Αποστολέας Θέμα: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)  (Αναγνώστηκε 9439 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« στις: Δεκέμβριος 29, 2017, 12:01:06 μμ »
Μετα απο περιπου 3 χρονια ενασχολησης με την κατασκευη πλοιων... θα ηθελα να ευχαριστησω ολους τους συναδελφους ...για τις πολυτιμες πληροφοριες... απο τον καιρο που γραφτηκα εδω στο MC.... ::salut::

Αφου λοιπον ολοκληρωσα Καναρη-Δοξα(σχεδον ολοκληρωση να ειμαι πιο σωστος...χρωσταω τελικες φωτογραφιες... η επιθυμια μου να φτιαξω αυτα τα δυο, ηταν και ο αρχικος λογος που γραφτηκα εδω.... :wink: )  Φτανει η στιγμη λοιπον να κατασκευασω σε κιτ το δευτερο μισο της θητειας μου! :D (το πρωτο μισο ως γνωστον ηταν ο Καναρης... ::salut:: :D ) το οποιο δευτερο μισο ηταν στην BEN/NOK  η αλλιως
 Βαση ελικοπτερων ναυτικου/Ναυτικο οχυρο Κοτρωνιου η εν συντομια (οπως το λεγαμε) Κοτρωνι 8)

Ανοιγω λοιπον το 1ο απο τα 3 θεματα για να μαζεψω πληροφοριες και να ξεκινησω στο μελλον την κατασκευη των τριων ελικοπτερων του ΠΝ (AB-212.SH 70 ALLOUETTE III) καθως σιγουρα υπαρχουν εμπειροι συναδελφοι που θα βοηθησουν την κατασταση... ::salut:: διοτι εγω παρολο που τα εβλεπα σχεδον 9 μηνες καθε μερα δεν αξιωθηκα να τραβηξω φωτογραφιες! :( υπαρχει ομως το net και mc οποτε μια χαρα :wink: Προχωρωντας την κατασκευη οι ερωτησεις και οι αποριες θα ειναι αρκετες...το μονο σιγουρο! :D

Τo κιτ ειναι της Aeroplast 1/72 αγορα απο e-bay σε τιμη μαζι με μεταφορικα γυρω στα 15 ευρω,μαζι φυσικα και τις απαραιτητες χαλκομανιες απο LM.


Συγκεκριμενα θα φτιαξω το ΠΝ 21


Το Ε/Π ΑΒ 212 επιχειρεί από πολεμικά πλοία ή βάσεις ξηράς και μπορεί να φέρει μέχρι 2 τορπίλες MK46 και 1 πυροβόλο MG-3.Οι κύριες αποστολές που αναλαμβάνει είναι εναντίον υποβρυχίων στόχων (ASW) (εντοπισμός και προσβολή), εναντίον στόχων επιφανείας (ASuW) (εντοπισμός και προσβολή), και επιτήρηση επιφανείας. Επιπλέον, αναλαμβάνει αποστολές έρευνας και διάσωσης (SAR), μεταφοράς εξωτερικών φορτίων (VERTREP) και ειδικών επιχειρήσεων (ταχεία καταρρίχηση ανδρών Υ/κτ, ρίψη αλεξιπτωτιστών κ.λπ.).Η πολύχρονη υπηρεσία των ελικοπτέρων ΑΒ 212 ξεκινά από την παραλαβή τους από το ΠΝ το 1979. Από τότε και επί 37 συνεχόμενα έτη τα Ε/Π ΑΒ 212 προσφέρουν αδιάλειπτα  τις υπηρεσίες τους στο Πολεμικό Ναυτικό, έχοντας μέχρι τώρα συμμετάσχει επιτυχώς σε πλειάδα επιχειρήσεων και αποστολών, τόσο σε εθνικό όσο και σε διασυμμαχικό πλαίσιο.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ
Agusta
ΤΥΠΟΣ
Ανθυποβρυχιακό / Ηλεκτρονικού πολέμου
ΠΛΗΡΩΜΑ
2+1
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
2 x Pratt Whitney Canada PT6T-6 (B) Turbo Twin Pac
Μέγιστη ισχύς, kW
2 x 1.398
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος, m
12,92
Διάμετρος κύριου στροφείου, m
14,69
Διάμετρος ουραίου στροφείου, m
2,59
Ύψος Ε/Π, m
4,53
ΒΑΡΗ
Βάρος κενό, kg
3.420

Μέγιστο βάρος απογείωσης, kg
5.070

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα, km/h
240
Ταχύτητα ταξιδιού, km/h
196
Εμβέλεια, km
667
Δυναμική οροφή, m
4.550
Στατική οροφή, m
3.200

ΟΠΛΙΣΜΟΣ   
2 τορπίλες Mk 46 ή 2 βόμβες ή 2 πυραύλους αέρος-επιφανείας S-11/12.
Τα EW δεν φέρουν οπλισμό



Θα γινει με την παλια παραλαγη (μοντελιστικα life color UA 109,FS 16099)

(Θελω να ελπιζω...) συντομα η συνεχεια.... ::salut::



Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 29, 2017, 12:11:45 μμ »
Ξεχασα επισης να αναφερω κατι πολυ σημαντικο...θα ηθελα σε καλη αναλυση εαν υπαρχει ο θυρεος της 1ης μοιρας ελικοπτερων (μοιροσημο) καθοτι σε ερευνα που εχω κανει στο νετ ειναι δυσευρετος...! :(

 

Αποσυνδεδεμένος Voroshilov

  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 3398
  • Age: 43
  • Τόπος: Ν.Φιλαδέλφεια
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 29, 2017, 01:00:06 μμ »
Κληρούχα, ωραία μέχρι εδώ!
Φαντάζομαι ότι το ξέρεις ότι το ΠΝ21, ήταν το ελικόπτερο των Ιμίων...

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 29, 2017, 01:36:33 μμ »
Kαλησπερα κληρουχα!!! ::salut::

Το γνωριζω γι αυτο θελω να το φτιαξω το συγκεκριμενο... :wink: και απο οσο γνωριζω επισης απογειωθηκε απο την φρεγατα Ναυαρινο...
............. :( :(

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2804
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 29, 2017, 08:34:06 μμ »
Ωραίο και ιδιαίτερο-ενδιαφέρον θέμα διάλεξες!
Ένα walkaround που θα σε βοηθήσει αρκετά πιστεύω: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,17250.0.html (αν και λογικά θα το έχεις δει θεωρώ)
Έχω και εγώ το κιτ της fujimi αλλά θέλει αρκετή δουλειά για να βγει όπως πρέπει, και έχει και θεματάκια εφαρμογής κιόλας! ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 29, 2017, 10:21:19 μμ »
Να σαι καλα ευχαριστω... ::salut:: το εχω δει αλλα καλα εκανες και το εβαλες εδω  βολευει καλυτερα... :wink:

Στα ιπταμενα οι γνωσεις μου θελουν ενισχυση η αληθεια ειναι...αλλα ειμαι αισιοδοξος για καλο αποτελεσμα...σεμνα κ ταπεινα ως συνηθως,σιγουρα οι εμπειριες θα ειναι πολλες μετα την ολοκληρωση,οπως το βλεπω θα εχω αρκετες ερωτησεις... το fujimi ισως ειναι πιο καλο σε εφαρμογη λογο Ιαπωνιας :?: θα το βγαλω και φωτογραφιες να ανεβασω,δεν τα ξερω τα κιτ...σιγουρα οι ''ιπταμενοι'' τα γνωριζετε...εγω το βρηκα προχειρο και φθηνο και δεν το πολυσκεφτηκα...  :D :D

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2804
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 29, 2017, 10:24:27 μμ »
Να σαι καλα ευχαριστω... ::salut:: το εχω δει αλλα καλα εκανες και το εβαλες εδω  βολευει καλυτερα... :wink:

Στα ιπταμενα οι γνωσεις μου θελουν ενισχυση η αληθεια ειναι...αλλα ειμαι αισιοδοξος για καλο αποτελεσμα...σεμνα κ ταπεινα ως συνηθως,σιγουρα οι εμπειριες θα ειναι πολλες μετα την ολοκληρωση,οπως το βλεπω θα εχω αρκετες ερωτησεις... το fujimi ισως ειναι πιο καλο σε εφαρμογη λογο Ιαπωνιας :?: θα το βγαλω και φωτογραφιες να ανεβασω,δεν τα ξερω τα κιτ...σιγουρα οι ''ιπταμενοι'' τα γνωριζετε...εγω το βρηκα προχειρο και φθηνο και δεν το πολυσκεφτηκα...  :D :D
Ο,τι χρειαστείς εδώ είμαστε μην ανησυχείς :wink: ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 29, 2017, 11:00:20 μμ »
Θα ηθελα να βαλω εδω και μια αγνωστη αλλα αληθινη ιστορια στην οποια συμμετηχε το ΠΝ 21 που την διαβασα και με συγκινησε πολυ... (εκτος των Ιμιων... :() Πισω απο καθε κατασκευη που φτιαχνουμε...οποιαδηποτε και αν ειναι αυτη... εχει κρυμενες χιλιαδες ιστοριες...μια απ αυτες ειναι και η παρακατω...και αφορα το εν λογο ελικοπτερο(αν για καποιο λογο κρινουν οι κυριοι διαχειριστες οτι δεν αφορα το mc η ειναι εκτος θεματος γενικα...ζητω συγνωμη εκ των προτερων :oops: και ας διεγραφει) το αναρτω εδω οπως το βρηκα.

Αληθινή ιστορία (Αφηγηση αξιωματικου ελικοπτερων)

Επαναδημοσίευση από Ημίαιμο και Πίτυλο με τα τότε σχόλια
(σήμερα, αφιερωμένο κι αυτό στον …Πά......λο…)
15 Νοεμβρίου 2006

Είναι κάποιες στιγμές στη ζωή μας που μας σημαδεύουν ανεξίτηλα. Όσοι έχουν υπομονή, ας γνωρίσουν μία από αυτές που σημάδεψαν τη δική μου

Παλιόκαιρος. Το μέτωπο ήρθε απ’ τον Βορρά με καταιγίδες, χαμηλά σύννεφα, υγρασία και ορατότητα κάπου-κάπου στο μηδέν.
Κι η κωλογρίπη ν’ ανατριχιάζει το σβέρκο, στο 39 το θερμόμετρο, ανάσκελος στο κρεβάτι τρεις κουβέρτες παρακάτω…
Ώρα έξη το απόγευμα. Ένα δροσερό χεράκι με σπρώχνει προσεκτικά. «Μπαμπά, σε ζητούν στο τηλέφωνο» λέει ο γιος, πέντε χρονών, «η μαμά είπε ότι είσαι άρρωστος, αλλά είναι πείγο». «Επείγον» ρε μπαγάσα! Μουγκρίζω και σηκώνω το ακουστικό.
«Καλησπέρα, συγνώμη για την ενόχληση, είμαι ο Αξιωματικός Φυλακής και έχουμε ένα κότερο ξυλάρμενο στον καβοντόρο που έστειλε SOS και το ΓΕΝ μας ρωτάει αν μπορούμε να πετάξουμε. Τους είπα ότι ο καιρός είναι απαγορευτικός με μικρά διαστήματα καλυτέρευσης.»
«Ποιοι χειριστές έχουν βάρδια;» ρωτάω.
«Ο Γιώργος Μ κυβερνήτης και ο Γιώργος Σ συγκυβερνήτης» μου απαντάει.
«Δώσε μου τον Μ στο τηλέφωνο» «Καλησπέρα, μόλις ξαναμίλησα με το ΓΕΝ» λέει ο Μ και «ένα κότερο έφυγε από Νάξο για Βόλο, ζεύγος πενηντάρηδων, η έγκυος κόρη τους και ο γιος της πέντε χρονών. Μόλις καβατζάρανε το καβοντόρο μείνανε ξυλάρμενοι και πάνε για τα βράχια. Μιλάνε στο Βι ειτς εφ με το Λαύριο»
«Πώς σου φαίνεται ο καιρός Γιώργη;»
«Δε μου φαίνεται, αλλά έχει κάτι τρύπες, μπορούμε να δοκιμάσουμε, πέντε χρονών είναι ρε γαμώ το»
«Εντάξει Γιώργη, πέστε στο ΓΕΝ ότι απογειώνεστε σε δέκα λεπτά, σηκωθείτε για την περιοχή, κι έρχομαι κι εγώ στη Βάση, θα επικοινωνήσουμε στον ασύρματο σε τρία τέταρτα»
«Εντάξει, φύγαμε»
Μιλώντας στο τηλέφωνο, ήδη είχα ντυθεί, φόρμα –αρβύλες, ο μικρός γιος με κοίταζε περίεργα, και η γυναίκα μου με καρτερία. Ίσα που χάιδεψα τα μαλλάκια του, μην τον κολλήσω κι αυτόν καμιά γρίπη, έστειλα ένα φιλί στη συμβία και έτρεξα τις σκάλες δυο δυο. Το Φιεστάκι, περιέργως, πήρε μπρος με τη μία και ξεχύθηκε προς την Πεντέλη. Χαμός. Η λεωφόρος Πεντέλης ένα ποτάμι ορμητικό, οι υαλοκαθαριστήρες δεν προλάβαιναν να καθαρίσουν το νερό, «πού τους έστειλα αυτούς τώρα;» αναρωτήθηκα αλλά για μια στιγμή μόνο. Ήταν και οι δυο έμπειροι. Από τους καλύτερους. «Το παιδάκι. Το παιδάκι. Καλά αυτοί ήξεραν που πήγαιναν. Ξεράδια τους. Το παιδάκι και την έγκυο, γιατί τους πήραν μαζί; Μια βδομάδα είναι ο καιρός έτσι, γαμώ το. Το παιδάκι ρε γαμώ το»
Το Φιέστα ήξερε τον δρόμο απ’ έξω κι ανακατωτά. Ορατότης μηδέν στον Διόνυσο. Βροχή μετά χαλάζι και μετά βροχή. «Πού τους έστειλα ρε γαμώ το. Αλλά είναι άσσοι και οι δυο. Για να δούμε.»
«Για να δούμε, όμως, πρέπει να φτάσουμε εμείς πρώτα στη Βάση είπα στο αυτοκινητάκι μου», σε κάποιον έπρεπε να μιλάω για να μη με αποπροσανατολίσει ο παλιοπυρετός, εξάλλου πάντοτε αυτό με άκουγε και δεν με πούλησε ποτέ, ούτε τώρα με τη λεωφόρο Μαραθώνος να θυμίζει τον Πηνειό όταν λιώνουν τα χιόνια. Σε μισή ώρα ακριβώς μ’ έφερε στην πόρτα του Θαλάμου Επιχειρήσεων και όρμηξα στον ασύρματο.
«21, η Βάση, μ’ ακούς;» «Δυνατά καθαρά, είμαστε από πάνω από το κότερο και μιλάμε στην άλλη συχνότητα μαζί του. Για να τους πάρουμε πρέπει να πέσουν στη θάλασσα ή να σπάσουν το κατάρτι γιατί αλλιώς θα κινδυνέψουν κι αυτοί κι εμείς. Έχει τρομακτικό κυματισμό και κουνιέται σαν καρυδότσουφλο. Θα προσπαθήσω να τους δώσω το συρματόσχοινο για να δέσουν τουλάχιστον τον πιτσιρικά και να τον αφήσουν στη θάλασσα με το σωσίβιο για να τον πάρουμε επάνω. Είναι τρομαγμένοι, όμως και δεν πολυκαταλαβαίνουν.»
«ΟΚ, μείνετε από πάνω τους, και δίνετέ τους κουράγιο. Μόλις μας είπε το ΓΕΝ ότι ένα μεγάλο επιβατηγό πλοίο προσεγγίζει το στίγμα. Κι ένα αντιτορπιλικό αλλά αυτό θ’ αργήσει λίγο»
«Ναι, το βλέπουμε το επιβατηγό, σε λίγο θα είναι εδώ, εμείς μπορούμε να παραμείνουμε μισή ώρα ακόμη.»
Στην άλλη συσκευή ακούω τη συνομιλία του Ελικοπτέρου με το κότερο. Οι χειριστές καθησυχάζουν την κόρη που ζητάει συνεχώς να βοηθήσουν το παιδί της. Η απόγνωση της μάνας είναι συγκλονιστική. Όλοι στον Θάλαμο Επιχειρήσεων είναι αμίλητοι και κοιτώντας τους στα μάτια νομίζω ότι όλοι είναι εκεί με το ελικόπτερο, πάνω από τη μάνα και το παιδί. Ήρθαν και αυτοί που είχαν χθες βάρδια για να υπάρχει και άλλο πλήρωμα έτοιμο.
«Βάση από 21, το επιβατηγό έφτασε και μανουβράρει για να κόψει τον καιρό και να μαζέψει τους ανθρώπους απ’ το κότερο. Εμείς πρέπει να φύγουμε γιατί τελειώνει και το καύσιμο.»
«Ο.Κ. Μίλα με τον καπετάνιο του επιβατηγού και αν έχει τον έλεγχο της κατάστασης φύγε.»
«Βάση από 21, μίλησα με τον καπετάνιο και μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, σε πέντε λεπτά θα τους πάρει επάνω. Εγκαταλείπω περιοχή και επιστρέφω στη Βάση.»
«Ελικόπτερο μη φεύγεις σε παρακαλώ» ακούγεται από την άλλη συσκευή η φωνή της νεαρής μάνας. «Μην ανησυχείς καλή μου, το μεγάλο πλοίο θα σας πάρει σε λίγο επάνω» απάντησε ο Γιώργης.
Το 21 προσγειώθηκε νύχτα πια μέσα σε μια κόλαση βροχής και χαλαζιού. Δυο εξαντλημένοι πιλότοι, με τις φόρμες τους κολλημένες όχι από το νερό αλλά από τον ιδρώτα, σωριάστηκαν στις καρέκλες του Θαλάμου. «Γαμώ το να μην καταλαβαίνουν τι πρέπει να κάνουν, θα πρέπει να τους το διδάσκουν στις σχολές ιστιοπλοΐας, αλλά ευτυχώς που ήρθε ο εμπορικάντζας» είπε ο Γιώργης. «Καλά αφεντικό, τέτοιο καιρό δεν ματάδαμε μέχρι τώρα. Φτερό στον άνεμο ήμασταν»
«Τέλος καλό. Όλα καλά» λέει ο άλλος Γιώργης. Και σηκώνει το τηλέφωνο που ήταν δίπλα του. Κι ασπρίζει.
Αρπάζω το ακουστικό, ο αξιωματικός από το ΓΕΝ δεν μπορεί καλά καλά να μιλήσει. «Χάθηκαν» μου λέει «Ποιοι, πώς» «το εμπορικό αντί να τους τραβήξει επάνω με σχοινιά, κατέβασε τον καταπέλτη πρύμα και αναπόδισε για να τους πλησιάσει. Ένα κύμα σήκωσε τον καταπέλτη και τους καπάκωσε, το κότερο έγινε κομμάτια και όλοι χάθηκαν στη θάλασσα. Αεροπλάνο δεν πετάει με τέτοιο καιρό, ούτε ελικόπτερο φαντάζομαι, έφτασε στην περιοχή το αντιτορπιλλικό και ψάχνει…» Κλείνω.
Παγωμάρα στον Θάλαμο. «Ελικόπτερο μη φεύγεις» ηχώ μαχαιριά στο μυαλό στην καρδιά. Δάκρυα στα σκυμμένα στο πάτωμα μάτια. «Κάνατε ό,τι μπορούσατε Γιώργηδες, αυτό που δεν μπορεί να κάνει κανείς άλλος ένστολος ή μη στην Ελλάδα, πονάει πολύ το ξέρω, τραβάτε για μπάνιο και ύπνο». Δεν πρόλαβαν να πάρουν τις κάσκες τους στα χέρια όταν ο ασύρματος ούρλιαξε. «Βοήθεια. Είμαι ο κυβερνήτης του αεροναυαγοσωστικού Α (σημ: μικρό περιπολικό σκάφος). βρισκόμαστε βορειοανατολικά της Κύθνου, μπάζουμε νερά, δεν έχουμε πηδάλιο, χανόμαστε, βοηθήστε όποιος ακούει»
Πιάνω το τηλέφωνο. «Τον Διευθυντή Επιχειρήσεων» «Έλα, τι έχουμε;» «Κύριε Διευθυντά στη συχνότητα ανάγκης έχω το τραμπάκουλο το αεροναυαγοσωστικό που λέει το και το. Βορειοανατολικά της Κύθνου.» «Τώρα μάλιστα, στέλνω και το άλλο αντιτορπιλικό κατά κει αλλά θα κάνει ώρες να πάει, μπορείτε να πετάξετε να μας πείτε πού ακριβώς είναι;»
«Ξέρετε ο καιρός είναι πολύ έξω από τα όρια των κανονισμών…» ξεκίνησα να λέω όταν ο ασύρματος άρχισε πάλι να τσιρίζει «για όνομα του Θεού, θα πνιγούμε όλοι, δεν ταξιδεύεται το σκάφος, βοηθείστε όποιος ακούει» «αλλά τα δικά μας όρια είναι ακόμη ανοιχτά. Θα προσπαθήσουμε τουλάχιστον» συμπλήρωσα. «Εντάξει Κ, βγάζω τη διαταγή, ο Αρχηγός ανησύχησε πολύ με την προηγούμενη πτήση αλλά θα τον πείσω».
Οι δυο έμπειροι χειριστές, μουσκεμένοι με κοιτούσαν. Οι δυο νεότεροι, αυτοί που είχαν βάρδια χθες, επίσης. Ο παλιότερος ο Γιώργης με κοίταζε μιλώντας με τα μάτια «μην κάνετε αυτό που σκέφτεστε, πέστε να πάω εγώ». Βομβαρδισμός στο κουρασμένο μου μυαλό. Είμαι ο παλιότερος και εμπειρότερος. Ο δάσκαλος και των τεσσάρων. Που τους έμαθα να μην παίζουν με τη ζωή των άλλων όταν δεν είναι εκατό τα εκατό υγιείς. Και ξέρουν ότι έχω πυρετό. Οι δυο Γιώργηδες έχουν εξαντληθεί. Και οι νεότεροι; Ο Άρης, αξιολογήθηκε για κυβερνήτης την περασμένη εβδομάδα. Και ο Κώστας συγκυβερνήτης πριν ένα μήνα. Και τους δυο τους «ξετίναξα» πριν να τους αξιολογήσω. Και οι δυο με το ίδιο με μένα πάθος για τα Ελικόπτερα. Αλλά είναι άπειροι.
«Ετοιμάστε το ελικόπτερο» λέω στους μηχανικούς. Κοιτάω τον Γιώργη. Μου γνέφει «όχι μη τους στείλετε». Κοιτάω τον Άρη. Το μάτι του γυαλίζει. Η σκέψη του ολοφάνερη «σας παρακαλώ, εμπιστευθείτε μας».
«Άρης, Κώστας, ορμάτε και τσεκ στον ασύρματο κάθε 15 λεπτά. Οι καταιγίδες φαίνονται στο ραντάρ του ελικοπτέρου, κρατηθείτε μακριά τους. Παίρνετε τον Χρήστο μαζί σας που δεν έχει βάρδια αλλά είναι ο εμπειρότερος στο ραντάρ».
Οι χειριστές χάνονται στο σκοτάδι της πίστας και σε λίγο ο θόρυβος από το ελικόπτερο σιγά σιγά σβήνει κι αυτός μέσα στην άβυσσο της ομίχλης και της καταρρακτώδους βροχής. «Ίσα που το είδα στον διάδρομο» μας λέει ο Πύργος.
Πιάνω το μιλητήρι και καθησυχάζω τον κυβερνήτη του μικρού πλοίου που ήταν σε απόγνωση. «Κρατηθείτε με ψυχραιμία, ένα ελικόπτερο έρχεται να σας βρει και ένα αντιτορπιλικό ξεκίνησε για να σας βοηθήσει. Αγάντα καπετάνιε και δώσε κουράγιο στο πλήρωμα.»
Τι νύχτα κι αυτή, σκέφτομαι. «Έλα πάπα νοβέμπερ 24, έλεγχος επαφής» «Δυνατά καθαρά το 24» «Πώς πάτε;» «Της πουτάνας γίνεται, πηγαίνουμε ελίγδην για να αποφεύγουμε τις καταιγίδες αλλά μερικές φαίνεται μας αγάπησαν και μας ακολουθούν!» Καλαμπουρτζής και ο Άρης, μάλλον το άγχος του έπνιγε έτσι.
Πέρασε μιάμιση ώρα και το 24 κάθε 15 λεπτά ανέφερε τη θέση του και τις συνθήκες πτήσης από «άθλιες», «εξωπραγματικές», «κόλαση». «Το βρήκαμε» φωνάζει ο Άρης ξαφνικά, «είναι δεκαπέντε μίλια νοτιοδυτικά της Κύθνου, όχι βορειοανατολικά όπως λέει, μάλλον τα ‘χει χάσει, φυσιολογικό είναι με τέτοιο κωλόκαιρο» «ΟΚ να αναφέρεις τη θέση του στο αντιτορπιλικό που περνάει τώρα το Σούνιο και ξεκίνα για πίσω, με προσοχή» «Ελήφθη κατενοήθη από 24, άντε να δούμε γιατί στο ραντάρ είμαστε περικυκλωμένοι από καταιγίδες και ο Χρήστος με το ραντάρ μας πάει σλάλομ..» «μη ξεχνάς, κάθε 15 λεπτά αναφορά».
Είκοσι λεπτά μετά, το ελικόπτερο 24 δεν είχε αναφέρει.
«24 η Βάση μ’ ακούς;» Σιωπή.
Δέκα λεπτά αργότερα «24 η Βάση μ’ ακούς;» Σιωπή.
Πέντε λεπτά μετά «Άρη, μ’ ακούς γαμώ το;» Σιωπή. Βροντερή.
Ο Γιώργης –σιγά μην είχαν πάει για ύπνο- με κοιτούσε σχεδόν απελπισμένα. Μου λεγε σιωπηλός «στα ‘λεγα εγώ, μην τους στείλεις». Απέφυγα το βλέμμα του.
«Άρη, αν μ ‘ακούς κάνε κλικ στο χειριστήριο». Σιωπή.
«Ετοιμάστε το 21» φωνάζω στους μηχανικούς. Πύργος, πάρε το ΓΕΝ και πες τους ότι χάσαμε την επαφή με το 24 και σηκωνόμαστε για την περιοχή. Γιώργη, άλλαξε φόρμα και φύγαμε οι δυο μας.»
Χίλιες εικόνες, καθόλου όμορφες στροβιλίζονταν στο καυτό από τον πυρετό μυαλό μου. Αυτοί, τα παιδιά μου, δεν φταίνε. Εγώ φταίω ο ...... που τους άφησα να πάνε, αλλά και το παιδάκι, το καράβι, ο απελπισμένος καπετάνιος, η γυναίκα του Άρη, τα παιδιά τους, αλλά όχι ρε γαμώ το, δεν μπορεί, κι οι δυο είναι σπάνια πάστα χειριστών, ναι αλλά είναι άπειροι ηλίθιε, συγκεντρώσου τώρα σ’ αυτό που πας να κάνεις. Βγαίνοντας στο σκοτάδι, μια ακόμη καταιγίδα ξεσπούσε στη Βάση και μέσα στην ομίχλη ο ταλαίπωρος μηχανικός κρατούσε με όλη του τη δύναμη το στροφείο μη το τινάξει ο αέρας και πάθει ζημιά. Ο Γιώργης χώθηκε βιαστικά στη θέση του συγκυβερνήτη κι αρχίσαμε να δένουμε τις ζώνες μας.
Έκανα σήμα στον μηχανικό ότι είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τον κινητήρα όταν κάποιος κτύπησε το τζάμι της πόρτας. «Μας πήραν από το Ελληνικό, η Αθήνα ακούει το 24, εμείς δεν το ακούμε γιατί παρεμβάλλονται οι καταιγίδες, είναι στο Πόρτο Ράφτη και σε δέκα λεπτά προσγειώνεται εδώ.
Κατέβηκα και σαν ρομπότ ξαναμπήκα στον Θάλαμο επιχειρήσεων. Σε λίγο ακούστηκε ο γλυκύτερος ήχος που είχα ακούσει μέχρι τότε. Το 24 προσγειωνόταν.
Τους έβαλα όλους όσους είχαν βάρδια σε δυο σειρές και όταν οι δύο χειριστές έκαναν να μπουν μέσα, υπέστησαν το ρωσικό μαρτύριο με απανωτές σφαλιάρες. Έτσι για να ηρεμήσουμε.
Ο Άρης ενημέρωσε για την πτήση. Μιλήσαμε με το ΓΕΝ και μας είπαν ότι το αντιτορπιλικό μιλάει με το μικρό περιπολικό, όλα ΟΚ. Όλα; Τίποτα δεν ήταν ΟΚ. Το μυαλό μας δεν χωρούσε την προηγούμενη τραγωδία και κανείς δεν είχε όρεξη για πανηγύρια. Πήγε τρεις και κάτι (μετά τα μεσάνυχτα) όταν είπα σ’ όσους δεν είχαν βάρδια να πάνε για ύπνο. Σηκωθήκαμε όλοι αμίλητοι και φεύγαμε όταν πάλι κτύπησε το τηλέφωνο του ΓΕΝ. Τι έγινε πάλι γαμώ την ατυχία μας, άκουσα κάποιον απ’ την πόρτα. Ο άλλος Γιώργης ξανασηκώνει το τηλέφωνο, ακούει σιωπηλός και το πρόσωπό του αυτή τη φορά φωτίζεται. «ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΑΝ» φωνάζει. «Βρήκαν τη μάνα και τον γιο αγκαλιά, ο ύπαρχος του αντιτορπιλικού έπεσε στη θάλασσα  και τους μάζεψε, είναι πάνω στο καράβι τώρα και τους περιποιείται ο γιατρός». (σημ: Πρώτος στη θάλασσα έπεσε ο Σημαιοφόρος Μ.Γ και μαζί του ο δίοπος Λάζαρος Μ όπως διευκρινίστηκε αργότερα)*.  Πανηγύρι. Δεν μπορώ να βρω τις λέξεις για να εκφράσω τα νιώσματα όλων εκείνη τη στιγμή. Για πότε βρέθηκαν μπύρες, μπισκότα, σάντουιτς και λοιπά καλούδια για γιορτή κατά πώς πρέπει μετά την πάλη με τον θάνατο…
Πέντε και κάτι. Ακόμα κι οι καταιγίδες καταλάγιασαν. Μόνο μια ψιλή βροχή, σαν εκείνες τις πένθιμες της Μεγάλης Παρασκευής στον Επιτάφιο, εξακολουθούσε να πέφτει . Όλοι πήγαν για ύπνο. Έπιασα το τηλέφωνο και ζήτησα τον Διευθυντή Επιχειρήσεων του ΓΕΝ.
«Κύριε Πλοίαρχε, έχουμε τίποτ’ άλλο; Έστειλα τον κόσμο για ύπνο γιατί ξεπατώθηκαν» «¨Όχι, και μπράβο σ’ όλους σας. Αλλά θα σας στενοχωρήσω» μου λέει. «Πριν από πέντε λεπτά μου ανέφερε το αντιτορπιλικό ότι ο πεντάχρονος πέθανε από υποθερμία παρά τις προσπάθειες του γιατρού. Έμεινε βλέπεις πάνω από έξη ώρες στα κύματα χώρια την προηγούμενη ταλαιπωρία.»
Έκλεισα το τηλέφωνο. Σύρθηκα στο Φιεστάκι μου και χάιδεψα το τιμόνι. «Πήγαινέ με σπίτι, γρήγορα σε παρακαλώ.» του είπα.
Ξημέρωνε καθώς γύριζα το κλειδί στην πόρτα του σπιτιού. Η Νανά ήταν όρθια και με κοιτούσε. Σαν να ήξερε. Έτρεξα στο κρεβάτι του γιου μου και τον άρπαξα στην αγκαλιά μου. Τον έσφιγγα όσο μ’ έσφιγγε ο κόμπος στον λαιμό.
Και δεν ήταν ο γιος μου αυτός που έσφιγγα… Γιατί ρε γαμώ το….

* Σημ: Οι διασώστες από το αντιτορπιλικό ΑΣΠΙΣ, Σημαιοφόρος Μ.Γ και Δίοπος Λ.Μ τιμήθηκαν από το Π.Ν. και την Ακαδημία Αθηνών για «πράξη αυτοθυσίας» στις 29-12-1989.


Αποσυνδεδεμένος ΖΑΦ

  • ΟΠΟΥ ΓΗΣ ΠΑΤΡΙΣ
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 947
  • Age: 43
  • Τόπος: ΧΙΟΣ - ΞΑΝΘΗ
  • ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΤΑ ΠΑΤΡΙΑ ΤΙΜΗΣΩ
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 30, 2017, 11:38:22 πμ »
Θεματαρα θα παρακολουθώ την εξέλιξη της καλή αρχή. Αλλά και η ιστορία είναι όντως συγκλονιστική και συγκινητική.
 ::salut::
GOOD MORNING VIETNAM
Στέλιος
 

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 30, 2017, 01:32:17 μμ »
Nα σαι καλα,ευχαριστω :wink:
Οσον αφορα το κιτ ας αναλυσει καποιος εμπειρος... τα κομματια,εγω τα βασικα ξεχωριζω... 8) οπου μπορεσω θα αντικαταστησω πλαστικο με μεταλλο εξωτερικα...οσο για το εσωτερικο δεν γνωριζω απο after market τι κυκλοφορει...για το συγκεκριμενο...κυριως ομως θα σταθω στο εξωτερικο μερος...

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2804
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 30, 2017, 02:06:42 μμ »
Mε μία πρώτη ματιά που βλέπω τα sprues:
 ::arrowred::Οι πτέρυγες θα χρειαστούν μικρό κόψιμο-εγχείριση απο την ρίζα μέχρις ένα σημείο γιατί λείπει το fin tip...αυτές που σου δίνει το κιτ είναι μονοκόμματες κάτι που δεν ισχύει στα ναυτικά ελικόπτερα.
 ::arrowred:: Το ραντάρ δεν κάνει για ελληνικό οπότε και εκεί θα χρειαστεί μετατροπή αν όχι φτιάξιμο απο την αρχή.
 ::arrowred:: Το διάφανο πάνω απο την θέση του κυβερνήτη είναι λάθος για ελληνικό (δεν σου δίνει ούτε το πλαίσιο αν διακρίνω καλά)
 ::arrowred:: Στο εσωτερικό δεν σου δίνει τίποτα απο συσκευές παρά μόνο κάτι καρέκλες απ'οτι βλέπω.
 ::arrowred:: Την συσκευή MAD δεν θα την χρειαστείς οπότε μπορείς να την κρατήσεις για το Allouette.
 ::arrowred:: Το ενθαρυντικό είναι οτι σου δίνει 2 προπέλες και αν διακρίνω καλά μάλλον και τους πλωτήρες :mrgreen:
Θα σου πρότεινα βέβαια να πάρεις της slingshot τους πλωτήρες αν δεν το έχεις ήδη κάνει.

Βελτιωτικό δεν υπάρχει  :!: :!: ίσως να είσαι τυχερός και να βρεις τίποτα p.e UH-1 που περιορίζονται βέβαια μόνο σε ζώνες και πίνακα οργάνων οπότε θεωρώ οτι δεν αξίζει κιόλας. ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #11 στις: Δεκέμβριος 30, 2017, 02:17:12 μμ »
Αρχικα ''παγωσα'' με οσα εγραψες.... ::mastigio79::   8) Σαν να ειμαι λιγο καλυτερα οσο περναει η ωρα....θα το παλεψω  θελω να πιστευω... :wink:

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2804
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #12 στις: Δεκέμβριος 30, 2017, 02:27:46 μμ »
Αρχικα ''παγωσα'' με οσα εγραψες.... ::mastigio79::   8) Σαν να ειμαι λιγο καλυτερα οσο περναει η ωρα....θα το παλεψω  θελω να πιστευω... :wink:
Έτσι πάγωσα και εγώ όταν είδα της fujimi και ειδικά σε αυτή την κλίμακα είναι λίγο δυσκολούτσικα τα πράγματα όχι οτι δεν γίνονται βέβαια....
Στην χειρότερη εστιάζεις στο exterior και κλείνεις τις πόρτες της καμπίνας αν δεν καταφέρεις να φτιάξεις το reeling machine  με το sonar.
Πάρε και μία πολύ παλιά κατασκευή σαν μπούσουλα: http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,6494.0.html :wink:
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος stratuono

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 139
  • Age: 41
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #13 στις: Δεκέμβριος 30, 2017, 08:03:28 μμ »
Mε μία πρώτη ματιά που βλέπω τα sprues:
 ::arrowred::Οι πτέρυγες θα χρειαστούν μικρό κόψιμο-εγχείριση απο την ρίζα μέχρις ένα σημείο γιατί λείπει το fin tip...αυτές που σου δίνει το κιτ είναι μονοκόμματες κάτι που δεν ισχύει στα ναυτικά ελικόπτερα.
 ::arrowred:: Το ραντάρ δεν κάνει για ελληνικό οπότε και εκεί θα χρειαστεί μετατροπή αν όχι φτιάξιμο απο την αρχή.
 ::arrowred:: Το διάφανο πάνω απο την θέση του κυβερνήτη είναι λάθος για ελληνικό (δεν σου δίνει ούτε το πλαίσιο αν διακρίνω καλά)
 ::arrowred:: Στο εσωτερικό δεν σου δίνει τίποτα απο συσκευές παρά μόνο κάτι καρέκλες απ'οτι βλέπω.
 ::arrowred:: Την συσκευή MAD δεν θα την χρειαστείς οπότε μπορείς να την κρατήσεις για το Allouette.
 ::arrowred:: Το ενθαρυντικό είναι οτι σου δίνει 2 προπέλες και αν διακρίνω καλά μάλλον και τους πλωτήρες :mrgreen:
Θα σου πρότεινα βέβαια να πάρεις της slingshot τους πλωτήρες αν δεν το έχεις ήδη κάνει.

Βελτιωτικό δεν υπάρχει  :!: :!: ίσως να είσαι τυχερός και να βρεις τίποτα p.e UH-1 που περιορίζονται βέβαια μόνο σε ζώνες και πίνακα οργάνων οπότε θεωρώ οτι δεν αξίζει κιόλας. ::salut::
Επίσης κ τα 2 ζευγάρια πόρτες για την καμπίνα που σου δίνει είναι λαθος.Ετσι όπως το βλέπω, το fujimi είναι πολύ καλύτερο...καλά κουράγια!

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #14 στις: Δεκέμβριος 30, 2017, 08:53:45 μμ »
Δηλαδη απο οτι καταλαβαινω..ψιλοειναι για τα  ''μπαζα'' το Aeroplast? :( :( :(

Το πηρα και με την λογικη οτι καθως ειναι παραλαβη απο Ιταλια (η 4η και η 5η φωτογραφια απο πανω...ειναι ακριβως αυτο, παραλαβη του ΠΝ 21 απο Ιταλια δεκαετια 80 αν θυμαμαι καλα τις ειχα βρει σε ενα αρθρο,στο βαθος ειναι τα Ιταλικα και σαν πρωτη σκεψη μου φανηκε οκ,για τα λεφτα του παντως παλι καλα που δινει προπελες και πλωτηρες. Καλα θα περασουμε..... ::salut::

Αποσυνδεδεμένος stratuono

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 139
  • Age: 41
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 30, 2017, 09:19:33 μμ »
Δηλαδη απο οτι καταλαβαινω..ψιλοειναι για τα  ''μπαζα'' το Aeroplast? :( :( :(

Το πηρα και με την λογικη οτι καθως ειναι παραλαβη απο Ιταλια (η 4η και η 5η φωτογραφια απο πανω...ειναι ακριβως αυτο, παραλαβη του ΠΝ 21 απο Ιταλια δεκαετια 80 αν θυμαμαι καλα τις ειχα βρει σε ενα αρθρο,στο βαθος ειναι τα Ιταλικα και σαν πρωτη σκεψη μου φανηκε οκ,για τα λεφτα του παντως παλι καλα που δινει προπελες και πλωτηρες. Καλα θα περασουμε..... ::salut::
Εντάξει,θέλει δουλίτσα.Κατι είπε κ ο Άλεξ για το τζαμί πάνω από την αριστερή θέση,εκεί στα ελληνικά δεν υπάρχει τζαμί,αλλά η βάση για το σκοπευτικό των παλαιων as-12,που θα πρέπει να φτιάξεις,αλλά αυτό είναι εύκολο.Ο θόλος του ραντάρ για ελληνικό είναι λάθος,τα ιταλικά στην αρχή όμως έφεραν άλλο ραντάρ που αντικαταστάθηκε μετέπειτα.
Εμένα πάντως τόσα διαφανή με αγχωνουν...Υπομονή και επιμονή... ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #16 στις: Δεκέμβριος 31, 2017, 08:57:00 μμ »
..Οσο το κοιταω και το μελεταω ολο και πιο πολυ μπαινω στο νοημα,οντως η βαση πανω απο τον κυβερνητη φτιαχνετε ευκολα,οπως και καποιες λεπτομερειες στην ατρακτο...δεν εχω ψαξει το ρανταρ και τις πορτες,λιγο,λιγο το συνηθιζω...οσο να ναι απο βαπορια σε ελικοπτερα ειμαι εξω απ τα νερα μου...αλλα θα ειμαστε μαχιμοι... :wink:

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2804
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #17 στις: Δεκέμβριος 31, 2017, 09:38:35 μμ »
Παναγιώτη σου έχω σημειώσει στις φωτό τα σημεία που πρέπει να εστιάσεις:
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #18 στις: Δεκέμβριος 31, 2017, 10:03:03 μμ »
Αναλυτικοτατος...!! ευχαριστω πολυ Alex ::salut::


Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 30, 2018, 05:07:41 μμ »
υπαρχει περιπτωση να βρεθει καπου ο καθρεφτης ?(η οτι ειναι αυτο τελος παντων δεξια της καμπινας..)καθως το εκπληκτικο κιτ της aeroplast...δεν το περιεχει...!! :( :( :(


Εχω κανει αρκετη προεργασια και συντομα θα ανεβασω φωτογραφιες....και λεπτομεριες...  ::salut::


Αποσυνδεδεμένος Voroshilov

  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 3398
  • Age: 43
  • Τόπος: Ν.Φιλαδέλφεια
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 30, 2018, 05:15:36 μμ »
υπαρχει περιπτωση να βρεθει καπου ο καθρεφτης ?(η οτι ειναι αυτο τελος παντων δεξια της καμπινας..)
Αυτό που είναι κυκλωμένο, είναι το βίντσι ανύψωσης...

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 30, 2018, 05:23:02 μμ »
Kοντα επεσα...! 8) :mrgreen:

δεν το ειχα προσεξει απο την αρχη(στην φωτογραφια στο κουτι το δειχνει) μεσα στα πλαισια οχι!

συναρμοληγησα σχεδον ολο το ελικοπτερο και διαπιστωσα οτι το συγκεκριμενο δεν το περιεχει... :(

Σκεφτηκα να παρω της Italeri και να παρω κομματια απο κει ...αλλα δεν νομιζω να αξιζει...αν δεν το βρω καπου,θα το φτιαξω απο το μηδεν...

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • Moderator
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2804
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 30, 2018, 09:37:36 μμ »
Τσέκαρε τα μηνύματα σου Παναγιώτη!
Καθρέπτες το ΑΒ δεν έχει!
Αυτό που ψάχνεις είναι το Rescue Hoist :wink: ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 30, 2018, 11:53:49 μμ »
Τσέκαρε τα μηνύματα σου Παναγιώτη!
Καθρέπτες το ΑΒ δεν έχει!
Αυτό που ψάχνεις είναι το Rescue Hoist :wink: ::salut::

Ευχαριστω πολυ!! :wink: :wink: ::salut:: το rescue hoist ...(το εμαθα! :mrgreen: ) ειναι ενα σημαντικο προβλημα... :( ελπιζω κατι να βρεθει...
το κιτ ειναι πολυ μετριο...απο εφαρμογη,ο θολος απο κατω,οι πορτες και η οροφη ολα σε διαφανη πλαστικο! εχω μασκαρει παραθυρα και παρ μπριζ στοκαρα  και ετριψα τα πολλα σημεια-κενα εφαρμογης,(εχει αρκετο στοκαρισμα και τριψιμο ακομα),ανοιξα τις οπες στους ελικες και αντικατεστησα τα πλαστικα μερη του ''μοτερ'' η ''στροφειο''(αν το λεω καλα εκει που πιανουν οι ελικες ::eusa_whistle::)με μεταλλικα μερη,επισης προσθεσα τις εξατμισεις(τις οποιες δεν ειχε!)και τελος δουλεψα-ετριψα και το σοναρ...εχει αρκετη δουλεια και λεπτομερειες ακομα ...παραθετω ενα δειγμα και ελπιζω συντομα η συνεχεια...(μετα απο ολα αυτα που περναω με το ελικοπτερο εχω να πω ποσο μου λειπουν τα πλοια...! 8) ) (για την φωτογραφηση προσθεσα προχειρα τις κεραιες μπροστα,το σοναρ και τους ελικες επισης ζητω συγνωμη για καποιες ωρολογιες αλλα με τα ελικοπτερα δεν...και πολυ 8))


Αποσυνδεδεμένος Veteran_Sailor

  • 29/11/2002
  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 188
  • Τόπος: Athens
  • modelclub.gr
Απ: AGUSTA-BELL 212 ΠΝ (1/72)
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 31, 2018, 04:34:44 μμ »
φτιαχτηκε και η βαση πανω απ τον κυβερνητη,προσθεσα και το συρματοσχοινο-κεραια και τα πτερυγια στην ουρα οπως επισης μερικες λεπτομεριες ακομα,ασταρωσα να δω που βρισκομαι...και συνεχιζουμε...


Tags: