Μετά από αρκετό καιρό απραξίας-ο χρόνος μου είναι αρκετά περιορισμένος αυτή την περίοδο-επέστρεψα στον πάγκο και είπα να ''ξεσκονίσω'' λίγο το ένα από τα δύο μέτωπα που έχω αφήσει ανοιχτά!
To κατασκευαστικό κομμάτι λοιπόν έλαβε τέλος και το μοντέλο είναι έτοιμο για να μπεί στο βαφείο!
Ας περάσω όμως στις επιμέρους εργασίες που έλαβαν μέρος.
Ξεκίνησα λοιπόν με τις μάσκες της ΜΟΝΤΕΧ (interior+exterior), έχοντας πρώτα καθαρίσει καλά (με αζαξ) και βουτήξει τα διάφανα σε future για να αποφευχθούν τυχόν ατυχήματα.
Το κιτ δίνει τρεις διαφορετικές καλύπτρες, μία για ανοιχτή θέση, μία για κλειστή θέση και μία έτερης έκδοσης πάλι σε κλειστή θέση!
Φυσικά για να μην πάει χαμένη η δουλειά που έγινε στο κόκπιτ, επέλεξα την ανοιχτή καλύπτρα (η κλειστή θα μείνει στο spare box
) και αποφάσισα να χρησιμοποιήσω για τις εργασίες που θα ακολουθήσουν, την 3η καλύπτρα που δίνει το κιτ.
Στη συνέχεια ακολούθησε το βάψιμο τους, ενώ ολοκλήρωσα και επιμέρους κομμάτια όπως τις δεξαμενές, οπλισμό και τροχούς.
Βέβαια μελετώντας ακόμα καλύτερα το θέμα, δεν βρήκα καμία φωτό με φορτωμένες δεξαμενές ή οπλισμό, πράγμα το οποίο υποθέτω πως είναι λογικό αφού το συγκεκριμένο αεροσκάφος το είχαν για δοκιμές. Αν κάποιος έχει περισσότερες λεπτομέρειες ή γνωρίζει κάτι ας με διορθώσει, πολύ θα ήθελα να του φορτώσω κάτι....
(στην αντίθετη περίπτωση θα μπουν και αυτά στην άκρη για μελλοντική χρήση).
Ακολούθησε βελτίωση του συστήματος προσγείωσης και άνοιγμα οπών με ψιλό τρυπανάκι στις εξαγωγές του κινητήρα και στα πυροβόλα:
Στόκος ελάχιστος στην ένωση των πτερύγων με την άτρακτο:
Τέλος το μοντέλο ασταρώθηκε με χάμπρολ εναμελ γκρι και ακολούθησε preshading με μαύρο στις άνω επιφάνειες και καφέ στις κάτω. Το εσωτερικό των πάνελ γεμίστηκε και αυτό με καφέ για να παίξω λίγο με φωτίσματα μιας και μου είχε περισσέψει αρκετό χρώμα στον αερογράφο:
Αυτά για την ώρα, επόμενο update με το βάψιμο της παραλλαγής:
Σχόλια ευπρόσδεκτα!