Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Website
Market
Αρχική
Βοήθεια
Tags
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Αυτοκίνητα - Μηχανές - Φορτηγά
»
Auto: Show room
»
Θέμα:
Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8 (Αναγνώστηκε 1530 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
KonstantinF
Scale 1/35
Μηνύματα: 1406
Age: 77
Τόπος: Αθήνα
Κλίμακα 1/12 και άνω...
Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
«
στις:
Οκτωβρίου 13, 2017, 12:33:55 μμ »
Η Corvette Sting Ray του 1965 είναι από τα πιο εντυπωσιακά και ισχυρότερα σε ιπποδύναμη αυτοκίνητα της εποχής του. Το κιτ της Monogram που ξανακυκλοφόρησε πρόσφατα από τη Revell (με καινούργιες, εξαιρετικές χαλκομανίες, αλλά από τα παλιά καλούπια) είναι αξιοπρεπέστατο με μπόλικες λεπτομέρειες ήδη από το εργοστάσιο και άπλετο χώρο ή και πρόβλεψη για προσθήκες και σκρατσιές. Η εφαρμογή δεν παρουσίασε ιδιαίτερα προβλήματα, οι όποιες διορθώσεις έγιναν για να χωρέσουν οι προσθήκες μου, κυρίως γύρω από τον κινητήρα. Η κατασκευή (βλέπε το w.i.p. εδώ:
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,33399.0.html
) κράτησε κάπου 3,5 μήνες (αφαιρώντας τις διακοπές) και μου άφησε την εντύπωση εξαιρετικής σχέσης ποιότητας - τιμής. Είναι μια πολύ καλή δυνατότητα για εισαγωγή στην 1/8 σε προσιτό κόστος. Ιδού και το αποτέλεσμα (συγγνώμη για τη σκόνη, αλλά πάνω στο σκούρο μπλε και στο ύπαιθρο...
):
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας!
Καταγράφηκε
arcadios
Ignorantia juris non excusat.
Διαχειριστής
Scale 1/35
Μηνύματα: 7350
Age: 52
Τόπος: Athens-Downtown
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
«
Απάντηση #1 στις:
Οκτωβρίου 15, 2017, 03:56:02 μμ »
υπέροχο μοντέλο ενός υπέροχου αυτοκινήτου .
Καταγράφηκε
KonstantinF
Scale 1/35
Μηνύματα: 1406
Age: 77
Τόπος: Αθήνα
Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
«
Απάντηση #2 στις:
Οκτωβρίου 15, 2017, 06:52:54 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Αρκάδιε! Τα καλά λόγια από το χέρι σου σημαίνουν κάτι...
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Tags:
Modelclub.GR - Hellenic Scale modelling community
»
ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
»
Αυτοκίνητα - Μηχανές - Φορτηγά
»
Auto: Show room
»
Θέμα:
Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8