Αποστολέας Θέμα: Λίγη βοήθεια Vickers Medium Mk.I  (Αναγνώστηκε 1344 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dimitrios

• Scale 1/48
  • *
  • Τόπος: Κέρκυρα..η χώρα των βουρλισμένων
Λίγη βοήθεια Vickers Medium Mk.I
« στις: Δεκεμβρίου 12, 2017, 12:23:06 μμ »
Καλημέρα σκεφτομαι  να βάλω μπροστά αυτό

Βρήκα αυτές τις φώτο  και θέλω την βοήθεια σας για αν -παίζουν-

επίσης και αυτήν με τρίχρωμη 

Έχω επίσης και αυτές ....

υπάρχει κάποιος φίλος που μπορεί να μου τις βάψει ? ....είμαι άσχετος..

Αποσυνδεδεμένος 1st Guards Tank Brigade

• Scale 1/35
  • *
  • Τόπος: Arcadia
  • modelclub.gr
Απ: Λίγη βοήθεια Vickers Medium Mk.I
« Απάντηση #1 στις: Δεκεμβρίου 13, 2017, 01:44:26 πμ »
Πολύ καλή επιλογή. Απ' ό,τι ξέρω οι ερπύστριες του κιτ είναι λίγο κουραστικές και θέλουν υπομονή.
Το άρμα αυτό μπήκε στην βρεττανικη υπηρεσία το 1924 και απεσύρθη το 1938. Δεν βγήκε ποτέ από την Αγγλία, άρα βάφεται μόνο με τα βρεττανικά χρώματα της εποχής στην Αγγλία και όχι σε καμμία αποικία της. Ως το 1939 όλα τα αγγλικά άρματα μάχης βάφονταν με το bronze green No 24. ΄Ενα πολύ σκούρο πράσινο. Από τότε, ως το 1941, βάφονταν με το khaki green No 3 ή G3 σαν βασικό και με κύματα επάνω του από Dark green No 4 ή G4. ΄Αρα η περισσότερο πιθανή χρωματική επιλογή σου είναι το bronze green No 24. Τα κάμο από τα WoT είναι φαντασίας ή άλλης χρονικής περιόδου και το δίχρωμο ανήκει σε Μκ ΙΙ. Παλαιότερα αυτό το χρώμα το έβγαζε η humbrol, αλλά δεν είχε την σωστή απόχρωση. Φέτος η Vallejo έβγαλε το Νο 3, αλλά όχι το Νο 4. Για το σωστό bronze green πιστεύω ότι  κάποιος από το φόρουμ θα μπορέσει να σε βοηθήσει.