ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Air: Show room

1/144 Revell QATAR 787 -8

(1/2) > >>

KATSFLYBY:
Ενα απλο διοραματακι , με μερικους επιβατες (μαλλων Ιαπωνες) να ετοιμαζονται για επιβιβαση.










::checklist::

KWSTAS:
Πολύ όμορφο διόραμα και σαν ιδέα και κυρίως σαν κατασκευή.
Το πούλμαν της Tomytec είναι το κερασάκι.

stefanosB747OA:
εντάξει   δεν  εχω λόγια   ,απεχτος   τρομερή  παρουσία.

michalis20:
Είναι τόσο ωραίο το σκηνικό σε όλα του, που με "αναγκάζεις" να κάνω κάτι εξαιρετικά σπάνιο: να ποστάρω σχόλιο σε θέμα πολιτικής αεροπορίας  :wink:
Και πάλι μπράβο :!:

makedon:
Κορυφαιο διοραμα!!

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση