Αποστολέας Θέμα: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri  (Αναγνώστηκε 4148 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1264
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #25 στις: Ιούνιος 09, 2018, 01:25:12 μμ »
Η εβδομάδα ξεκίνησε με βαψίματα. Όλα τα κομμάτια που φαίνονταν στην τελευταία φωτό του προηγούμενου update ασταρώθηκαν πρώτα με γκρι αστάρι Humbrol, τρίφτηκαν με βρεγμένα σφουγγαράκια 3Μ, περάστηκαν με άσπρο αστάρι Tamiya, ξανατρίφτηκαν με στεγνά σφουγγαράκια 3Μ και τελικά βάφτηκαν 2 χέρια με το τελικό χρώμα. Αυτή τη φορά που χρησιμοποιήθηκε το σωστό αστάρι (και που εξοικειώθηκα με της ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου εμπορικού σπρέι) το χρώμα έστρωσε πολύ καλά. Τώρα περιμένω δυο βδομάδες να στεγνώσει καλά πριν συνεχίσω με τα γυαλίσματα.

   

Στα ενδιάμεσα των βαψιμάτων ασχολήθηκα πρώτα με τις ρόδες. Για να στερεωθούν τα τάσια πάνω στις ζάντες, το κίτ δίνει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε ελάσματα ΡΕ και "ελάσματα" πλαστικά. Προτίμησα τα πλαστικά (πιο παχιά) για τις τέσσερις λειτουργικές ρόδες, καθώς εκεί θα καλυφθούν από τα τάσια, και ένα έλασμα ΡΕ για τη ρεζέρβα όπου αυτό φαίνεται. Τα λάστιχα είναι καλής ποιότητας και ελαστικότητας, δυστυχώς όμως δεν έχουν ανάγλυφο το "Pirelli" (προφανώς η Italeri σεν ήθελε να πληρώσει για το copyright...)  κι έτσι μένει μόνο το "Cinturato" για να υποδεικνύει περί τίνος πρόκειται.

      

Τέλος, βάφτηκαν τα καθίσματα και οι επενδύσεις των πλαϊνών με Humbrol Italian Red. H επιφάνεια αυτών των κομματιών είναι ελαφρώς "σαγρέ" και αποδίδει πολύ καλά την δερματίνη, καθώς το χρώμα, παρότι gloss δείχνει σατινέ. Έγινε ένα ελαφρό wash στις ραφές et voilà:

      

Η τελευταία φωτό έγινε ανάμεσα στα δυο χέρια βαψίματος και είναι dry fit απλώς για να δω πώς κολλάει το κόκκινο με το θαλασσί. Για το δικό μου γούστο είναι μια χαρά!  Καλό ΣΚ σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2808
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #26 στις: Ιούνιος 09, 2018, 02:08:48 μμ »
Ωραία έστρωσε το χρώμα Κωνσταντίνε!Το κόκκινο στην καμπίνα το ζωηρεύει πολύ, ευτυχώς δηλαδή αν λάβουμε υπόψιν το εξωτερικό χρώμα που διάλεξες.
 ::arrowred::Ποιος ο λόγος που αστάρωσες πρώτα με χαμπρολάκι και μετά με άσπρο ταμιγια? το humbrol επειδή είναι enamel και αρκετά ανθεκτικό μήπως;
 ::arrowred::Επίσης γιατί μετά το άσπρο αστάρι έτριψες ξανά με στεγνά σφουγγαράκια;
 ::arrowred::Τα σφουγγαράκια 3Μ τα βρίσκουμε εύκολα στο εμπόριο σε ένα κλασσικό χρωματοπωλείο δηλαδή;
Απορίες πολλές, αλλά να μάθουμε και τίποτα από τα σεμινάρια σου :mrgreen: :mrgreen: ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1264
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #27 στις: Ιούνιος 09, 2018, 03:24:32 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε!
::arrowred::Ποιος ο λόγος που αστάρωσες πρώτα με χαμπρολάκι και μετά με άσπρο ταμιγια? το humbrol επειδή είναι enamel και αρκετά ανθεκτικό μήπως;
Το γκρι αστάρι (by the way είναι σπρέι ακρυλικό και όχι enamel) δημιουργεί το καλύτερο κοντράστ πάνω στις επιφάνειες και αναδεικνύει τις οποιεσδήποτε ατέλειες έχουν απομείνει. Το άσπρο (επίσης σπρέι - δεν δουλεύω καθόλου με αερογράφο) χρησιμοποιείται σ' αυτήν την περίπτωση ως δεύτερο χέρι αστάρι επειδή το τελικό χρώμα είναι ανοιχτόχρωμο, για να δώσει φως από μέσα. Ένας παραπάνω λόγος είναι ότι το πλαστικό είναι άσπρο, οπότε άσπρο αστάρι πάνω σε άσπρο πλαστικό... μπορεί να μείνουν σημεία ελλιπώς ασταρωμένα χωρίς να ξεχωρίζουν. Ενώ με την παρεμβολή του γκρι, έχουμε και για τα δύο χέρια βεβαιότητα για την πλήρη και ομοιόμορφη κάλυψη.
Παράθεση
::arrowred::Επίσης γιατί μετά το άσπρο αστάρι έτριψες ξανά με στεγνά σφουγγαράκια;
Διότι τα αστάρια δημιουργούν ματ επιφάνεια. Με το τρίψιμο με όλη τη σειρά των 3Μ και κατόπιν απαλό σαπούνισμα και ξέπλυμα, η επιφάνεια μένει ασταρωμένη, αλλά είναι τελείως λεία.
Παράθεση
::arrowred::Τα σφουγγαράκια 3Μ τα βρίσκουμε εύκολα στο εμπόριο σε ένα κλασσικό χρωματοπωλείο δηλαδή;
Εγώ τα αγοράζω από ένα χρωματοπωλείο αυτοκινήτων στο Κορωπί - πρέπει να έχουν όλα τα χρωματοπωλεία αυτοκινήτων. Βλέπε το ΡΜ που ακολουθεί.

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #28 στις: Ιούλιος 01, 2018, 07:34:00 μμ »
Εχασα μερικα επεισοδια, ωραιες καμπυλες παντως του παει το ανοιχο χρωμα ::keep_mod::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1264
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #29 στις: Ιούλιος 01, 2018, 07:37:47 μμ »
Σαν τα χιόνια Κυριάκο! Ευχαριστώ για τα σχόλια! Πού ήσουν όλον αυτόν τον καιρό;

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1264
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #30 στις: Ιούλιος 01, 2018, 08:05:25 μμ »
Καλησπέρα και καλό μήνα!

Στο διάστημα που πέρασε έγιναν κάμποσες δουλειές στα μηχανικά μέρη. Κατ' αρχήν δέθηκε ο κινητήρας με το πλαίσιο και προστέθηκε η πίσω ανάρτηση - λειτουργική αυτή:

         

        

Προσοχή: Αυτό το στοιχείο του κιβωτίου ταχυτήτων (ξέρει κάποιος τί είναι; ) "βρίσκει" στο πυρόφραγμα, εμποδίζοντας την καλή εφαρμογή. Αν σας συμβεί, ανοίξτε μια οπή 5 mm διάμετρο στο πυρόφραγμα για να του δώσετε τον αναγκαίο χώρο. Η τρύπα δεν θα φαίνεται, κρύβεται από το πίσω κάθισμα.

Στη συνέχεια ετοιμάστηκαν τα διάφορα καλούδια που περιέχονται στο κατ' ευφημισμό πορτ-μπαγκάζ (δεν νομίζω ότι χώραγε κάτι παραπάνω από ένα μικρό σακ-βουαγιάζ...) και συναρμολογήθηκαν στη θέση τους:

         

 

Τέλος ετοιμάστηκε και μονταρίστηκε το ταμπλό (η βαφή στο χρώμα του αμαξώματος δεν έστρωσε ιδιαίτερα καλά εδώ, το ξέρω, αλλά ελπίζω ότι δεν θα φαίνεται πολύ...



Μερικές κατασκευαστικές παρατηρήσεις για το ταμπλό:

- Οι οδηγίες δίνουν χρώμα μαύρο ματ (!) για τα δύο λαμπάκια που βρίσκονται εκατέρωθεν του καντράν. Βάσει του φυλλαδίου συντήρησης το αριστερό είναι πράσινο (δείκτης λειτουργίας φλας) και το δεξί είναι μπλε (δείκτης λειτουργίας προβολέων).
- Οι διάφοροι διακόπτες του ταμπλό είναι του τύπου on-off (διακόπτες εναλλαγής, toggle switches). Οι καλουπωμένες προσομοιώσεις τους είναι τραγικές. Συνιστάται το "ξύρισμα" τους και η αντικατάστασή τους από aftermarket (π.χ. της Decalcas). Δυστυχώς εγώ είχα αυτήν την επιφώτιση πολύ αργά... :( .
- Το χρώμα του καντράν είναι λευκό. Προτίμησα (όπως και για το τιμόνι) αντί για pure white να τα βάψω με το racing white της Tamiya - μου φαίνεται ρεαλιστικότερο.

Τέλος, μιας και περίσσεψε λίγος χρόνος ετοίμασα και τα μπροστινά παράθυρα με τα χρωμιωμένα πλαίσια τους.

   

Αυτά για σήμερα, στο επόμενο σειρά έχει η διαμόρφωση του σαλονιού.

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2808
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #31 στις: Ιούλιος 02, 2018, 09:37:50 μμ »
Ωραία προχωράει Κωνσταντίνε, αναλυτικότατη παρουσίαση όπως πάντα, ευτυχώς για μένα (θα ξέρω και τί να προσέξω)!
Τα χρωμιωμένα μέρη των παραθύρων τα άφησες όπως τα δίνει η εταιρία;
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1264
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #32 στις: Ιούλιος 02, 2018, 11:50:14 μμ »
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια Αλέξανδρε.
Τα χρωμιωμένα μέρη των παραθύρων τα άφησες όπως τα δίνει η εταιρία;
Τα άφησα όντως έτσι όπως ήταν. Το εξωτερικό μέρος είναι πολύ καλό και δεν ήθελα να το χαλάσω. Το εσωτερικό έχει μερικές ατέλειες φινιρίσματος, αλλά καθώς οι πόρτες θα είναι μάλλον κλειστές... :wink:

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1264
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #33 στις: Ιούλιος 08, 2018, 12:30:04 μμ »
Καλημέρα φίλοι μου!

Μικρό update λόγω ζέστης, μπάνιων κλπ. Όπως είχε προαναγγελθεί, η βδομάδα γέμισε με την κατασκευή και συναρμολόγηση του σαλονιού. Ιδού το αποτέλεσμα:

         

Μερικές παρατηρήσεις γι' αυτό το στάδιο:

- Τα διαβόητα πατάκια από ΡΕ είναι τελικά πολύ αληθηφανή αφού βαφτούν και περαστούν με μαύρο στεγνό πινέλο. Εφαρμόζουν πολύ καλά.
- Στό σχέδιο 24 των οδηγιών, διαφοροποιείται η δεξιοτίμονη από την αριστεροτίμονη εκδοχή. Ωστόσο αυτό αφορά μόνο την εγκοπή που πρέπει να γίνει για το πεντάλ του γκαζιού (στο κομμάτι 4ΡΕ ή στο κομμάτι 3ΡΕ αντίστοιχα, πάντα στο δεξιό άκρο).
- Το οποίο πεντάλ σύμφωνα με τις οδηγίες πρέπει να τοποθετηθεί στο σχέδιο 20, δηλ. πριν τα πατάκια. Αν γίνει αυτό, είναι αδύνατον να τοποθετηθεί το πατάκι του οδηγού. Είναι ωστόσο πολύ εύκολο να μπει το πεντάλ, αφού τοποθετηθούν τα πατάκια (σχέδιο 25).
- Τα μπροστινά καθίσματα είναι ανακλινόμενα. Η τοποθέτηση των αντίστοιχων μεντεσέδων (κομμάτια 13Α) όπως δείχνει το σχέδιο 26 των οδηγιών μοιάζει δύσκολη. Έλυσα το πρόβλημα κολλώντας τους μεντεσέδες πάνω στους πίρους της βάσης των καθισμάτων με απειροελάχιστο blue tac, το οποίο μετά την τοποθέτηση όλου του καθίσματος δεν εμποδίζει την ανάκλιση του.

Αυτά για σήμερα και νομίζω πως μπαίνουμε στην τελική ευθεία. Καλή Κυριακή!

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2808
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #34 στις: Ιούλιος 09, 2018, 02:55:31 μμ »
Τώρα που άρχισε να παίρνει μορφή έδειξε περισσότερο :wink:
Τα πατάκια πάντως μια χαρά έκατσαν όντως αν και pe...στεγνό πινέλο με τί χρώμα έκανες?ανοικτό μαύρο? ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1264
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #35 στις: Ιούλιος 09, 2018, 11:35:27 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε! Το στεγνό πινέλο ήταν με semi gloss black της Tamiya, αλλά πολύ στεγνό!!!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1264
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #36 στις: Ιούλιος 13, 2018, 08:31:16 μμ »
Κι έτσι φτάσαμε αισίως στο τέλος... Συναρμολογήθηκαν οι πόρτες και το καπό της μηχανής...

   

... και τα υπόλοιπα ήταν ψιλοδουλειές με τις λεπτομέρειες: Χρώμια, τζάμια, φώτα μπρος και πίσω, πτυσσόμενη κουκούλα και μερικά τελευταία καλωδιάκια. Ιδού μια πρώτη φωτογραφία του αποτελέσματος:



Περισσότερες οπτικές γωνίες και αξιολόγηση του κιτ στα τελειωμένα, οσονούπω. Εδώ απομένουν οι φωτογραφίες στο κουτί - από βδομάδα. Πριν κλείσω ωστόσο το w.i.p. μερικές ακόμα παρατηρήσεις για τα τελευταία αυτά βήματα:

- Οι ασφάλειες στις πόρτες δεν βρίσκονται στα πλαίσια Η (όπως υποδεικνύουν οι οδηγίες) αλλά στο πλαίσιο F (για να μην ψάχνετε με τις ώρες, μιας και είναι μικροσκοπικές).
- Η καμπύλωση του παρμπρίζ στο επάνω μέρος είναι μικρότερη από την αντίστοιχη καμπύλωση του αμαξώματος - χρειάστηκε super glue για να "καθήσει". Επίσης το πάτωμα με τον κινητήρα και το πορτ-μπαγκάζ έχει μια ελαφριά καμπύλωση προς τα κάτω - κι εδώ έδρασε η Loctite για να κρατηθούν στη θέση τους οι ποδιές του αμαξώματος μπρος - πίσω - πλάι.
- Το κιτ δίνει την δυνατότητα η οροφή να γίνει κλειστή (με πλαστική προσομοίωση της κουκούλας - η εύκολη λύση - ή με ύφασμα) ή ανοιχτή (με ύφασμα). Επέλεξα την ανοιχτή επιλογή, όπου υπάρχουν μερικά θεματάκια: 1) Το ύφασμα πρέπει να κοπεί με πατρον την πλαστική προσομοίωση αφήνοντας 2 χιλιοστά περιθώριο γύρω-γύρω για να γίνει ένα ρέλιασμα (με βενζινόκολλα). 2) Το τόξο στήριξης (κομμάτι 69F) δεν πρέπει να κολληθεί στην άκρη του υφάσματος όπως δείχνει το σχέδιο 42 των οδηγιών, αλλά 2 χιλιοστά πιο μέσα. 3) Το κομμάτι 68F που σύμφωνα με τις οδηγίες (σχέδιο 41) χρησιμοποιείται μόνο για την επιλογή "υφασμάτινη κουκούλα κλειστή", μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την ανοικτή version (κολλημένο πάνω στο ύφασμα περίπου στη μέση) για να δίνει στήριξη, αν κάποιος κλείσει την κουκούλα.

Αυτά και καλό ΣΚ σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος Blitz-X

  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 8211
  • Age: 52
  • Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #37 στις: Ιούλιος 13, 2018, 10:37:24 μμ »
Απλά εξαιρετικό. Χίλια μπράβο ::thumbleft::

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1264
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #38 στις: Ιούλιος 14, 2018, 07:49:30 πμ »
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου! Να 'σαι καλά...

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2808
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #39 στις: Ιούλιος 14, 2018, 11:43:15 πμ »
Εξαιρετικό Κωνσταντίνε, εύστοχες παρατηρήσεις!
Τα διάφανα τα πέρασες με future μήπως;ειδικά το παρμπρίζ για προστασία από την super glue που χρησιμοποίησες;
Επίσης wash εξωτερικά δεν έκανες, σωστά; ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1264
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #40 στις: Ιούλιος 14, 2018, 05:49:39 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε! Σου εύχομαι να το 'φχαριστηθείς κι εσύ!
Τα διάφανα τα πέρασες με future μήπως;ειδικά το παρμπρίζ για προστασία από την super glue που χρησιμοποίησες;
Δεν χρησιμοποίησα τίποτε για τα διάφανα. Καθώς ο χώρος αερίζεται επαρκώς δεν υπάρχει κίνδυνος να θολώσουν...
Παράθεση
Επίσης wash εξωτερικά δεν έκανες, σωστά;
Δεν είμαι fan των wash παρά μόνο όπου χρειάζεται. Γενικά σε μεγάλες κλίμακες οι λεπτομέρειες αναδεικνύονται από μόνες τους, εκτός αν κάποιος θέλει να δείξει "φθορά". Επομένως no wash απ' έξω...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1264
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 500F 1968 1:12 by Italeri
« Απάντηση #41 στις: Ιούλιος 16, 2018, 11:28:24 πμ »
Και τέλος, οι καθιερωμένες φωτογραφίες στο κουτί...

         

Άλλη μια φορά, καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση!

Tags: