Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή ορειχάλκινου σασί "κουδουνίστρα" με ράβδο στρέψεως  (Αναγνώστηκε 3978 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Ειοαγωγή

Πριν ξεκινήσω την περιγραφή:
-για όσους αρέσκονται στην περιπέτεια και θα ψάξουν αντίστοιχα άρθρα στα αγγλικά,να παραθέσω 2-3 όρους και την μετάφρασή τους.
Rattle  pan.Η ακριβής μετάφραση της λέξης rattle σαν ουσιαστικό  είναι  κουδουνίστρα και σαν ρήμα τραντάζω,δονώ.Δεν έχω βρεί μετάφραση για την  έκφραση συνολικά και έτσι έχω επιινοήσει έναν δικό μου όρο "δονούμενη  πλατφόρμα" αλλά για λόγους συντομίας θα αναφέρομαι σε αυτό σαν  κουδουνίστρα.
Πως λειτουργεί;Η καρότσα είναι βιδωμένη στην δονούμενη  πλατφορμα και κινείται ανεξάρτητα απ ΄το σασί,το τελευταίο βρίσκεται  ανάμεσα στις δύο και κινείται ελεύθερα και ανεξάρτητα από αυτά,μέσα σε  ορισμένα όρια φυσικά.
Τι κάνει;Κάτι ανάλογο με το λασκάρισμα  των  βιδών που συγκρατούν την καρότσα στο σασί,επιτρέπει και ετεροχρονίζει  τις μετατοπίσεις φορτίου στο στρίψιμο,με μια διαφορά:όλες οι κινήσεις  της καρότσας μεταφέρονται κάτω από το σασί σε αντίθεση με την κλασσική  διάταξη όπου οι μετατοπίσεις φορτίου μεταφέρονται πάνω απ'το σασί.

Bracket:αγκύλη,είναι το κομματι σχήματος Π πάνω στο οποίο είναι , βιδωμένο το μοτέρ , και στηριγμένος ο άξονας.

Torsion Bar:ράβδος στρέψεως

Motor mount,motor craddle:υποδοχέας του μοτερ

Guide post:βάση οδηγού

-μερικές διευκρινίσεις:
 φυσικά  δεν ανακάλυψα τον τροχό.Οσα θα διαβάσετε παρακατω αποτελούν προσαρμογή  στα μέτρα μου, λύσεων έχω βρεί σε σχετικά φόρα.Ενα ενδιαφέρον και με  πολύ χιούμορ άρθρο  για την κατασκευή της αγκύλης είναι του howmetx στο  slotforum,red not  dead:http://www.slotforum.com/forums/index.php?showtopic=39079&hl=


-Εργαλεία που απαιτούνται:
 προστατευτικά γυαλιά
 Κοπίδι Tajima Plastic Cutter LC-701 η αντίστοιχο

 Παχύμετρο
 Τροχό Dremel η αντίστοιχο με δίσκους κοπής και συρματόβουρτσες
 Κολωνάτο δράπανο
 Κολλητήρι και /η φλόγιστρο
 λίμες
 Πόντα

 
 Ελληνικό κλειδί(σφυρί)
 μαγνήτες
 κορκοδειλάκια
 καλίμπρα
 μέγγενη
 γωνιακή μέγγενη

 γωνιές μηχανουργού


τρυπάνια 2-3/32(=2,38)-2,5-3,5-3,65-4-4,5-3/16(=4,65)-5-6 χιλ

-Υλικά που απαιτούνται
 φύλλο ορειχάλκου 1χιλ
 φύλλο ορειχάλκου 0,5χιλ
 κόλληση
 νερό
 αποξειδωτικό υγρό/αλοιφή
 σωληνάκι ορειχάλκινο εσωτ διαμέτρου 3/32 (www.chaskeelingscd.co.uk
 σωληνάκι ορειχάλκινο 5Χ3(Ρέππας,Κακουργιοδικειου 2)
 προστατευτικό οξείδωσης (καταστήματα όπλων)

 piano wire 0,036" & 0,048" (www.chaskeelingscd.co.uk) η ατσαλόσυρμα (Ρέππας,Κακουργιοδικειου 2)
 οδοντόκρεμα η άλλη αλοιφή για τα εγκαύματα
 
Διαδικασίες
-Παντα όταν τροχίζουμε φοράμε γυαλιά
-μετά από κάθε κόλληση ξεπλένουμε με άφθονο νερό για να φύηουν τα οξείδια και να μην σκουριάσει η κόλληση αργότερα
-κολλάμε  ζεσταίνοντας μακρυα από το σημείο που θέλουμε να κολλήσουμε.Ιδιαίτερα  με το φλόγιστρο από την ανάποδη έτσι ώστε να "ρουφηχτεί" η κόλληση


Συνεχίζεται..............

Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Κατασκευή ορειχάλκινου σασί "κουδουνίστρα" με ράβδο στρέψεως
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 14, 2016, 11:15:55 πμ »
Κατασκευή βάσης οδηγού

Κοβουμε μια λουριδα φύλλο ορειχάλκου πάχους 1 χιλ. πλάτους τουλάχιστον 8 χιλ.
Σημαδεύουμε και τρυπάμε 5 χιλ από την άκρη


κατόπιν  δένουμε την λουρίδα στην γωνιακή μέγγενη από την μία πλευρά και ένα  κομμάτι σωληνακι 5χ3 από την άλλη περασμένο μέσα στην τρύπα της λουρίδας  έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η καθετότητα μεταξύ των 2.



Κολλάμε.


Κατόπιν  κόβουμε το σωληνάκι  στο επιθυμητό μήκος και τρυπάμε το σωληνάκι με  διαδοχικά τρυπάνια 3,25  3,5  3,65(για οδηγό Slot.it).Αυτό γίνεται  πρώτον γιατί όσο και αν έψαξα δεν βρήκα σωληνάκι με εσωτερική διάμετρο  3,65 και το 5χ3  ήταν το πλησιέστερο διαθέσιμο και δεύτερον γιατί πρέπει  να τρυπάμε όσο πιο μαλακά γίνεται γιατί υπάρχει κίνδυνος να  υπερθερμανθεί η κόλληση και να ξεκολλήση το σωληνάκι, μου έχει συμβεί  κάθε φορά που βιάστηκα και είπα να παραλείψω ένα βήμα
Κατόπιν τροχίζουμε την βάση του οδηγού, κρυώνοντας το μέταλλο συχνα,ώστε να δουλεύει καλά ο οδηγός μέσα σε αυτήν


Φραιζάρουμε την τρύπα  πανω και κάτω για να δουλεύει ελέυθερα ο οδηγός



Το κόψιμο της λουρίδας στο οριστικό μήκος θα γίνει κατά την συναρμολόγηση




Συνεχίζεται..............

Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Κατασκευή ορειχάλκινου σασί "κουδουνίστρα" με ράβδο στρέψεως
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 14, 2016, 11:17:03 πμ »
Κατασκευή της αγκύλης

Κοβουμε μια λουριδα φύλλο ορειχάλκου πάχους 0,5 χιλ. πλάτους 16-17 χιλ
Την  δένουμε στην μέγγενη χρησιμοποιώντας ένα κομμάτι ατσάλι καλά  γωνιασμένο.Χρησιμοποιώ γι' αυτόν τον σκοπό μια πλάκα  βιδολόγου  υδραυλικών.



και την γωνιάζουμε προσεκτικά.


Κατόπιν χτυπάμε με το σφυρί στην "ρίζα".


γυρνάμε ανάποδα και επαναλαμβάνουμε



Οι διαστάσεις της αγκύλης είναι ανάλογες
1-με το πόση απόσταση θέλουμε αναμεσα στο μοτέρ και τον πίσω αξονα-η ελάχιστη,για να χωράει το γρανάζι ,είναι 11χιλ .
2-το είδος του μοτέρ που θα χρησιμοποιήσουμε).Αν πάμε στα μέτρα της Slot.it για μοτέρ Mabuchi τότε χρειαζόμαστε 21 χιλ πλάτος



Αφού έχουμε το "Π" σημαδεύουμε,ποντάρουμε


και   αρχίζουμε τα τρυπήματα.Επειδή τα περισσότερα ερασιτεχνικά εργαλεία  είναι χαμηλής ποιότητας  δεν αντέχουν να τρυπήσουν καλά 4-5 χιλ.Γι'αυτό  λοιπόν κάνω όλα τα τρυπήματα σε βήματα ,πρώτα 2 χιλ ,μετά 3 κ.ο.κ.
Τρυπάμε πρώτα την τρύπα του αφαλού του μοτέρ και την τρύπα του άξονα.


Για  την απέναντι τοποθετώ την αγκύλη ανάποδα πιασμένη με μαγνήτη σε μια  γωνιά προσεκτικά γωνιασμένη και περνάω το τρυπάνι μέσα από την πρώτη  τρύπα για να τρυπήσω.9 στις 10 φορές πετυχαίνει.Το σημαντικότερο είναι η  παραλληλία ως προς την πλευρά του μοτέρ.Αν ξεφύγει ως προς το οριζόντιο  επίπεδο δεν είναι τίποτα που δεν διαρθώνεται με την λίμα.




Ελεγχος παραλληλότητας ανάμεσα στον άξονα και στην επιφάνεια που βιδώνει το μοτέρ



μετά  τις τρύπες που βιδώνει το μοτέρ.Για οδηγό χρησιμοποιώ κελύφη παλιών  μοτέρ κομμένα.Επειδή οι ανοχές είναι πολύ μικρές και σχεδόν πάντα μου  φεύγουν τα κέντρα τρυπάω με 2,5 χιλ τρυπάνι αντί 2 που είναι οι  βίδες.Συνηθως χρειάζεται επιπλέον να λιμάρω τις τρύπες με στρογγυλή λίμα  για αντικρύσουν τις τρύπες του μοτέρ.


Αποτελειώνουμε  τα τρυπήματα με τα σωστά τρυπάνια,για τη συγκεκριμένη περίπτωση 6 χιλ  για το μοτέρ και 3/16" για τον άξονα.Κατόπιν κολλαμε τα ρουλεμαν με το  κολλητήρι,όχι φλόγιστρο για να μην τα κάψουμε, αφου πρωτα τα έχουμε  περάσει στον άξονα για να εξασφαλίσουμε ότι είναι παράλληλα.



Οι τελικές διαστάσεις της αγκύλης θα διαμορφωθούν κατά την συναρμολόγηση

Συνεχίζεται..............

Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Κατασκευή ορειχάλκινου σασί "κουδουνίστρα" με ράβδο στρέψεως
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 14, 2016, 11:17:56 πμ »
Κατασκευή πλατφόρμας( κυρίως σασί)
Πρωτα  απ'όλα ξεκινάμε από ένα κομμάτι φύλλο ορειχάλκου πάχους 1 χιλ. καλά  γωνιασμένο ,κομμένο ανάλογα με τις διαστάσεις της καρότσας,φροντίζουμε  ώστε το εμπρός μέρος να τελειώνει λίγο μετά την προβλεπόμενη θέση του  εμπρός άξονα
Επόμενο βήμα το σημάδεμα με το σημαδευτήρι.Μετράμε τις  αποστάσεις πάντα από την ίδια πλευρά γιατί όσο και ακρίβεια και να έχει  το χέρι (τουλάχιστον το δικό μου) κάποια εκατοστά θα βγάλει διαφορά που  αθροιζόμενα μπορεί να ξεπεράσουν το δέκατο σε ορισμένες περιπτώσεις.
Για να μην μπερδευτούμε από τις πολλές γραμμές μαρκάρουμε τις τομές με μαρκαδόρο.



Βαθαίνουμε  τις γραμμές των τομών που κάναμε με το σημαδευτήρι ,όσο  αντέχουμε,χρησιμοποιώντας το κοπίδι.Εδώ ισχύει η στρατιωτική ρήση:"όσο  πιο βαθειά τόσο πιο καλά" (αν και οι περισσότεροι είστε νεώτεροι και δεν  έχετε γνωρίσει τι θα πεί καψόνι).Αυτό θα χρησιμεύσει σαν οδηγός για  κόβει οσο το δυνατόν ίσια ο δισκος του Dremel.

Κατόπιν προχωράμε  στο σκίσιμο και κόψιμο χρησιμοποιώντας δισκάκι Dremel No 409 .Χωρίς  ατυχήματα 2 δισκάκια αρκούν για ένα σασί.Εχουμε δίπλα ένα ποτηράκι με  νερό  για να κρυώνουμε το κομμάτι (θα εκπλαγείτε από το πόσο γρήγορα  μεταδίδει ο ορείχαλκος την θερμότητα) και να μην κάψουμε τα δάχτυλά  μας.Δεν πετάμε τα κομματάκια γιατί θα χρειαστούν αργότερα για τους  ορθοστάτες του εμπρός άξονα.


Οι  παρατηρητικοι θα δουν ότι  2 τομές  φαίνονται μισές τις αποτελειώνουμε  όταν έχουν τελειώσει οι εργασίες γιατί ο υποδοχέας του μοτερ τελικά  κρατιέται μόνο από την ράβδο στρέψεως που είναι πολυ εύκολο να στραβώσει  από ατύχημα κατά την διάρκεια των εργασιών.



Αφού  τελειώσουμε την πλατφορμα αρχίζουμε τα κολλήματα.Χρησιμοποιούμε καλής  ποιότητος αποξειδωτικό για να πιάσει καλά η κόλληση.Για να κολλήση  έυκολα τιο piano wire το ψευδαργυρώνουμε πρώτα με τον εξής τρόπο.Το  ζεσταίνουμε πρίν το καμπυλώσουμε ,το περνάμε με κόλληση και πριν αυτή  κρυώσει το σκουπιζουμε με ενα πανί.Αυτή η ενέργεια θα αφήσει ένα πολύ  λεπτό στρώμα κόλλησης που θα βοηθήσει στην γρήγορη και καλή συγκόλληση  των κομματιών.
Πρώτα λοιπόν την ράβδο στρέψεως από piano wire 0,048"(=1,22 χιλ) προσέχοντας να μην γεμίσει η σχισμή με κόλληση


Η ράβδος στρέψεως θα παίξει τον ρόλο της ανάρτησης

Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Κατασκευή ορειχάλκινου σασί "κουδουνίστρα" με ράβδο στρέψεως
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 14, 2016, 11:19:13 πμ »
Συναρμολόγηση, η μεγάλη ανατριχίλα.
Σε αυτό το στάδιο καθορίζονται οι   διαστάσεις της αγκύλης.Επειδή κρέμονται πολλά από αυτές έχω φτιάξει  ένα  λογιστικό φύλλο για την επαληθευση των διαστάσεων

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα οι διαστάσεις είναι του Fiat 850 Spider Gr5 που φτιάχνω

Επεξήγησεις:
1-Διάμετρος ελαστικού=ολική διάμετρος τροχού
2-Πάχος πλταφόρμας=του κυρίως σασί(όχι rattle pan)
3-....
4-...
5-...
6-απόσταση εδάφους=απόσταση κατώτατου μερους σασί  από πίστα η πλάκα setup
7-Πάχος rattle pan
8-Οροφή   φτερού->κάτω πλατφόρμας=το σασί θα "χωνέψει" μέσα στην καροτσα,η   απόσταση από το ακραίο ψηλότερο εσωτερικό σημείο του φτερού έως το   κατώτατο σημείο του σασί

Υπολογισμοί
10-....
11-επαλήθευση ότι η οπή του κουζινέτου δεν θα φτανει το σασί
12-...
13-γιατί το μοτέρ μπορεί (όταν είναι πολύ offset)να εξέχει κάτω από το σασί
14-γιατί μπορεί να βρίσκει το μοτέρ στο rattle pan
15-εάν χωνέψει το σασί στην καρότσα το λάστιχα μπορεί να βρίσκει στο φτερό αν θέλουμε το λάσιχο να είναι εξω-έξω
16-πόση   πρέπει να είναι η απόσταση σασί καρότσας για να μην βρίσκει το   λάστιχο.Στην συγκεκριμένη περίπτωση χρειάζονται 2,5 χιλ άρα χρειάζεται   σασί μπανιέρα,θα εξηγήσω παρακάτω τι σημαίνει αυτό

Κατ'αρχήν    λίιγο τρόχισμα στην αγκύλη για να φτάσει τις οριστικές της(στο κάτω   μέρος) διαστάσεις.Σε αυτό το στάδιο σημαντικός είναι ο ελεγχος της   παραλληλότητας του άξονα με το οριζόντιο επίπεδο.

Το δοντάκι στην εμπρός επιφάνεια είναι για να θηλυκώσει με το σασί

Δοκιμαστική τοποθέτηση στο σασί


Εχω φτιάξει αυτό το εργαλείο από το κέλυφος ενός παλιού  μοτέρ

(το οποίο έκοψα αργότερα)

για βοήθεια στην ευθυγράμμιση της αγκύλης επάνω στο σασί



Μετά κολλιέται η αγκύλη στο σασί,1 πλευρά καθε φορά .
Κατόπιν   2 πλευρικές ενισχύσεις από piano wire, δεδομένου ότι ο μπρούτζος είναι   πολύ λεπτός και κινδυνεύει να κοπεί.Επίσης αφαιρούνται τα περιττά   τμήματα της αγκύλης.Είναι περίπου το 40ό σασί που φτιάχνω αλλά πρώτη   φορά τόσο στενάχωρο από διαστάσεις.
[IMG]https://farm2.staticfli

Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Κατασκευή ορειχάλκινου σασί "κουδουνίστρα" με ράβδο στρέψεως
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 14, 2016, 11:20:42 πμ »
Συνέχεια του παραμυθιού κόλλημα του guide post

Επειδή η επιφάνεια επικάλυψης μου φαίνεται λίγη θα προστεθεί μια βίδα για λόγους ασφαλείας.

Στήσιμο   στην καλίμπρα των κομματιών για κόλλημα.Τα σωληνάκια έχουν εσωτερική   διάμετρο 3/32" .Για ορθοστάτεσ χρησιμοποιώ τα αποκόμματα του σασί,θα   κοπούν στα οριστικά ύψη τους μετά την συγκόλληση.




Πρώτα   θα κολληθούν οι ορθοστάτες στην πλατφόρμα και μετά τα σωληνάκια στους   ορθοστάτες.Είναι το κρισιμώτερο σημείο της συναρμολόγησης,αφ'ενός μεν   γιατί κολλάς κομμάτια το ένα κοντά στο άλλο και υπάρχει πάντα ο φόβος  να  ξεκολλήση το προηγούμενο ,πράγμα που σημαίναι ότι η φλόγα δεν πρέπει  να  μένει πολύ χρόνο πάνω στον στόχο, αφ'ετέρου δε γιατί είναι υπαρκτός  ο  κίνδυνος να κολλήσουν τα σωληνάκια με τον αξονα.Για την αποφυγή του   τελευταίου λαδώνω τον άξονα ώστε να μην έχει πρόσφυση η κόλληση.

Και η μεγάλη αγωνία ,πατάνε και οι 4 τροχοί κάτω?Ευτυχώς ναι



Δοκιμή με την καρότσα


Καθώς βλέπετε το σασί με την καρότσα χάσκουν,εδώ κολλάει η "μπανιέρα" που έγραφα πιο πα΄νω



Καλά θα πει κάποιος που νομισε ότι τελειώσαμε ,και η κουδουνίστρα?
Συνεχίζεται.....................................

Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Κατασκευή ορειχάλκινου σασί "κουδουνίστρα" με ράβδο στρέψεως
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 14, 2016, 11:21:25 πμ »
Συνέχεια του παραμυθιού

Κόβουμε μια λουρίδα φύλλο πάχους 0,5χιλ


Και δημιουργούμε ένα σκαλοπάτι χρησιμοποιώντας την τεχνική που περιγράφηκε στην κατασκευή της αγκύλης


Μετά δημιουργούμε την φωλιά που θα θυληκώσει η πλατφόρμα του σασί




Στην επόμενη φωτό φαίνεται πως λειτουργεί η κουδουνίστρα.Τα body posts είναι βιδωμένα στο rattle pan
και περνανε μέσα απ το σασί το οποίο παραμένει ελεύθερο ,μέσα σε ορισμένα όρια.




Απομένει η σύνδεση του σασί με την καρότσα................

Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Κατασκευή ορειχάλκινου σασί "κουδουνίστρα" με ράβδο στρέψεως
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 14, 2016, 11:22:16 πμ »
Τελικές πινελιές,ανοίγματα στο rattle pan για το μοτέρ και το γραναζί


Κατασκευή body posts


Συναρμολόγηση σασί καρότσα

                      

Αποσυνδεδεμένος alexis in greece

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 763
  • Age: 71
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: Κατασκευή ορειχάλκινου σασί "κουδουνίστρα" με ράβδο στρέψεως
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 14, 2016, 11:23:10 πμ »
Αλλαγή ρότας.Κάτι που δεν είχα υπολογίσει ήταν ότι το αυτοκίνητο   προορίζεται για πρωτάθλημα proxy πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να   βγάλει 12 αγώνες χωρίς προβλήματα.Ομως το rattle pan έγινε πολύ   ντελικάτο στράβωνε με το παραμικρό και με 1 χιλ αέρα από την πίστα   εύρισκε πολύ εύκολα κάτω.Θάπρεπε να το είχα φτιάξει από φύλλο 1 χιλ.Δεν   πειράζει όμως το καλό το παλληκαρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι.Εκοψα λοιπόν   το σκαλοπατι από το rattle pan και το κόλλησα στο πίσω μέρος του σασί   για την στήριξη.Μετά κόλλησα δύο κομμάτια piano wire 0,032"(=0,82   χιλ)στα πλευρά της αγκύλης όπως φαίνεταιι στην φωτό το γιατί θα  εξηγηθεί  παρακάτω.




Τα   άκρα των piano wire θα δουλεύουν μέσα σε σωληνάκια 2,5Χ1,5 έτσι ώστε  να  περιορίζουν την ταλάντωση του motor mount δουλειά που διαφορετικά θα   έκανε το rattle pan.Χρειάζεται προσοχή ώστε όταν κολληθούν τα  σωληνάκια  ώστε τα piano wire να είναι όσο γίνεται κεντραρισμένα ώστε να  αφήνουν  περιθωριο κίνησης σε όλες τις κατευθυνσεις.Στην περίπτωσή μας  εσ διαμ  1,5 πάχος 0,82 έχομε αέρα σε κάθε πλευρά 3,5 δέκατα,ότι πρέπει.




Οι   πιο παρατηρητικοί θα πρόσεξαν ότι το δεξιο σωληνάκι έκατσε λίγο στραβά   αλλά δεν τολμάω να το ξεκολλήσω από τον φόβο οριστικής καταστροφής   ,άλλωστε επειδή το piano wire δεν παει βαθειά λειτουργεί όπως πρέπει.


Αφού   τέλειωσαν όλες οι δουλειές έπεσε και ένα γυάλισμα με συρματόβουρτσα   dremel 531 (αυτή που μοιάζει με καμπανούλα).Και μετά επάλειψη με   baricade.


Εχουμε αφήσει κι ένα υπόλοιπο από προηγούμενη φαση κατασκευής.


Εγιναν και αυτά τα σκισίματα για να λειτουργήσει η ανάρτηση.


Πλήρως αρματωμένο για πόλεμο.


Το αυτοκίνητο ολοκληρωμένο
Fiat 850 spider Gr5 by alexisgaitanis, on Flickr

Tags: