ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Air: Υπό κατασκευή

REVELL "ED FORCE ONE" 1/144

<< < (2/2)

ΚωσταςΚορ:
Μετα απο πολυ καιρο προχωρησα τα φτερα του EDDIE
 
Εκανα μια δοκιμη για το πως ειναι με την ατρακτο



Και τωρα τιθεται το εξης ερωτημα οταν ενωνεται  οι πτερυγες με την ατρακτο  το επανω μερος τους εφαρμοζει μια χαρα αλλα απο την κατω πλευρα υπαρχει χαος.Το ιδιο συμβαινει και οταν εφαρμοζει καλα το κατω μερος αφηνει κενο επανω.Η λυση ειναι καπου στη μεση;

Και μεχρι να απαντηθει το ερωτημα περαστηκε ενα γκρι για να δω πως πηγε το στοκαρισμα
Σε γενικες γραμμες πηγε μια χαρα


Το μονο προβλημα εινα μερικα παραθυρα που θελουν λιγο στοκαρισμα





Μεχρι την επομενη φορα ::salut:: ::salut::

stefanosB747OA:
Στο ξαναλεω  ,για το  συγκεκριμενο  της REVELL τα πας μια χαρα .
Τριψε λιγο  τα εσωτερικα  της ενωσης των  φτερων με την ατρακτο, μηπως και κατσουν καλυτερα.

 :wink: ::salut:: :wink: ::salut::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση