ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Members campaigns
The Lazarus Project GB
dive:
Τέλεια τωρα το ειδα.....λοιπον εχουμε και λεμε.... καποια απο αυτα θέλω να τελειωσουν ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑ :lol: :lol: :lol:
1. E-3A AWACS http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,21677.0.html
2. HUGHES 500-D ASW 1/48 ACADEMY http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,13656.0.html
3. BATTLESTAR GALACTICA - COLONIAL VIPER http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,7722.0.html
4. Star Trek-Vulcan Shuttle http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,19976.0.html
5. SA-2 GUIDELINE (S-75 Dvina) TRUMPETER 1/35 http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,22783.0.html
6. KLINGON BIRD OF PREY - STAR TREK GENERATIONS 1/650 http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,25347.0.html
7. USS skipjack Revell 1/230 http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,25613.0.html
8. Star trek NCC-1701D - GENERATIONS 1/1400 AMT/ERTL http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,26996.0.html
bloden:
Καλημερα .Επιχειρηση αναστασης ενος ξεχασμενου διοραματος.
Ξεκινησε το 2013 ειναι πινελατο και το ειχα παρατησει για να το συμαζεψω μολις παρω αερογραφο.
Η κατασκευη ειχε σταματησει εδω.
http://www.modelclub.gr/forums/index.php/topic,26937.0.html
Προς το παρων ψεκασα με πολυ αραιωμενο λευκο τον Πανθηρα για να μειωσω λιγο τις πολλες
φθορες -σκουριες που ειχα κανει. Το ιδιο εκανα και στα τοιχωματα της φαρμας.
Περασα και ενα φιλτρο πολυ αραιωμενο paynes gray λαδι στους τοιχους και burnt umber στα τουβλα.
Ξεκινησα να βαφω και τις φιγουρες.
Τωρα θελει σε λιγα σημεια στοκο γιατι ανοιξαν οι ενωσεις του κιτ της Μινι Αρτ, ισως λιγα περισσοτερα μπαζα,
λασπωμα χαμηλα ο Πανθηρας καθως και βαψιμο σε καποιες λεπτομερεις του και βλεπουμε τι αλλο θα χρειαστει.
::salut:: ::salut::
bloden:
Ενα βημα πριν το τελος για τον Πανθηρα. Θελουν λιγη δουλεια ακομα οι ερπυστριες καθως και ο πυροσβεστηρας.
Λασπωθηκαν οι τροχοι και μπηκαν οι φιγουρες και οι πορτες στην θεση τους .
::salut:: ::salut::
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση