυβερνήτη τον Ανπχο Γ. Γιακουμάκη.
 Κατέπλευσε στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνος την Δευτέρα 21 Απριλίου 2003
 Η Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ είναι το 5o κατα σειρά από τα 5 πλοία που έχουν αυτό το όνομα
Τα άλλα πλοία ήταν τα εξής:
•   1... Η Κανονιοφόρος ΚΑΝΑΡΗΣ που ενετάγη το 1835 και παρωπλίσθη το 1859.
•   2... Το Βοηθητικό ΚΑΝΑΡΗΣ πρώην ΨΑΡΑ που οποίον ενετάγη το 1880 και επωλήθη σε εφοπλιστές το 1923.
•   3... Το Α/Τ ΚΑΝΑΡΗΣ τύπου HUNT III πρώην Βρετανικό HMS HATHERLEIGH που ενετάγη το 1942 και επεστράφη στην Αγγλία το 1959.
•   4... Το Α/Τ ΚΑΝΑΡΗΣ τύπου GEARING FRAM I το οποίο ενετάγη το 1972 και παρωπλίσθη το 1993.

 Του ιδίου τύπου ΑΔΡΙΑΣ (F 459), ΑΙΓΑΙΟΝ (F 460), ΕΛΛΗ (F 450), ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ (F 465), ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ (F 462), ΛΗΜΝΟΣ (F 451),ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ (F 463), ΝΑΒΑΡΙΝΟΝ (F 461), ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ (F 466).


                                                                             ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις: 130,5/14,6/6,2 μέτρα
Εκτόπισμα:3.630τόν.
Πρόωση:2RROlympus56.800HR,2RRTyne10
Ταχύτητα:30κόμβοι
Πλήρωμα:198
Οπλισμός: 1 πυροβόλο 76χιλ. ΟΤΟ Melara, 1 σύστημα εγγύς προστασίας Phalanx, σύστημα Κ/Β Ε/Ε Harpoon και Ε/Α Sea Sparrow. Επίσης Α/Υ τορπίλες και σύστημα ΗΝ αντίμετρων. Έχει δυνατότητα μεταφοράς 2 Ε/Κ ΑΒ 212ASW

                                                             Αποστολές-Συμμετοχή σε Διεθνείς Ασκήσεις
ONOMA ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ                                             ΑΠΟ                                   ΕΩΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ FOST                                             10-03-03                          27-03-03
(STAFF SEA CHECK)PST/SCWT
ΑΣΚΗΣΗ SWORDFISH 03                                   08-04-03                         16-04-03
ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ SNMG-2                                            21-08-05                         11-12-05
ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ <<UNIFIL MAROPS>>                   17-11-06                          23-12-06
ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ SNMG-2                                            06-05-07                          12-10-07                               
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΣΚΗΣΗ                                  22-02-10                          24-03-10
PASSEX ΜΕ SNMG-2
ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ SNMG-2                                            15-06-11                          25-07-11   
(Oι δυο πρωτες ασκησεις ειναι με το πληρωμα παραλαβης σε Αγγλια και Πορτογαλια αντιστοιχα, μετα την παραλαβη του πλοιου απο Ολλανδια,τα fost στην Αγγλια τα θυμαμαι επισης διοτι συνεπεσαν με τα γενεθλια μου... 8))
                                                                                                                  

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: 29/11/2002
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 17, 2018, 02:55:50 μμ »
Λιγα λογια για τον αγαπημενο μου ηρωα...                                                                 
Το όνομα του πλοίου προέρχεται από τον Κωνσταντίνο Κανάρη ήρωα της Επανάστασης του 1821, με ένδοξη δράση στο Ναυτικό και ταυτόχρονα μια απ΄ τις πιο ευγενείς μορφές του Αγώνα. Ο Κωνσταντίνος Κανάρης γεννήθηκε το 1790 στα Ψαρά και από νεαρή ηλικία μυήθηκε στο ναυτικό επάγγελμα. Το ξέσπασμα της Επανάστασης τον βρήκε στην Οδησσό κυβερνήτη εμπορικού πλοίου. Εγκατέλειψε το πλοίο του και κατατάχθηκε ως ναύτης-πυρπολητής στους στόλους των Α. Μιαούλη και Ν. Αποστόλη. Το βράδυ της 6ης Ιουνίου 1822 πυρπόλησε την Τουρκική ναυαρχίδα στο λιμάνι της Χίου, η οποία παρέσυρε μαζί της στον υγρό της τάφο 2000 άνδρες του πληρώματός της συμπεριλαμβανομένου και του Τούρκου Ναυάρχου Καρά-Αλί. Η πράξη αυτή θεωρήθηκε ως Θεία Δίκη για τη σφαγή των κατοίκων της Χίου από τους Τούρκους και κατέστησε τον Κωνσταντίνο Κανάρη Εθνικό Ήρωα προκαλώντας παράλληλα τον πανευρωπαϊκό θαυμασμό. Από τότε και μέχρι το τέλος της Επαναστάσεως πολέμησε ακατάπαυστα και με επιτυχία ως καταδρομέας-μπουρλοτιέρης καθώς και ως Κυβερνήτης της φρεγάτας «ΕΛΛΑΣ» . Μετά το τέλος του πολέμου συνέχισε να υπηρετεί στο Ναυτικό φτάνοντας μέχρι και το βαθμό του Υποναυάρχου, ενώ περί το 1844 πολιτεύθηκε. Επί Βασιλείας Γεωργίου του Ά διατέλεσε Υπουργός Ναυτικών και στη συνέχεια Πρωθυπουργός. Το 1865 εγκατέλειψε οριστικά την πολιτική. Το 1877 με τον θάνατό του πέρασε στο πάνθεον των ένδοξων Ηρώων του Ναυτικού μας.

«Μία δύναμις με άρπαξε από την λιτανεία πριν φύγουμε από τα Ψαρά για την Χίο. Μία δύναμις θεϊκή με γιγάντωσε…Αυτή η θεία δύναμις μου έδωσε θάρρος δια να φθάσω με το πυρπολικό μου στην Τουρκική Ναυαρχίδα…Οι Τούρκοι ήταν τόσοι ώστε εάν έπτυον επάνω μας θα μας έπνιγαν αναμφιβόλως…Εις το όνομα του Κυρίου φώναξα εκείνη τη στιγμή. Έκανα τον Σταυρό μου και πήδηξα στη βάρκα. Οι φλόγες του πυρπολικού μεταδόθηκαν στην Ναυαρχίδα που τινάχθηκε   στον αέρα και παρέσυρε στον θάνατο χιλιάδες Τούρκους…».(Κωνσταντίνος Κανάρης)


Τον Ιούνιο του 1822, αφού ο ελληνικός στόλος δεν κατάφερε να σώσει τη Χίο από την τουρκική σφαγή, ο Κανάρης ανέλαβε να βάλει μπουρλότο στη ναυαρχίδα του Καρά Αλή, του επικεφαλής του στρατού που έσφαξε τους κατοίκους και έκαψε το νησί. Την επιχείρηση θα εκτελούσαν τα πυρπολικά του Κανάρη και του Ανδρέα Πιπίνου. Στο εγχείρημα βοήθησαν δύο παράγοντες: αφενός ότι η νύχτα ήταν πολύ σκοτεινή καθώς δεν είχε φεγγάρι και αφετέρου ότι στο κατάφωτο κατάστρωμα της ναυαρχίδας οι περίπου 2.000 Τούρκοι γιόρταζαν το Μπαϊράμι κι έτσι τα μέτρα φρούρησης ήταν ελλιπή. Η φωτιά απ' το μπουρλότο μεταδόθηκε ταχύτατα στο καράβι. Πριν προλάβουν να απομακρυνθούν απ' αυτό οι πρώτες σωστικές λέμβοι, η φωτιά έφτασε στην πυριτιδαποθήκη, η οποία ανατινάχθηκε. Ως αποτέλεσμα τα θύματα ήταν πάρα πολλά. Μεταξύ αυτών ο ναύαρχος Καρά Αλής, αξιωματικοί του και πολλοί ναύτες. Το πυρπολικό του Πιπίνου προσέγγισε την υποναυαρχίδα αλλά δεν κατάφερε να την καταστρέψει. Της προκάλεσε όμως αρκετές ζημιές.
Η ανατίναξη της τουρκικής ναυαρχίδας υπήρξε ένα από τα χαρακτηριστικότερα γεγονότα του κατά θάλασσαν αγώνα, έκανε δε πολύ μεγάλη εντύπωση στην Ευρώπη. Χρησιμοποιώντας σημερινή ορολογία, θα λέγαμε ότι βοήθησε επικοινωνιακά πολύ την Επανάσταση. Τόσο μεταξύ των επαναστατημένων Ελλήνων όσο και μεταξύ των Ευρωπαίων, ο Κανάρης πλέον ήταν ήρωας
                                                                                           
Στις 2 Σεπτεμβρίου 1877 πέθανε σε ηλικια 84 ετων.

                                                                                 
                                                                                 
                                                                                   

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: 29/11/2002
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 17, 2018, 03:07:44 μμ »
.....Μια φορα και εναν καιρο....   Η/S Kanaris 464
coming soon..... ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: 29/11/2002
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 17, 2018, 03:43:40 μμ »

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: 29/11/2002
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 17, 2018, 04:44:01 μμ »
Μερικες απο την περιοδο ανακατασκευων....(διαρκειας 3 ετων! 8)  μεχρι που καταφερα να βρω φωτογραφικο υλικο και πληροφοριες απαραιτητες για την ολοκληρωση...)



Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: 29/11/2002
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 17, 2018, 04:56:15 μμ »

τελικες φωτογραφιες αναμενονται συντομα.... ::avgreekflag5pn::

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: 29/11/2002
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 17, 2018, 11:26:47 μμ »




Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: 29/11/2002
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 17, 2018, 11:44:02 μμ »
Den Helder...

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: 29/11/2002
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 17, 2018, 11:51:05 μμ »
Plymouth...


Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: 29/11/2002
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 17, 2018, 11:57:15 μμ »
Lisbon...

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: 29/11/2002
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 21, 2018, 12:11:23 μμ »
                                                                                 Τhe end of the story....



YΓ 1 Τα πληρωματα (των ναυτων) του Υδρα απο περσικο (πρωτο)και του Καναρη επειτα...ειμασταν οι τελευταιοι (ναυτες )που ειχαν απομεινει σε πλοια, μετα απο σημα που ειχε ερθει...  την 1/1/2003 τα πληρωματα των πλοιων θα αποτελουνταν μονο απο μονιμο προσωπικο(μεχρι να ξαναεπανελθουν χρονια αργοτερα...)


YΓ2 Η κατασκευη ειναι αφιερωμενη στο πληρωμα παραλαβης, ιδιαιτερως στους ναυτες και προσωπικα στον εξαιρετο ανθρωπο και φιλο N/Δ (ΜΗΧ) Β.Γ.Στην πλειοψηφια το πληρωμα αποτελουνταν απο  κληρουχες.. 02Δ,  λιγοτεροι 02Γ, μερικοι 02Α και μετρημενοι στα δαχτυλα του ενος χεριου απο 01...ενας εκ των οποιων ηταν ο καλος φιλος B.Γ. (μηχ του εμπορικου ναυτικου)


ΥΓ3  Φιλε Αρη ημουν τυχερος που  σε γνωρισα... συγνωμη που σε εχασα....αλλα δεν σε ξεχασα....αν ταξιδευεις ακομα καλες θαλασσες.....σε ευχαριστω για τις στιγμες που ζησαμε μαζι....σε ευχαριστω που εκεινο το βραδυ εμεινες ξαγρυπνος να με προσεχεις.... σε ευχαριστω και για τις τοσες...φορες που με βοηθησες...η λεξη φιλοτιμο επρεπε να ηταν το επιθετο σου....ο Θεος να σε εχει καλα.


Υ.Γ.4 Ευχαριστω επισης τους καπετανεους συναδελφους του mc alex83,gt και them(που παντα μου λυνουν αποριες... :wink:)και φυσικα τον δασκαλο Tss Apollon… ::salut::




                                                                                               Create by,
                                                                                             Veteran_Sailor
                                                                                      Den Helder,Netherlands
                                                                                               29/11/2002
                                                                             

                                                                                           

Tags: