O καιρός μας έκανε την χάρη και ήταν μια ιδανική μερα για μοντελαρισμα.

Πολύς κόσμος .. παιδιά επίσης, (νομίζω οτι απο θεμα συμμετοχής παιδιών πρέπει να ήταν ενα απο τα event που ειχε τα πιο πολλά παιδιά) που έκατσαν και έφτιαξαν το μοντελάκι τους και πιστεύω το χάρηκαν και περάσαν ωραία.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά που απο το πρωί ήταν εκεί και στήσαμε το "σκηνικό", στα μαγαζιά (
Fasma Models και
Plastimodellismo) που βοήθησαν με υλικά, το καφε "σουσουράδα" που και φέτος παραχώρησε τις πολύτιμες καρεκλες, και φυσικά σε όλους όσους ήρθαν.
Και το χρόνου παιδια, να είμαστε καλα και να το ξανακάνουμε.
@mmaker οι φώτο πότε θα ειναι έτοιμες??
