Γιατι να πανε στα σκουπιδια???Οταν γινει αυτο που λες, τοτε θα παραμεινουν μια καλη αναμνηση να θυμομαστε τα νιατα μας.
Εγω τιθω αλλο ερωτημα..: Θα φτασουμε σε μεγαλη ηλικια ποτε??? Δεν το κοβω να φτανει πανω απο 50 η γενια μου.

Γι'αυτο...μοντελαρετε γιατι χανομαστε!
