Αποστολέας Θέμα: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8  (Αναγνώστηκε 6180 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« στις: Ιούνιος 02, 2017, 07:57:03 μμ »
Η καινούργια μου αναδρομή στο παρελθόν αφορά στην Corvette Sting Ray της Revell σε κλίμακα 1/8.



Η πρώτη Chevrolet Corvette παρουσιάστηκε από την GM το 1953. Δέκα χρόνια αργότερα, οι σχεδιαστές και μηχανικοί της Corvette – ο Ed Cole, ο Zora Arkus-Duntov, ο Bill Mitchell και άλλοι – συνειδητοποίησαν ότι μετά από 10 χρόνια στην ίδια βασική φόρμα, μολονότι σημαντικά βελτιωμένη, ήταν καιρός να κάνουν ένα βήμα εμπρός. Έτσι στο τέλος της δεκαετίας του 50 μπήκαν μπροστά οι μηχανές για να διαμορφώσουν ένα ταιριαστό διάδοχο που θα παρουσιαζόταν με τα μοντέλα του 1963. Η δεύτερη γενιά της Corvette ονομάστηκε "Sting Ray" όπως το αγωνιστικό της Chevrolet που είχε προηγηθεί.



Η γενεαλογία της Corvette Sting Ray ανάγεται σε δύο διαφορετικά προγράμματα της GM: την Q-Corvette και, ίσως αμεσότερα, την αγωνιστική Stingray του Mitchell. Το πρόγραμμα Q-Corvette, που ξεκίνησε το 1957, οραματίζονταν μια μικρότερη, προηγμένη Corvette μόνο ως κουπέ που θα διέθετε ένα πραγματικό διαξονικό κιβώτιο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και δισκόφρενα στους τέσσερις τροχούς. Το εξωτερικό σχέδιο θα ήταν στοχευμένο, με μυτερά φτερά, μακρύ ρύγχος και κοντή, στρογγυλεμένη ουρά. Ήδη το φθινόπωρο του 1959, στοιχεία της Q-Corvette και του αγωνιστικού Stingray είχαν ενσωματωθεί στο πειραματικό XP-720, το οποίο αποτέλεσε τη σχεδιαστική βάση που οδήγησε απευθείας στην παραγωγή της Corvette Sting Ray του 1963. Το XP-720 θα πρόσφερε βελτιωμένο σαλόνι για τους επιβάτες, μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και ανώτερη ποιότητα οδήγησης σε σχέση με παλιότερες Corvette.

(Φωτό GM) Στο πρώτο πλάνο η Q-Corvette και η αγωνιστική Stingray. Πίσω οι Sting Ray του 1963 σε κουπέ και κάμπριο.

Σε σχέση με το μοντέλο του 1963 η Sting Ray του 1965 απέκτησε όχι μόνο καθαρότερο στυλ αλλά αναβαθμίστηκε σημαντικά με την προσθήκη ενός ολοκαίνουργιου συστήματος φρένων και στιβαρότερων κινητήρων. Οι στιλιστικές αλλαγές ήταν διακριτικές και περιορίζονταν στην ενοποίηση του χωρισμένου στα δύο πίσω παρμπρίζ, ένα ομαλότερο καπό χωρίς εγκοπές, τρείς κατακόρυφες λειτουργικές γρίλιες-αεραγωγούς στα μπροστινά φτερά που αντικατέστησαν τις διακοσμητικές οριζόντιες εμβαθύνσεις, και καινούργια τάσια.

   

Οι μεγάλες αλλαγές του 1965 βρίσκονταν ωστόσο κάτω από το καπό. Η μία ευχάριστη προσθήκη ήταν δισκόφρενα στους τέσσερις τροχούς ως στάνταρ εξοπλισμός. Η άλλη ήρθε στα μέσα της χρονιάς με ένα νέο κινητήρα V-8 ως προαιρετική επιλογή. Με επίσημη ονομασία Mark IV, αλλά γνωστός στην αγορά ως Turbo Jet, ο νέος κινητήρας προσφέρονταν σε δύο εκδόσεις των 6,5 λίτρων και μια των 7 λίτρων. Ο Turbo Jet έβγαζε 425 bhp και μια βροντερή ροπή των 563 Nm. Οι προδιαγραφές της Corvette Sting Ray του 1965 βρίσκονται π.χ. εδώ: auto.howstuffworks.com/1965-corvette1.htm.



Η Corvette Sting Ray έχει ωστόσο και μια ιδιαίτερη παρουσία στην Ελλάδα. Είναι ένα από τα εμβληματικά αγωνιστικά αυτοκίνητα στα ελληνικά ράλι και αναβάσεις. Ο καθένας, ακόμα και οι αδαείς ως προς τους αγώνες αυτοκινήτων, έχει ακούσει κάποια στιγμή γι αυτό το σπέσιαλ αυτοκίνητο. Ο λόγος είναι ότι επί σειράν ετών έκανε πρωτοσέλιδα πολλές φορές το χρόνο, με τις επαναλαμβανόμενες επιτυχίες της «Στρίγκλας» πάντα στα χέρια του πεπειραμένου και ικανότατου Τζώνυ Πεσμαζόγλου (1914 - 2002, έμπορος αυτοκινήτων, δημοσιογράφος, οδηγός αγώνων και πρωταθλητής γνωστός σαν "Σερ Τζων"). Το παρατσούκλι «Στρίγκλα», στην πραγματικότητα μια παραφθορά του «Sting Ray», αναφέρεται κατά κάποιους στον απόκοσμο ήχο που έβγαζαν οι διπλές ελεύθερες εξατμίσεις του αγωνιστικού V8 κινητήρα της. Μετά την έλευσή της στην Ελλάδα – ο Πεσμαζόγλου ήταν ο ίδιος ο εισαγωγέας των αυτοκινήτων της GM – η Corvette διαλύθηκε στα εξ ων συνετέθη και ξανασυναρμολογήθηκε απ’ την αρχή. Το αμάξωμα απέκτησε πλατύτερα φτερά και άλλα αεροδυναμικά στοιχεία. Ο άκρως πουσαρισμένος κινητήρας έβγαζε 640 ίππους από μια συμπίεση 12,5:1 και διάφορες άλλες μετατροπές, όπως π.χ. ένα πρόσθετο ψυγείο λαδιού για το διαφορικό. Η σχέση ισχύος προς βάρος και τα ταλαντούχα χέρια του Πεσμαζόγλου ήταν ο ιδανικός συνδυασμός για τις συνεχείς επιτυχίες. Η Στρίγκλα βρίσκεται πλέον στον 5ο όροφο του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου.



Το κιτ είναι παμπάλαιο. Το πρωτοκυκλοφόρησε η Monogram το 1965 (ταυτόχρονα με την έξοδο του μοντέλου στην αγορά!) μέχρι το 2004, οπότε το ανέλαβε αναλλοίωτο η Revell που το 2016, εκτός από καινούργιο κουτί πρόσθεσε καινούργιες (πλούσιες) χαλκομανίες (ουφ!...). Κατά τα άλλα, τα κομμάτια (που φέρουν εγχάρακτη την ονομασία Monogram) δείχνουν τα χρόνια τους με άφθονο φλας, αλλά παραδόξως ελάχιστες τρύπες και pin marks. Το πλαστικό είναι καλής ποιότητας, σκληρό και επιδέχεται άνετα τροποποιήσεις και προσθήκες. Το μέγεθος του μοντέλου (σχεδόν 60 cm μήκος) και η κιμπάρικη χωροταξία του αμερικανικού μεγαθήριου βοηθάει σ’ αυτό.

Ομολογώ πως για κάποιο διάστημα έπαιξα με την ιδέα να τροποποιήσω το κιτ και να φτιάξω τη Στρίγκλα. Μια επίσκεψη στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου και επισταμένη μελέτη του πρωτότυπου (με την ευγενή άδεια του Ιδρύματος Χαραγκιώνη) έδειξε ωστόσο το ανέφικτο του εγχειρήματος. Τα πίσω πλατιά φτερά και μόνο απαιτούν κατασκευαστικές ικανότητες που ο απλός μοντελιστής δεν έχει. Ίσως μια μέρα, με εκτυπωτές 3D… Άρα επιστροφή στο κλασικό μοντέλο, σε σκούρο μπλε μεταλλικό. Προς το παρόν οι συνηθισμένες φωτογραφίες του κουτιού και των περιεχομένων του.

      

Προσεχώς το πρώτο update. Καλό τριήμερο σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος HARTMANN7

  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2333
  • Age: 38
  • Τόπος: Αθήνα
  • In Cats We Trust
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 02, 2017, 10:40:59 μμ »
Ίσως από τα καλύτερα θέματα που κάποιος μπορεί να έχει στην συλλογή του...
Και η αλήθεια είναι ότι από εσένα θα γίνει ακόμα καλύτερο!!

Για την Κυρία που είναι στο Μουσείο δυστυχώς θα συμφωνήσω μαζί σου λόγω των ιδιαιτεροτήτων είναι αρκετά δύσκολο.
Spoiler (hover to show)
Αναμένουμε το update!!!
Μην αργείς!!!!
Γιώργος Γιαννόπουλος.
IPMS 1282

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 03, 2017, 08:15:50 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Γιώργο! Ελπίζω το αποτέλεσμα να μην σας απογοητεύσει... .Όσο για την ταχύτητα, αυτή θα είναι καλοκαιρινή, χαλαρή κατασκευή!  8)

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 03, 2017, 01:53:59 μμ »
Χαλαρά ελπιαζω, γιατι δεν σε προλαβαίνουμε... ::hi::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 03, 2017, 06:40:43 μμ »
Χαλαρά θα είναι... Εξάλλου αρχίσανε τα μπάνια οπότε πάνε τα πρωινά. Και με τα θερινά σινεμά πάνε και τα βράδυα!

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2808
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 03, 2017, 07:29:11 μμ »
Πολύ ωραία θέματα διαλέγεις Κωνσταντίνε!
Σκούρο μπλε μεταλλικό, πολύ ωραίο θα δείχνει!
Τί (εταιρία) χρώμα θα χρησιμοποιήσεις, έχεις αποφασίσει;
Μένω συντονισμένος!!! ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 03, 2017, 07:38:29 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε! Δεν διαλέγω εγώ τα μοντέλα, αυτά με διαλέγουν μιας και πολιτικά αυτοκίνητα στην 1/8 και στην 1/12 υπάρχουν μόνο καμιά 20αριά... Το χρώμα θα είναι το Deep Blue Metallic της Tamiya και το σαλόνι Sand επίσης της Tamiya.

Αποσυνδεδεμένος Voroshilov

  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 3398
  • Age: 43
  • Τόπος: Ν.Φιλαδέλφεια
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 03, 2017, 07:44:36 μμ »
Ένα ακόμη διαμάντι από τα χέρια σου!!
Αναμένω την έναρξη και την πρόοδο!!!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 03, 2017, 11:02:06 μμ »
Ευχαριστώ  Στρατάρχα αλλά μην προεικάζεις το αποτέλεσμα... Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά...

Αποσυνδεδεμένος wavelet

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 275
  • Age: 58
  • Τόπος: Λευκωσία
  • Goddammit
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 04, 2017, 01:08:32 πμ »
Καλή αρχή!
I scream, you scream, we all scream for ice cream.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 04, 2017, 07:47:56 πμ »
Ευχαριστώ φίλε μου, να 'σαι καλά!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 10, 2017, 12:07:59 μμ »
Λοιπόν, να ξεκινάμε σιγά-σιγά...

Αυτή τη φορά, λόγω της δεδηλωμένης πρόθεσής μου να το πάω χαλαρά (αλλά όπως λένε, "ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις"...) ξεκίνησα ανορθόδοξα, δηλ. από το αμάξωμα αντί για τον κινητήρα (που λένε οι οδηγίες). Πρώτη δουλειά να αφαιρεθεί το φλας και οι ραφές, πριν ακόμα από το πρώτο αστάρι, καθότι φοβερά έντονα:

      

Στη συνέχεια ανοίχτηκαν οι τυφλοί αεραγωγοί στα μπροστινά φτερά: κόψιμο, κόλλημα φύλλου πλαστικού από μέσα για να "δείξει" βάθος το άνοιγμα, και στοκάρισμα για να διαμορφωθεί μια ομαλή κλίση:

      

Θα ακολουθήσει λείανση του στόκου με το Dremel και θα δούμε αν θέλει περαιτέρω επεξεργασία. Όσο στεγνώνει ο στόκος και για να περνάει η ώρα, πάρθηκε πατρόν για τις μοκέτες του σαλονιού και τα κομμάτια κόπηκαν πάνω σε μπεζ φόδρα για γυναικείες τσάντες (η πρόθεση είναι το σαλόνι να γίνει μπέζ με Light Sand (#TS-46) της Tamiya για τα δερμάτινα):

      

Τέλος, για να μην νοιώθει παραπεταμένος ο κινητήρας άρχισα να κατασκευάζω διάφορα κομματάκια που λείπουν από το κιτ ή δίνονται εκτός κλίμακας:

      

Αυτά για σήμερα, καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 17, 2017, 12:15:53 μμ »
Καλημέρα φίλτατοι! Μικρό update με χαλαρή συνέχιση της δουλειάς σε επιμέρους θέματα:

Βάφτηκε και καλωδιώθηκε η μίζα. Για πρώτη φορά χρησιμοποίησα για το μασκάρισμα την εύκαμπτη (άσπρη) πλαστική ταινία της Tamiya και το αποτέλεσμα με ικανοποίησε, τόσο ως προς την εύκολη χρήση όσο και ως προς το αποτέλεσμα. Με την ευκαιρία ετοίμασα και το καλώδιο γείωσης της μπαταρίας:

   

Το κύριο σώμα του κινητήρα (που δίνεται σε δύο ημίση, μονοκόμματο με το κιβώτιο ταχυτήτων...) βάφτηκε κόκκινο και αλουμίνιο αντίστοιχα. Για το κόκκινο χρησιμοποίησα για πρώτη φορά το Bright Mica Red (#TS-85) της Tamiya ως το πιο ανοιχτόχρωμο κόκκινο της αγοράς σπρέι. Η Tamiya το δηλώνει ως "Τέλειο για την Ferrari F60 σε κλίμακα 1/20". Προς γνώση των Ferraristi... Σκέφτομαι να το περάσω και ένα χέρι βερνίκι σατινέ για να σπάσω λίγο την γυαλάδα. Το αλουμίνιο έγινε με Silver (#11) της Humbrol.

         

Τέλος, παρατηρώντας στο κάτω μέρος του κάρτερ μια αντλία λαδιού που δεν δίνεται στο κιτ,

   

την σκρατσάρισα εκ των ενόντων θυσιάζοντας ένα χοντρό στυλό διαρκείας και προσθέτοντας κομμάτια από φύλλο πλαστικού. Στην τελευταία φωτό το τελικό αποτέλεσμα παρέα με το φίλτρο λαδιού:

         

Έπεται μια εβδομάδα δημιουργικής παύσης πριν επανέλθω. Καλό ΣΚ σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 18, 2017, 09:44:54 μμ »
Ωραίο το μάθημα σκρατσιας, τα στυλό απαραίτητα λοιπόν.

Το κόκκινο του κινητήρα είναι πολύ ρεαλιστικό, ακριβώς όπως και στην φωτογραφία μου φαίνεται, σηκώνει ίσως και λόγω ηλικίας λίγο weathering.....

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #14 στις: Ιούνιος 18, 2017, 10:18:10 μμ »
Ευχαριστώ Κυριάκο, θα τα συζητήσουμε από κοντά...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 08, 2017, 07:02:38 μμ »
Τελικά η μια βδομάδα παύσης έγινε δύο (και λόγω καύσωνα...) και η συνέχεια δεν υπήρξε ιδιαίτερα παραγωγική  :(. Τρίφτηκαν ωστόσο σε πρώτη φάση οι στόκοι από τους πλαϊνούς αεραγωγούς στα φτερά και το αποτέλεσμα ως προς το άνοιγμα αποδίδει κατά την γνώμη μου καλύτερα την πραγματικότητα. Η συνέχεια τώρα είναι για μετά το αστάρωμα του αμαξώματος οπότε θα αναδειχθούν οι όποιες ατέλειες:



Επίσης δούλεψα λίγο διάφορες μικρολεπτομέρειες: τα καπάκια των βαλβίδων και του συμπιεστή (προχρωμιωμένα στο κιτ) περάστηκαν με σπρέι βερνίκι ματ για να σπάσει η γυαλάδα και προστέθηκαν οι χαλκομανίες:

   

Τέλος προστέθηκαν οι χαλκομανίες στα φίλτρα λαδιού, μπήκε τάπα στο κάρτερ και ετοιμάστηκαν η μπαταρία και η εισαγωγή αέρα στον αεροσυμπιεστή:

         

Οφείλω να αναγνωρίσω εδώ την εξαιρετική ποιότητα εκτύπωσης και εφαρμογής των χαλκομανιών που έρχονται σε καινούργια έκδοση με αυτό το κιτ. Αυτά για σήμερα, καλό ΣΚ και καλά μπάνια!

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 14, 2017, 11:46:38 μμ »
Ωραία καπάκια κινητήρα, και τα σημαιάκια σπάνια να τα δεις αλλού, με τα παρελκόμενα σωληνάκια κτλ, θα είναι εντυπωσιακός.
Οι αεραγωγοί ίσως λίγο φινίρισμα ακόμα θέλουν, δείχνουν πολύ καλοί στο άπειρο μάτι μου.
Ο καύσωνας βοηθάει στο σωστό βάψιμο πιστεύω, καθότι απόψε έκανα τα πρώτα ασταρώματα, πάει κιολας το μπουκαλάκι.... ::thumbleft::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 15, 2017, 11:57:56 πμ »
Ευχαριστώ για τα σχόλια Κυριάκο!

Ο καύσωνας βοηθάει στο σωστό βάψιμο πιστεύω, καθότι απόψε έκανα τα πρώτα ασταρώματα, πάει κιολας το μπουκαλάκι....

Όπως σου είπα, υπάρχει πολύ οικονομικότερο αστάρι από της Humbrol, αυτό της DupliColor...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 15, 2017, 01:10:40 μμ »
Καλημέρα σας! Εβδομάδα σκρατσοδουλειάς σε διάφορα κομμάτια του κινητήρα...

Στο κιβώτιο συγχρονισμού και στο κιβώτιο του αεροσυμπιεστή προστέθηκαν δύο "ακροφύσια" (βλ. βιδούλες) για να στερεωθεί ένα σωληνάκι του οποίου αγνοώ την χρησιμότητα αλλά που υπάρχει στην φωτογραφία αναφοράς:

   

Στην τροχαλία του στροφαλοφόρου προστέθηκε μια τσόντα από σωλήνα αλουμινίου για να βγει λίγο προς τα εμπρός και να έρθει στο ίδιο επίπεδο με την τροχαλία του ανεμιστήρα. Με μήκος πλαστικού δημιουργήθηκε δεύτερο αυλάκι για τον δεύτερο ιμάντα που φαίνεται στη φωτό αναφοράς:

      

Στην τροχαλία του ανεμιστήρα δημιουργήθηκε με φύλλα πλαστικού δεύτερο αυλάκι για τον δεύτερο ιμάντα:

      

Βάφτηκε ο ανεμιστήρας (ξέρει κανείς γιατί είναι ασύμμετρος;;;):

   

Μπήκαν τα "μπουζοκαλώδια" (το ξέρω ότι είναι εκτός κλίμακας) που δεν δίνονται στο κιτ (ενώ στο σώμα του κινητήρα προϋπάρχουν οι αντίστοιχες τρύπες...) και οδηγήθηκαν προς το ντιστριμπιτέρ που βρίσκεται μέσα στο χρωμιωμένο κουβούκλιο:

   

Και τέλος προστέθηκε το κιβώτιο του αεροσυμπιεστή πάνω στο σώμα του κινητήρα αφού προηγήθηκε μια τσιμούχα από τέσσερις στρώσεις μαύρης μονωτικής ταινίας:



Συνέχεια της σκρατσοδουλειάς από βδομάδα με διάφορες σωληνώσεις και καλωδιώσεις (κάπου υποσυνείδητα αναβάλλω συνέχεια τα βαψίματα της καρότσας - είναι και θέμα χώρου...). Στο μεταξύ, καλό ΣΚ σε όλους και καλά μπάνια!

Αποσυνδεδεμένος HARTMANN7

  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2333
  • Age: 38
  • Τόπος: Αθήνα
  • In Cats We Trust
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 16, 2017, 05:23:18 μμ »
Κωνσταντίνε πρέπει ν είναι σχήμα αστέρι όχι ασσυμετρο
Μήπως έχει γίνει κανένα λάθος στο καλούπι..
Πάντως είναι σχήμα αστεριού το Fan.
Γιώργος Γιαννόπουλος.
IPMS 1282

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 16, 2017, 06:38:10 μμ »
Γι αυτό παραξενεύτηκα κι εγώ Γιώργο... Όμως είναι πολύ χοντρό για να είναι λάθος του καλουπιού... Εξ άλλου ανταλλακτικά που βρίσκει κανείς στο eBay (βλέπε π.χ. εδώ: https://www.ebay.ie/sch/sis.html?_itemId=261777135722&_nkw=Original+GM+1963+Corvette+327+AC+5+Blade+Fan+Round+Head+Rivets+NCRS+Mint&_mPrRngCbx=1) έχουν ακριβώς αυτό το ασύμμετρο σχήμα. Το ερώτημα είναι γιατί;

Ευχαριστώ πάντως για τα σχόλια!

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6024
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 16, 2017, 09:00:47 μμ »
Είχα υποψιαστεί τον πρώτο λόγο αλλά δεν είχε πάει ο νους μου στον δεύτερο :!: :!: Οσο ζούμε, μαθαίνουμε
http://www.madsci.org/posts/archives/aug98/899326517.Eg.r.html  ::sprechende_015::

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 16, 2017, 11:32:57 μμ »
Αν και η πατέντα με την μονωτική ταινία είναι το πιο ενδιαφέρον στοιχείο για μένα,
τυχαίνει να θυμάμαι ένα άρθρο σε ένα περιοδικό 'American Automotive Society' αναφορικά με την φτερωτή που έβγαζε κάποτε η Chrysler, με 7 πτερύγια νομίζω, τα οποία σε φώτο που είχα δει,  τα μισά είχαν διπλάσιο μηκος από τα υπόλοιπα, αυξανόμενο το μήκος κλιμακωτά.  Είχε να κάνει με την ροή του αέρα, την εξομάλυνηση του και τον θόρυβο, η φτερωτή στην ουσία έδινε την λύση, κάτι θυμάμαι να λένε και για ' harmonics, air flow spectrum' .....Αυτά για τα πολύπλοκα αμερικανακια όμως.
η μονωτική καλυτερη πατέντα λοιπον?  Θα προσπαθήσω να δω πως γίνεται.....Dupli colour αστάρι πιστεύω να έχω σύντομα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 17, 2017, 09:39:47 πμ »
Είχα υποψιαστεί τον πρώτο λόγο αλλά δεν είχε πάει ο νους μου στον δεύτερο :!: :!: Οσο ζούμε, μαθαίνουμε
http://www.madsci.org/posts/archives/aug98/899326517.Eg.r.html  ::sprechende_015::

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία φίλε μου! Τω όντι γηράσκω αεί διδασκόμενος! Ανώτερα μαθηματικά για μοντελιστές και αυτοκινητοκατασκευαστές...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Corvette Sting Ray 1965 by Revell 1/8
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 17, 2017, 09:41:21 πμ »
Αν και η πατέντα με την μονωτική ταινία είναι το πιο ενδιαφέρον στοιχείο για μένα,
...
η μονωτική καλυτερη πατέντα λοιπον?  Θα προσπαθήσω να δω πως γίνεται..

Κι εγώ που νόμιζα ότι την είχες χρησιμοποιήσει εσύ στην Ducati μαζί με τη φλαντζόκολλα...

Tags: