Αποστολέας Θέμα: Αερογράφος Ηerpa  (Αναγνώστηκε 2002 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος brickcar

• Scale 1/144
  • *
  • Τόπος: Λαγκαδάς Θεσσαλονίκης
  • car,trucks,militrary vehicles
Αερογράφος Ηerpa
« στις: Απριλίου 11, 2017, 07:19:18 μμ »
Φίλοι μοντελιστές,έψαξα στο forum και δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο γι'αυτό γράφω αυτό το θέμα.Είμαι αρχάριος μοντελιστής και επιθυμώ να προχωρήσω στην αγορά αερογράφου (κυρίως για μεγάλες επιφάνειες όπως αμαξώματα) και επειδή είναι ο αρχικός δεν θέλω να δώσω πολλά χρήματα κάτι που έχω στο νου μου για τον επόμενο.Aπλά επειδή καθόμουν αρκετές ώρες και διάβαζα τις χετικές συζητήσεις στο forum απέκλεισα την αγορά κινέζικου,έτσι είδα σε καλή τιμή στο e-kalfakis τον αερογράφο της herpa

http://www.e-kalfakis.gr/%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BB%CE%B1-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF%CE%B9-herpa-airbrush-plug-spray-p-11031.html.Απ'όσο έψαξα στο διαδίκτυο η herpahttp://www.herpa.de/herpa_cms/(S(hsrvqmkiy1vu5nhpqvhf2bax))/Default.aspx?lang=en-GB&rbid=462&art=0&pg=1&print=0

είναι μια γερμανική εταιρία που κατασκευάζει μοντέλα σε μικρή κλίμακα και στο σαιτ της έγραφε για τον αερογράφο οπότε δεν είναι κινέζικος.Ρωτώ εάν έχει κανείς εμπειρία απ'τον συγκεκριμένο αερογράφο,τον προτείνει?
Αν όχι σκέφτομαι για werther v2038 ή badger 350 ή 200 που κυμαίνονται κοντά στα 100 και λίγο πιο πάνω δεν έχω πρόβλημα.Ξέρετε γι'αυτούς τους αερογράφους,τι λέτε?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ζητώ συγνώμη εάν έγινα κουραστικός

Αποσυνδεδεμένος Blitz-X

• ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Scale 1/32
  • *
  • Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Απ: Αερογράφος Ηerpa
« Απάντηση #1 στις: Απριλίου 11, 2017, 11:20:58 μμ »
Από τον Herpa..., μακριά.
Οι Badger γενικότερα είναι καλοί αερογράφοι.
Αλλά ταπεινή μου άποψη, άν θές αερογράφο απροβλημάτιστο για μια ζωή (αν δεν του προξενήσεις εσύ ζημιά) πήγαινε σε Iwata.