ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds
Πρότασεις για Group Build 2018
Voroshilov:
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ ψήνομαι για RAF και μάλιστα με αεροπορικό θέμα!!!! ::brancard::
arcadios:
--- Παράθεση από: ramfighter στις Μαρτίου 09, 2018, 10:46:18 πμ ---Eαν αποφασίσουμε για RAF, η 1η Απριλίου μου φαίνεται η πρέπουσα ημερομηνία για να το ξεκινήσουμε.
--- Τέλος παράθεσης ---
Δεν πρέπει να το είχαν και πολύ σίγουρο τότε , και είπαν να κρατήσουν μια πισινή εάν δεν πιάσει το εγχείρημα εε :mrgreen: :mrgreen:
Voroshilov:
--- Παράθεση από: arcadios στις Μαρτίου 09, 2018, 12:00:57 μμ ---Δεν πρέπει να το είχαν και πολύ σίγουρο τότε , και είπαν να κρατήσουν μια πισινή εάν δεν πιάσει το εγχείρημα εε :mrgreen: :mrgreen:
--- Τέλος παράθεσης ---
Όχι βρε....
Τσ τσ τσ... δεν το έχεις....
Σχέδιο παραπλάνησης, ήταν!
Θα σκέφτηκαν ότι αν το ανακοινώσουν Πρωταπριλιά, οι Γερμανοί δεν θα το πίστευαν και έτσι θα τους έπιαναν στον ύπνο!!!
ramfighter:
--- Παράθεση από: Voroshilov στις Μαρτίου 09, 2018, 11:09:23 πμ ---Η αλήθεια είναι ότι και εγώ ψήνομαι για RAF και μάλιστα με αεροπορικό θέμα!!!! ::brancard::
--- Τέλος παράθεσης ---
Πάει χάλασε ο κόσμος :!: :!: :!:
Μετά τον Τσίτσο, αλλαξοπιστεί και ο στρατάρχης μας :!: :!: Ποίος θα φτιάξει οχήματα της RAF σαν τα παρακάτω??
Ή παλιότερα LandRover : :?:
Voroshilov:
Όχι και αλλαξοπίστησα!!
Απλά είναι μια ωραία αφορμή να ξαλαφρωσω το στοκ μου...
Τώρα, πολλά Landys βλέπω... Κάπου πάει ο νους μου...
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση