Ήρθε και η δική μου ώρα να παρουσιάσω, που έχω φτάσει μέχρι τώρα. Τα 2 από τα πριν το βάψιμο 4 M48 που έχω έτοιμα, έχουν εμφανιστεί στο παρελθόν στις σελίδες του MC. Το βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζω σε αυτή τη φάση της ζωής μου, είναι ότι δεν έχω έναν χώρο ξεχωριστό που να μπορώ να βάψω, χωρίς να ενοχλώ τους υπόλοιπους του σπιτιού. Ενώ τα προηγούμενα χρόνια, ο Αύγουστος ήταν μήνας εντατικών βαψιμάτων, το 2017, μόνο αστάρωμα πρόλαβα να κάνω...
Η αρχή είχε γίνει με το M48A3:
https://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,31979.0.htmlΑπό τότε το κιτ είναι σε αναμονή, στην παρακάτω κατάσταση:
Το 2ο χρονικά Μ48, ήταν το Γερμανικό Μ48Α2C, που και αυτό έχει ουσιαστικά μείνει στο αστάρωμα.
https://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,32414.msg645340.html#msg645340 Το 3ο Μ48 που ξεκίνησε να κατασκευάζεται, έχει μείνει με μοναδική εκκρεμότητα την κατασκευή των σχαρών στον πύργο. Πρόκειται για ένα Μ48, ως συνήθως Ελληνικό. Το κιτ είναι αυτό της Dragon, με τη χρήση της Urdan cupola από τη Slingshot. Ευχάριστη κατασκευή που θα επαναληφθεί και στο Μ48Α1, ίσως στα πλαίσια και αυτού του GB. Το μοντέλο βρίσκεται επίσης σε φάση αποθήκευσης...
Και περνάμε σε ένα κλασσικό Μ48Α5. Academy, που από λάθος υπολογισμό έκοψα κάθετα αντί για οριζόντια τις άκρες από τα αλεξιβόρβορα (παθαίνω Σωτήρη), οπότε χρειάστηκε να τα φτιάξω από την αρχή (ίσως και να βγήκαν καλύτερα...). Προστέθηκαν βίδες και μπουλόνια, βελτιώθηκε το κουτί του τηλεφώνου στο πίσω μέρος, τα κάθετα στηρίγματα στα φτερά αντικαταστάθηκαν από περισεύματα του κιτ της Dragon (M48A1), οι κινητήριοι είναι της Slingshot και οι ερπύστριες της AFV. Στον πύργο, προστέθηκε η βάση τουπροβολέα στο πίσω μέρος, αντικαταστάθηκε το τελευταίο οριζόντιο τμήμα του καλαθιού από πανταπράσινο μήκος πλαστικού, ενώ κάποιες βελτιώσεις έγιναν και στα άγκιστρα συγκράτησης των συρματόσχοινων.
Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, στο πάγκο βολοδέρνει τις τελευταίες δύο εβδομάδες, ένα Μ48Α3 MOLF, που θα γίνει ένα από τα λίγα που είχαν δημιουργηθεί για εκπαιδευτικούς λόγους. Το κιτ είναι της TAMIYA, και έχουν ήδη αρχίσει οι επεμβάσεις με βάση και τη σχετική κατασκευή/βελτίωση, που είχε μοιραστεί μαζί μας παλαιότερα ο Νίκος (
http://paulbudzik.com/tools-techniques/M48/m48-construction.html).
Κλεισίματα αχρείαστων κενών, νεύρα και παξιμάδια στα φτερά, κλείσιμο στοκάρισμα στις υποδοχές των εμπρός φώτων, καθώς τα νεότερα συγκροτήματα φώτων, είναι τοποθετημένα πιο πίσω σε σχέση με τα αρχικά.
Το κιτ έχει προχωρήσει λίγο παραπάνω σε σχέση με τις παραπάνω φώτο, οπότε θα επανέλθω με τα νεότερα...