ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Air: Show room
1/144 Revell QATAR 787 -8
KATSFLYBY:
Ενα απλο διοραματακι , με μερικους επιβατες (μαλλων Ιαπωνες) να ετοιμαζονται για επιβιβαση.
::checklist::
KWSTAS:
Πολύ όμορφο διόραμα και σαν ιδέα και κυρίως σαν κατασκευή.
Το πούλμαν της Tomytec είναι το κερασάκι.
stefanosB747OA:
εντάξει δεν εχω λόγια ,απεχτος τρομερή παρουσία.
michalis20:
Είναι τόσο ωραίο το σκηνικό σε όλα του, που με "αναγκάζεις" να κάνω κάτι εξαιρετικά σπάνιο: να ποστάρω σχόλιο σε θέμα πολιτικής αεροπορίας :wink:
Και πάλι μπράβο :!:
makedon:
Κορυφαιο διοραμα!!
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση