Καλημερα .
Σ’ αυτό το σημείο ,αφού τοποθετήθηκε το πρώτο ζωνάρι , αποφάσισα να δημιουργήσω τα ανοίγματα των κανονιών .
Τα ανοίγματα είναι κάθετα στη γραμμή πλεύσης , ίσαλος γραμμή , (water line ), ακλουθώντας την καθετότητα των
νομέων ,αλλά δεν είναι παράλληλα με το πρώτο ζωνάρι , έχουν μια διαφορετική κλήση .
Ακλουθούν , θα έλεγα , μια ποιο ομαλή κλήση σε σχέση με την ( w.l.) ,είναι παράλληλα , και σε συγκεκριμένη απόσταση
της θέσης του καταστρώματος (σιμότητας ) , για ευνόητο λόγο .
Όλες αυτές οι επισημάνσεις φαίνονται στην πρώτη φώτο .
Παράλληλη εργασία είναι και η ευθυγράμμιση των παραπέτων του πλοίου στο σωστό ύψος , αφαιρώντας το επιπλέων
τμήμα των νομέων .
Συγχρόνως η τοποθέτηση του εξωτερικού πετσώματος από το πρώτο ζωνάρι μέχρι το παραπέτο ( τελικό ύψος ).
Για το εξωτερικό πέτσωμα χρησιμοποίησα τρία ήδη ξύλου , κερασιάς , μουριάς και μέλεγου ( μελιά ) , προσπαθώντας
να εκμεταλλευτώ την χρωματική απόχρωσή των .
Βαγγελης .