ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Armor/AFV: Υπό κατασκευή

GAZ-233014 Tigr with Kornet-D Build Review

(1/2) > >>

gtdeath13:
Μιας και ανέβηκε στο σάιτ το preview του κιτ: http://www.modelclub.gr/new/index.php/reviews/31-armor-afv/787-gaz-233014-tigr-kornet-d-zvezda-1-35 ας ξεκινήσουμε και το κατασκευαστικό.

Μπορώ να πω ότι δυσκολεύτηκα να βρω πληροφορίες αλλά ευτυχώς εντόπισα αυτό το blog το οποίο έχει καταπληκτικές φωτογραφίες: http://www.vitalykuzmin.net/. Οι περισσότερες φωτογραφίες που θα δείτε είναι copyright του Vitaly Kuzmin.

Το όχημα χαρακτηρίζεται από τους Ρώσους ως ελαφρύ θωρακισμένο όχημα πολλαπλών χρήσεων. Το κιτ αφορά την έκδοση η οποία φέρει αντιαρματικά βλήματα Kornet-D.

Ψάχνοντας για φωτογραφίες δεν κατάφερα να βρω την αρχική έκδοση του Tigr με τα βλήματα, παρά μόνο την νέα έκδοση Tigr-M, την οποία μπορείτε να ξεχωρίσετε από το «φουσκωμένο» καπάκι της μηχανής μπροστά, τα καπνογόνα στην οροφή και μερικές ακόμα λεπτομέρειες.

Κατέληξα να χρησιμοποιήσω στην αναζήτηση ρωσικά και βρήκα το blog που προανέφερα. Το όχημα όπως δίνεται στο κιτ πρόκειται για μια έκδοση που παρουσιάστηκε στην έκθεση MAKS 2011 και βλέπετε στις παρακάτω φωτογραφίες:

     

   

   


gtdeath13:
Η κατασκευή μπορώ να πω ότι είναι σχετικά πολύπλοκη μιας και απαιτεί εμπειρία και διορατικότητα. Δεν θα συναρμολογηθεί ολόκληρο για να βαφτεί αλλά σε κάποιες υποκατασκευές λόγω του εσωτερικού. Η λεπτομέρειες που δίνει η Zvezda είναι σωστές και υπό κλίμακα. Υπάρχει σίγουρα περιθώριο βελτίωσης (καλωδιώσεις, σωληνώσεις και λοιπές μικρολεπτομέρειες) αλλά η γεωμετρία και οι διαστάσεις είναι σωστές και η εφαρμογή αρκετά καλή.

Τα πρώτα βήματα αφορούν την συναρμολόγηση του κάτω μέρους της καμπίνας και το σασί:

     

     

   

Μερικές χρήσιμες συμβουλές:

- Μην κολλήσετε τα κομμάτια C15 και C16 στην θέση τους (απλά τοποθετήστε τα, δεν φεύγουν) για να μπορέσετε να φέρετε ίσια τους τροχούς και να κολλήσετε σωστά και παράλληλα τις ζάντες. Μόλιες ενώσετε το σασί με το κάτω μέρος της καμπίνας και τα ευθυγραμμίσετε όλα τότε κολλήστε τα στην θέση τους.

- Το ίδιο κάντε και για τα πίσω αμορτισέρ κομμάτια C40.

- Επίσης μην κολλήσετε το κομμάτι Β72 στα Β17 και Β16 μέχρι να ευθυγραμμίσετε τους μπροστινούς τροχούς.

- Διπλοτσεκάρετε τις οδηγίες για του που πηγαίνει κάθε κομμάτι και συγκρίνετε με παρακάτω βήματα ή με φωτογραφίες. Κάποια σημεία των οδηγιών δεν είναι ξεκάθαρα.

- Όλα τα κομμάτια έχουν μια απαλή καλουπογραμμή στη μέση που θέλει καθάρισμα.

- Το πλαστικό του κιτ είναι αρκετά μαλακό και θέλει προσοχή πόσο κόλλα χρησιμοποιείτε.

- Στο μπροστινό κομμάτι από το σασί, εκεί που θα κολληθεί η βάση του προφυλακτήρα με το βίντσι υπάρχουν δυο pinmarks που θέλουν καθάρισμα για να καθίσει σωστά η βάση και να ευθυγραμμιστούν τα κομμάτια.


gtdeath13:
Το πιο άσχημο σημείο του κιτ είναι οι λαστιχένιοι τροχοί που έχουν μια άσχημη καλουπογραμμή στη μέση. Μπήκαν στην κατάψυξη, πάγωσαν και τρίφτηκαν. Όλοι οι τροχοί δεν είναι ίδιοι. Έχουν δύο όψεις, μια με ακτίνες που είναι η εξωτερική πλευρά και μια χωρίς. Επίσης η αυλάκωση έχει συγκεκριμμένη φορά (προς τα εμπρός το V) και έτσι απαιτείται προσοχή όταν τοποθετούνται τα ελαστικά.

       

Τα βλήματα Kornet-D δίνονται σε ξεχωριστά πλαίσια ανά δυο. Ένα βλήμα που τοποθετείται στο εσωτερικό στις θέσεις αποθήκευσης και ένα που τοποθετείται στους εκτοξευτές στην οροφή του οχήματος. Συνολικά δίνονται 16 βλήματα σε 8 πλαίσια. Στην φωτογραφία βλέπετε τα βλήματα που πάνε στο εσωτερικό.



Προσοχή θέλει η τετράδα των βλημάτων στην μέση του πίσω μέρους του οχήματος, μιας και οι οδηγίες δεν είναι ξεκάθαρες πως πάνε τα επιμέρους κομμάτια της βάσης και μπορεί να έχετε πρόβλημα με την τοποθέτησή τους.

gtdeath13:
Το μπροστινό μέρος του οχήματος αποτελείται από δυο κομμάτια και ενδιάμεσα την χαρακτηριστική πια πλαστική σίτα που δίνει η εταιρία αντί για φωτοχαραγμένα κομμάτια. Μην το τοποθετείσετε πριν βάλετε τα πλαϊνά του οχήματος, έτσι ώστε να μπορείτε να το ευθυγραμμίσετε πιο εύκολα.

   

Η οροφή του οχήματος έχει τα δυο χωρίσματα όπου αποθηκεύονται οι εκτοξευτές των βλημάτων. Αποτελούνται από 4 κομμάτια και θέλουν αρκετή προσοχή στην συναρμολόγηση για να μην μείνουν κενά. Επίσης είναι αναρτημένη η οθόνη του χειριστή των βλημάτων. Μην ακολουθήσετε τις οδηγίες για το βάψιμο, στις δυο παρακάτω φωτογραφίες θα δείτε πως είναι στην πραγματικότητα:

   

 

gtdeath13:
Μερικές φωτογραφίες για reference:

     

     

     

   

   

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση