ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Air: Υπό κατασκευή
REVELL "ED FORCE ONE" 1/144
ΚωσταςΚορ:
Μετα απο πολυ καιρο προχωρησα τα φτερα του EDDIE
Εκανα μια δοκιμη για το πως ειναι με την ατρακτο
Και τωρα τιθεται το εξης ερωτημα οταν ενωνεται οι πτερυγες με την ατρακτο το επανω μερος τους εφαρμοζει μια χαρα αλλα απο την κατω πλευρα υπαρχει χαος.Το ιδιο συμβαινει και οταν εφαρμοζει καλα το κατω μερος αφηνει κενο επανω.Η λυση ειναι καπου στη μεση;
Και μεχρι να απαντηθει το ερωτημα περαστηκε ενα γκρι για να δω πως πηγε το στοκαρισμα
Σε γενικες γραμμες πηγε μια χαρα
Το μονο προβλημα εινα μερικα παραθυρα που θελουν λιγο στοκαρισμα
Μεχρι την επομενη φορα ::salut:: ::salut::
stefanosB747OA:
Στο ξαναλεω ,για το συγκεκριμενο της REVELL τα πας μια χαρα .
Τριψε λιγο τα εσωτερικα της ενωσης των φτερων με την ατρακτο, μηπως και κατσουν καλυτερα.
:wink: ::salut:: :wink: ::salut::
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση