Κώστα δυστυχώς έχεις δίκιο.
Την τελευταία φορά που επισκέφτηκα την έκθεση στο Telford μου έσπασαν οι κριτές (τσεκαρισμένο), τον κώνο του radar στο F-16 μου που ήταν ανοιχτός.
Τώρα για την κρίση τους, πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν οι διαφορετικές απόψεις! Ας το δούμε λοιπόν σαν μια γιορτή του μοντελισμού, με τα ενδεχόμενα και στραβά των διοργανωτών. Η συμμετοχή σε μια τέτοιου είδους επιπέδου και όγκου πραγμάτων να δεις έκθεση, αποκομίζει μόνο κέρδος για κάθε επισκέπτη-μοντελιστή.