ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Air: Υπό κατασκευή

BOEING 787 900 ZVEZDA 1/144

(1/2) > >>

stefanosB747OA:
Καλημέρα  σε  όλους .
Πλησιάζουμε  για την 35η  έκθεση  της  IPMS-Hellas και όλοι φαντάζομαι  είμαστε  σε αναβρασμό και  μοντελιστικό παροξυσμό .
Και  αυτό θα το  χαρείτε   στην έκθεση , απλά εδώ λίγα  σταδία  της κατασκευής του ,για να υπάρχει  και κίνηση  εδώ στο  model club .




--

Μετά τα ξυσίματα-στοκαρίσματα και ξανά  αρκετά ξυσίματα  ,ήρθε η σειρά του βαψίματος..


-

Απίστευτο   μαύρο  ,μου έχει βγάλει την ψυχή , όλες οι ατέλειες  φαίνονται στο μαύρο . 
Και φαντάζομαι ότι όλοι  καταλάβατε τι θα γίνει .

-

Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.....

stefanosB747OA:
Πλέον  έχει  γίνει  ανάρτηση  στην επίσημη  ιστοσελίδα της
IPMS-Hellas  ,όποτε  μπορεί να ανέβει  και εδώ  το μοντέλο .

Όλοι  είστε καλεσμένοι  να το  αξιολογήσετε  , στην  35η  έκθεση   IPMS-Hellas   από  28 έως και 30  Οκτώβριου  2016, στην  Τεχνοπολη  του Δήμου της Αθηνάς  (Γκάζι)
   

 




ilsoko:
πανέμορφο το μποινγκάκι,καλή επιτυχία να έχεις.

stefanosB747OA:
Και το τελικό  αποτέλεσμα   





Best   στην κατηγορια του  και βραβειο  Γιωργος Δορκοφικης

ευχαριστω  ολους..

gtdeath13:
Δεν το είχα δει εδώ το θέμα, αλλά στην έκθεση το χάζεψα πολλή ώρα. Πολύ ωραία δουλειά και το αποτέλεσμα είναι ένα πανέμορφο μοντέλο, που πραγματικά θα ήθελα να έχω κι εγώ στο ράφι μου.

Συγχαρητήρια για την διάκριση Στέφανε.  ::good_job_smilie:: ::good_job_smilie:: ::keep_mod::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση