ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds

Πρότασεις για Group Build 2018

<< < (9/10) > >>

Blitz-X:
Spoiler (hover to show)
--- Παράθεση από: Ernst Barkman στις Μαρτίου 16, 2018, 02:38:50 πμ ---Ένας "Εκατόνταρχος" θα σας στρώσει!
...

--- Τέλος παράθεσης ---

Βιτσιόζικο αγόρι... μερακληηηή... ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: :twisted:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

ramfighter:
Πάλι καλά που δεν προτείνατε 25 χρόνια Leopard 1A5 ή 55 χρόνια Μ48  στον ελληνικό στρατό.
RAF και πάλι RAF..

Ernst Barkman:

--- Παράθεση από: Blitz-X στις Μαρτίου 16, 2018, 08:38:27 πμ ---Spoiler (hover to show)Βιτσιόζικο αγόρι... μερακληηηή... ::glossa:: ::glossa:: ::glossa:: :twisted:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

--- Τέλος παράθεσης ---

Spoiler (hover to show) ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18:: ::lol18::
ʼν το Centurion σου ξυπνάει kinky ένστικτα,Σαρδανάπαλε,έχω και Τ-55 για να ξενερώσεις!
 :D :D :D :D :D :D

gtdeath13:

--- Παράθεση από: ramfighter στις Μαρτίου 16, 2018, 10:45:07 πμ ---Πάλι καλά που δεν προτείνατε 25 χρόνια Leopard 1A5 ή 55 χρόνια Μ48  στον ελληνικό στρατό.
RAF και πάλι RAF..

--- Τέλος παράθεσης ---
ʼμα είναι να φτιάξεις πολλά Γιάννο μου να κάνουμε RAF.  ::glossa:: ::glossa:: :mrgreen:

Αυτό με τα 55 χρόνια Μ48 καλό μου ακούγεται να ξέρεις.  :twisted: :twisted:

ramfighter:

--- Παράθεση από: gtdeath13 στις Μαρτίου 16, 2018, 11:42:10 πμ --- ʼμα είναι να φτιάξεις πολλά Γιάννο μου να κάνουμε RAF.  ::glossa:: ::glossa:: :mrgreen:

Αυτό με τα 55 χρόνια Μ48 καλό μου ακούγεται να ξέρεις.  :twisted: :twisted:

--- Τέλος παράθεσης ---
Μα και εμένα μου αρέσει. Exω την τιμή να έχω υπηρετήσει στα τεθωρακισμένα και θυμάμαι και σέβομαι την ιστορία μας. Την δε πρώτη μου βολή με άρμα μάλιστα την έκανα με Μ-48 (τις υπόλοιπες με Leopard 1A4).  Ενα τιμητικό/θεματικό GB για τα ελληνικά Μ-48  και μόνο, πιάνει από το βενζινοκίνητο 90άρι μέχρι το ΜΟLF  :!: :!:
Και ούτε το "25 χρόνια Leopard 1Α5" το ανέφερα τυχαία. Σε Leopard έχω υπηρετήσει. Ο ελληνικός στρατός επίσημα γιορτάζει φέτος τα 25 χρόνια του τύπου και μάλιστα θα υπάρχει και επετειακό άρμα  :!: :!: :!: :!:

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση