Τελικά η ζωή κάνει πλάκες, και αυτο που λένε "ποτέ μην λες ποτέ" είναι πολύ σωστό.. Αυτό το κιτ που κάποτε το είχα πετάξει εντελώς άφτιαχτο στα σκουπίδια επειδή δεν μου άρεσε, τώρα μου αρέσει τόσο πολύ που ήδη το εχω φτιάξει μια φορά και ειμαι πάλι στην φάση που φτιάχνω ταυτόχρονα άλλες δυο εκδοχές του και μάλιστα έχω άλλη μια στο μυαλό για το μέλλον...
Το παραπάνω σχόλιο θα ήταν ίσως καλύτερα να ήταν στην εισαγωγή αυτής της κατασκευής, αλλά εμένα τώρα μου ρθε ο οίστρος.. χαχα!
Παμε τωρα να δουμε με την βοηθεια μιας απο τις πιο καλες φωτο που εχω, ποιες είναι οι διαφορές της μοτοσυκλέτας του Σκουρτα σε σχέση με το κιτ της tamiya.
Σημαντικοτερες διαφορές ειναι α)το πηρουνι, β)τα δισκόφρενα γ)οι δαγκάνες δ)το εμπρός φτερό.
Επίσης υπάρχει μια διάφορα στο εμπρός μέρος του ρεζερβουάρ η οποία δεν φαίνεται στην πάνω φωτο. Φαίνεται όμως στην αποκάτω που είναι από άλλη μοτοσυκλέτα αλλά είναι ιδανική γιατί μας δείχνει καθαρά πλέον όλα τα παραπάνω διαφορετικά εξαρτήματα που πρέπει να έχει ένα μοντέλο του 888 για να αναπαριστά σωστά την μοτοσυκλέτα του Σάκη. (η διαφορά στο ρεζερβουάρ επισημαίνετε με πράσινο κύκλο) φαίνονται επίσης και τα διαφορετικά αναλογικά όργανα.
Ευτυχώς για τα βασικά διαφορετικά εξαρτήματα που χρειάζεται αυτή η κατασκευή για να ολοκληρωθεί υπάρχει το YZR500 της hasegawa το οποίο αγοράστηκε μόνο και μόνο για να αντιγράφουν σε ρητίνη και ξαναπουληθηκε. Στις ποιο κάτω φώτο είναι τα κομμάτια όπως είναι στα πλαίσια του κιτ της hasegawa γιατί το χρώμα της ρητίνης δεν βοηθά να φανούν οι λεπτομέρειες πχ στις δάγκανες που είναι εκπληκτικές!
Στις υπόλοιπες εργασίες τώρα, το φτερό της tamiya άλλαξε σχήμα με φύλο πλαστικού και στόκο.
Πάρα πολύ δουλειά έγινε και στο κυρίως φαιρινγκ.
Με πολύ προσοχή τοποθετηθηκαν προσθήκες πλαστικού δεξιά και αριστερά στα σημεία που τοποθετείται η διάφανη ζελατίνα γιατί τα τμήματα αυτά δίνονται λεπτότερα από ότι πρέπει από την tamiya σε σχέση με φώτο της πραγματικής μοτοσυκλέτας και θεώρησα απαραίτητο να τα πλατύνω λίγο ώστε να δημιουργηθεί επαρκής χώρος για το λογότυπο με το όνομα του αναβάτη και την λευκή λωρίδα που θα διαχωρίζει το κίτρινο με το κόκκινο χρώμα.
Απο μια ακόμα λωρίδα πλαστικού τοποθετήθηκε στα πίσω πλαϊνά τμήματα του φαιριγκ και πάλι βάση φωτο του πραγματικού. Δείτε της προσθήκες αυτές στην παρακάτω φώτο.
Μια μικρή διόρθωση χρειάστηκε και το πίσω φτερό.
Είμαι σίγουρος πως όλοι γνωρίζετε πολύ καλά
πόσο χάλια είναι η διάφανη ζελατίνα για το φαιριγκ που δίνει η tamiya σε αυτό το κιτ, έτσι λέπτυνα κατά πολύ το πλαστικό στο σημείο που τοποθετείται η διάφανη ζελατίνα του κιτ και φτιάχτηκε μια νεα με την μέθοδο vacuform, εύκολα και γρήγορα αυτή την φορά, αφού όλα ήταν έτοιμα απο το προηγούμενο 888 που είχα φτιάξει
Το ρεζερβουάρ τροποποιηθηκε και απέκτησε την κοιλότητα που πρέπει να έχει στο μπροστινό του μέρος. Επίσης απέκτησε ενα αυτάκι απο πλαστικό στο πίσω μέρος του που θα το στηρίζει στο υποπλαισιο και έκλεισε από κάτω με φύλο πλαστικού.
Τώρα κανονικά κάπου εδώ θα ήθελα κάνα εξάμηνο διάλειμμα γιατί κουράστηκα.. Αλλά θα υπερβώ εαυτόν και θα συνεχίσω.
Οι εξατμίσεις θέλανε και αυτές μια μικρή αλλαγή.
Πρέπει να αφαιρεθούν τα καμπύλα ακροφυσια στο πίσω μέρος τους και να αντικατασταθουν με ίσια. (Αν οι συγκεκριμενες εξατμίσεις είχαν χέρια σίγουρα θα με μούτζωναν, τόσο που εχω ασελγήσει πάνω τους κατά το παρελθόν.. τέλος πάντων εύχομαι να βρουν επιτέλους την ανάπαυση που τους αξίζει σε αυτό το μοντέλο)
Πρόσφατα ήρθαν και οι χαλκομανίες που είχα παραγγείλει αλλά μετά απο εξέταση παρατήρησα οτι το κίτρινο μέσα στα λογότυπα της shell απέχει πολύ από το ιδανικό και έτσι μαζί και με κάποιες άλλες διορθώσεις και προσθήκες παραγγελθηκαν ξανά με την ελπίδα αυτή την φορά να είναι όλα καλά. Τις βλέπεται στην παρακάτω φώτο μαζί με μια χαλκομανία σωστή χρωματικά για να καταλάβετε την διαφορά.
Αυτά προς το παρόν.