8,11,12,14 δε τα έχω.ο στόκος που θα μου χρειαστεί;τ; Ντουκοχαρτα γιατί όλα αυτά και όχι ενα;από ποιο νούμερο να ξεκινήσω;ο μαρκαδόρος που θα μου χρειαστεί;έχω πελαγωσει.....τα χρώματα είναι ακρυλικά ή σμάλτου;κάνουν για πινέλο;
Kαλησπέρα.
Νο 14 -> Σε 1η φάση θα σου φανεί πολύ χρήσιμο να γράφεις πάνω σε διάφορα κομμάτια που θα έχεις αποκολλήσει από τα πλαίσια, είτε το νούμερό τους είτε κάποιο βέλος που να δείχνει την κατεύθυνση τοποθέτησης τους, είτε Α,Δ για αριστερό -δεξί. Εάν αποφασίσεις να βάψεις τα στεγανοποιητικά λάστιχα περιμετρικά των υαλοστασίων του αυτοκινήτου σου, ο μαρκαδόρος είναι πιο σίγουρη λύση από πινέλο. Τελος μπορεί να θες να τονίσεις με μαρκαδόρο τις σχισμές στις θύρες του αυτοκινήτου σου - αλλά μια και είναι το 1ο σου μοντέλο καλύτερα να το παραλείψεις
Νο 12 -> Σε πολλές φάσεις της κατασκευής θα χρειαστείς κάποια συγκολλητική ταινία για να συγκρατεί δύο κομμάτια μεταξύ τους. Ενδεχομένως να χρειαστείς και ταινία για προστασία η οδηγό στην βαφή κάποιων κομματιών. Σε κάθε περίπτωση θέλουμε κατι εύκαμπτο, που να μην αφήνει υπόλλειμα κόλλας πάνω στο μοντέλο μας
Νο 11 -> Ντουκόχαρτα (και όχι γυαλόχαρτα). Πάμφηνα και απαραίτητα για να τρίβουμε ....σχεδόν τα πάντα. Ξεκινάμε με το μικρότερο νούμερο και συνεχίζουμε με μεγαλύτερα.
Νο 8 -> Στόκος ....Για να καλύψουμε τυχόν γραντζουνιές η/και βαθουλώματα στο αμάξωμα.
Να σου προσθέσω και ένα δέκατο πέμπτο. Ελαστική επιφάνεια κοπής. Ξεκινούν από 1 ευρώ όσες είναι για κουζίνα. Οι μοντελιστικές είναι ακριβότερες αλλά καλύτερες. Πάνω σε αυτήν θα εργάζεσαι, θα κόβεσαι, θα λερώνεσαι και οτιδήποτε άλλο προβλέπει ο νόμος του Μέρφυ για τους νέους μοντελιστές.
Αφιέρωσε λίγο από τον χρόνο σου, μελετώντας το εσκεμμένα απλοϊκό videάκι που σου παραθέτω.
http://www.italeri.com/videoDetail.asp?id=82Θα σου λύσει αρκετές απορίες...