Αποστολέας Θέμα: F-15E για κάθε ράφι.  (Αναγνώστηκε 10748 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gkontog

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 12382
  • Age: 58
  • Τόπος: Αθήνα
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #50 στις: Αύγουστος 23, 2015, 02:27:00 μμ »
Κάποια σημεία θα τα καλύψουν οι FAST αλλά και πάλι όντως έχει μπόλικο τρίψιμο. Κουράγιο...
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #51 στις: Αύγουστος 23, 2015, 06:07:51 μμ »
Κάποια σημεία θα τα καλύψουν οι FAST αλλά και πάλι όντως έχει μπόλικο τρίψιμο. Κουράγιο...
Αν εννοείς τις δεξαμενές... Άσε, άλλος εφιάλτης εκεί. Δεν ακουμπάει τίποτα, πουθενά!!!!
Έτσι σκέφτομαι να το κάνω D να τελειώνω. Θα είναι απλά με λάθος σήματα.
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος montelakias

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1067
  • Age: 54
  • Τόπος: κορυδαλος
  • Ότι αφήνουμε πίσω μας είναι τα έργα μας.
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #52 στις: Αύγουστος 24, 2015, 10:16:16 μμ »
Οι δυο Γιώργηδες  σε νέες περιπέτειες και μάλιστα στην ίδια περιπέτεια αυτό οπό μόνο του αποτελεί ένα ενδιαφέρον θέμα.
Παιδιά  δεν ξέρω  τι να πω και πως να βοηθήσω με τα απανωτά προβλήματα που αντιμετωπίζεται, με έχετε
πραγματικά αγχώσει. :? Θα χρησιμοποιήσω για τον καθένα ξεχωριστά  τα ονόματα των προφίλ σας για να καταλαβαίνετε σε ποιο Γιώργο αναφέρομαι.
 
::arrowred:: giwrgosd Μην το κάνεις  D θα είναι κρίμα.  Υπερέβαλε εαυτόν και δώστου να καταλάβει αξίζει τον κόπο.
 
::arrowred:: gkontog Τη θα χρειαστεί να αλλάξεις στο δικό σου για να δείχνει επιχειρησιακό Ε?
Σε ρωτώ από προσωπικό ενδιαφέρων μιας και έχω το ίδιο.
Ψυχραιμία παιδιά και καλή συνέχεια. ::salut:: ::salut::

   


Χάρης

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #53 στις: Αύγουστος 24, 2015, 10:59:33 μμ »
::arrowred:: giwrgosd Μην το κάνεις  D θα είναι κρίμα.  Υπερέβαλε εαυτόν και δώστου να καταλάβει αξίζει τον κόπο.
Ανακάλυψα μόλις φωτογραφίες από Ε ΧΩΡΙΣ τις σύμμορφες δεξαμενές.  Αν καταφέρω και βρω κάποια φωτογραφία του σμήνους για το οποίο έχω σήματα απλά θα αγνοήσω τις δεξαμενές!
Σε διαφορετική περίπτωση θα δω τι θα κάνω. Δεν το βιάζομαι το θέμα οπότε θα πάει σιγά σιγά.
Με εκνευρίζει όμως που κανένα από τα reviews και τα (ελάχιστα) ξένα άρθρα κατασκευής του συγκεκριμένου κιτ που έχω βρει δεν αναφέρει αυτά τα προβλήματα. Έπεσα σε ελαττωματικό; Έκαναν τα στραβά μάτια; Δεν ξέρω. Πάντως είναι η 2η φορά που παρασύρομαι από reviews τα οποία έλεγαν τα καλύτερα για το κιτ (το άλλο ήταν το F16 της Kinetic) και την πατάω.
Το πιο πιθανό είναι βέβαια να είμαι εγώ ολίγον άχρηστος... :mrgreen: ::glossa::
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος nikosmeta

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2343
  • Age: 47
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #54 στις: Αύγουστος 24, 2015, 11:15:28 μμ »
Μην αγχώνεσαι Γιώργο και σε εμένα τα ίδια είχε το κιτ... Μην το πάρεις προσωπικά :lol: :lol: :lol:

Απλά μετά από το prowler που έφτιαξα δεν ξαναακούω κανένα review ::salut:: ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Κατάσκοπος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1670
  • Age: 47
  • Τόπος: Καρδίτσα
  • The other Caveman
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #55 στις: Αύγουστος 24, 2015, 11:40:52 μμ »
::arrowred:: gkontog Τη θα χρειαστεί να αλλάξεις στο δικό σου για να δείχνει επιχειρησιακό Ε?
Σε ρωτώ από προσωπικό ενδιαφέρων μιας και έχω το ίδιο.

Το είχα ψάξει αρκετά και είχα βρει τις περισσότερες ελλείψεις του κιτ. Τώρα πρέπει να συμμαζέψω τις φωτό του μοντέλου και να τις αναρτήσω εδώ.

Θα συμμετέχω και εγώ στο ιδιότυπο αυτό GB, με μετατροπή του κιτ που παλεύει ο gkontog σε πρώιμο F-15S με μικρολαθάκια. Σήματα από την καρτέλα των δύο Μπόμπηδων (TwoBobs) που έχει τόσο τα F-15E της επιχείρησης Anaconda Squeeze όσο και τα πρώιμα F-15S της Βασιλικής Αεροπορίας της Σαουδικής Αραβίας. Απλά τα update μου θα είναι πολύ αραιά, γιατί χρόνος ελάχιστος.

 ::salut::

Μαθιός


Μ. Μπέλλος

Αποσυνδεδεμένος Κατάσκοπος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1670
  • Age: 47
  • Τόπος: Καρδίτσα
  • The other Caveman
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #56 στις: Αύγουστος 25, 2015, 11:07:50 μμ »
 ::arrowred:: giwrgosd
Το παρακάτω κείμενο (δυστυχώς στα αγγλικά) είχα ξεχάσει ότι το έχω. Μιλάει για τα προβλήματα εφαρμογής και λέει περίπου πως τα αντιμετώπισε:

Παράθεση
Are you referring to the original Academy F-15E or the recent reissue?
No matter really, as the more serious fit problem parts still remain like the fuselage and intakes. The newer issue Academy F-15s have added and updated parts like; wheels, weapons, pods, and cockpit details; neither of which really affect the main build process. Understand the Academy 48th Eagle kits have some major shape errors. The engine bulged are quite exaggerated, but even worse is the raised area around the speedbrake, which is quite erroneous. The canopy is a bit too wide, while even more so is the spine just aft of the canopy.

The Academy F-15s are not easy builds, though careful attention to alignment with lots of filling and sanding will yield good results. Here are some building tips I developed during my builds:
-   The first thing you’ll want to do is fill in all the sink trenches on the base of the stabs, vertical tails, wings, under wingtips, and fuselage sides.
-   Mate the “upper wing halves” to the upper fuselage before joining the upper and lower fuselage halves. The wing fit is bad enough as it is, but this method will help eliminate unnecessary filling and sanding. Just be sure to mate the surfaces as clean as possible.
-   The intake ducts are an absolute nightmare. First off, they have excess structure, in form of the upper forward extended rails. Removes these rails. Next, shave down the sides of the forward lower lip extension until it fits snugly into the lower fuselage intake walls. Fill and/or remove the punch marks from the intake halves. Now assemble the upper and lower intake duct halves, making sure to take care of the seam work left behind. Install the left & right intake ducts into the lower fuselage, making sure to align the lower lip extension in between the lower fuselage LE intake sidewalls. Blend the intake ducts into the LE intake walls.
-   Once the fuselage haves (& upper wing) are joined, add alignment tabs to the inside of the forward fuselage, where the forward fuselage mates. I made 6 tabs; 4 on the lower and 2 on the upper joint, using 20 thou plastic card stock. The tabs are critical for making a solid fore to main fuselage joint. Typically, when the forward fuselage is built up, the aft sides are angled in too far. The tabs will spread and help align the forward fuselage sides to the main fuselage.

This should cover the main building issues with the Academy F-15, as the rest is gravy compared. Hope that helped you out.

Mike V

Δεν θυμάμαι καν από που το βρήκα. Ελπίζω να βοηθήσει κάπως από εδώ και πέρα.

 ::salut::

Μαθιός


Μ. Μπέλλος

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #57 στις: Αύγουστος 26, 2015, 09:13:58 πμ »
::arrowred:: giwrgosd
Το παρακάτω κείμενο (δυστυχώς στα αγγλικά) είχα ξεχάσει ότι το έχω. Μιλάει για τα προβλήματα εφαρμογής και λέει περίπου πως τα αντιμετώπισε:
Δεν θυμάμαι καν από που το βρήκα. Ελπίζω να βοηθήσει κάπως από εδώ και πέρα.
 ::salut::
Μαθιός
Σίγουρα πολύ βοηθητικό, αλλά δυστυχώς για τους επόμενους που θα φτιάξουν το κιτ.  Το κόλπο με το κόψιμο των εισαγωγών δεν μου πέρασε καν από το μυαλό.  Ακόμα αναρωτιέμαι γιατί θα πρέπει να σκεφτούμε εμείς και γιατί δεν το έκανε εξ αρχής έτσι η Academy!
Όπως και να 'χει, έχω κλείσει ήδη άτρακτο οπότε δεν μπορώ να επέμβω εκεί πλέον εκτός αν προσπαθήσω να ξεκολλήσω τα μισά το οποίο φυσικά κατά 99% θα καταστρέψει το μοντέλο.
Ελπίζω όποιος φτιάξει το μοντέλο στο μέλλον να διαβάσει πρώτα αυτό το απόσπασμα για να βοηθηθεί.
Ευχαριστούμε πολύ Μαθιέ!
 ::thanx::
 ::salut::
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος Spook

  • Ανδρέας
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1196
  • Age: 41
  • Τόπος: 3/4 of a mile...
  • One more Fighter Fling Maniac and Tomcat Fanatic
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #58 στις: Αύγουστος 26, 2015, 12:13:51 μμ »
Spoiler (hover to show)

Anytime Baby....!!

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #59 στις: Αύγουστος 26, 2015, 12:22:34 μμ »
Σου πρότεινε κάτι παρόμοιο ο Amen πριν τις κολλήσεις πάντως. :mrgreen:
Όχι ακριβώς, αλλά το φτωχό μου μυαλό δεν το επέκτεινε. :mrgreen:
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #60 στις: Αύγουστος 29, 2015, 10:41:13 πμ »
Τελικά η εφαρμογή των 2 μισών της ατράκτου δεν ήταν τοοοοσο τραγική. Στρώθηκε με λίγο στόκο.
Click to see the original size. Click to see the original size.

Όταν όμως είδα την εφαρμογή των εξωτερικών κομματιών των εισαγωγών... I freaked out που λένε.
Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

Υποθέτω ότι με μερικές ώρες τρίψιμο μπορεί και να έρθουν κοντά.  Και για να σας προλάβω, δεν είναι ανάποδα. Το δοκίμασα και αυτό μήπως και οι οδηγίες είναι λάθος, αλλά ήταν χειρότερα.
Ξενέρωσα τόσο που μου φαίνεται θα κάνω καιρό να το ξαναπιάσω αυτό το μοντέλο.
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος dive

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5355
  • Age: 46
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Βελετάς Δημήτριος - Γεννημένος λάθος εποχή
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #61 στις: Αύγουστος 29, 2015, 02:18:15 μμ »
Γιατι ρε γιωργο τοσο χαλια το academy????

παντως καλο κουραγιο και στους 2 γιωργηδες. ::salut::

I WALK THE PATH OF THE DARK SIDE

Αποσυνδεδεμένος Κατάσκοπος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1670
  • Age: 47
  • Τόπος: Καρδίτσα
  • The other Caveman
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #62 στις: Αύγουστος 31, 2015, 10:45:07 μμ »
Spoiler (hover to show)

Η συμμετοχή μου στο μικρό αυτό GB θα είναι με το κιτ που παλεύει ο gkontog με τη διαφορά ότι θα γίνει σαουδαραβικό χρονολογικά κάποια στιγμή προ του 2009 καθώς από τότε φοράνε με κινητήρες F110 αντί των F100 που φορούσαν όταν αγοράστηκαν.

Το κιτ ξεκίνησε πριν πολλάαααααα χρόνια και με τη βοήθεια του κολλητού μου που είχε το κιτ της Academy με τις 26 Rockeye (Mk20 ή CBU-100, ένα και το αυτό) αλλά και των φωτογραφιών που έβρισκα από την Πτήση και τα δειλά μου βήματα στο διαδίκτυο (και αυτό τα δειλά του βήματα έκανε - μιλάμε για πολλά χρόοοοοονια πριν) ξεκίνησα την προσπάθειά μου να μετατρέψω το ταπεινό κιτ της Italeri από πρωτότυπο σε επιχειρησιακό F-15E. Οι βασικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο κιτ και τις οποίες κατάφερα είναι οι εξής:
- οι μεγάλοι φορείς οπλισμού στις σύμμορφες δεξαμενές οι οποίοι φτιάχτηκαν από φύλλο πλαστικού (πρώτη μου σκρατσιά) αντιγράφοντας τους αντίστοιχους της Academy και κάνοντας πολύ τρίψιμο και dry fit
- οι δύο κεραίες κάτω από το ρύγχος, μπροστά από το ρινιαίο σκέλος και η κεραία πίσω από το πιλοτήριο,
- οι στρογγυλεμένες απολήξεις της ατράκτου που είναι αισθητήρες του συστήματος αυτοπροστασίας,
- δύο εισαγωγές αέρος στα πλάγια των σύμμορφων δεξαμενών
- δύο εξαγωγές αέρα στο τέλος των σύμμορφων δεξαμενών
- ένα εξόγκωμα περίπλοκου σχήματος μεταξύ του κεντρικού πυλώνα και των εισαγωγών αέρα που από ότι καταλαβαίνω είναι η πρόσβαση στο σύστημα όπλισης του πυροβόλου
- πιο χοντρές ρόδες που τις βρήκα από κάποιο αγνώστου ταυτότητας κιτ

Άλλες αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο κιτ αλλά είτε είναι δύσκολες ή αδύνατες (και τις οποίες δεν έκανα) είναι η αλλαγή της καλύπτρας με κάποια ποιο bubble, φουσκωτά καπάκια του κυρίως συστήματος προσγείωσης και η αφαίρεση της ουράς ανάμεσα στα ακροφύσια των κινητήρων ώστε να φαίνεται μόνο το άγκιστρο ανάσχεσης.

Στην πορεία βρέθηκε στα χέρια μου η καρτέλα της TwoBobs με τα αεροσκάφη που συμμετείχαν στην επιχείρηση Anaconda Squeeze και είπα αρχικά να χρησιμοποιήσω τα αμερικάνικα, οπότε και με νέες φωτό πρόσθεσα ότι μπορούσα για να το κάνω E και προμηθεύτηκα και αρκετό σύγχρονο οπλισμό (JDAM). Έλα όμως που η ψυχοσύνθεσή μας είναι μυστήρια και αλλάζουμε τους στόχους μας και είπα να κρατήσω τα αμερικάνικα σήματα για κάποιο πιο σοβαρό κιτ. Saudi Arabia it is!

Οι εξωτερικές διαφορές των S με τα Ε είναι σχετικά λίγες, με τις κύριες δύο να είναι οι δύο κεραίες κάτω από το ρύγχος (που δεν τις άλλαξα γιατί παιδεύτηκα λίγο να τις προσθέσω) και το ατρακτίδιο στην κορυφή του αριστερού κάθετου σταθερού που είπα να το αφήσω ως έχει αλλιώς θα κατέστρεφα το κάθετο σταθερό. Εσωτερικά διαφέρουν πολύ καθώς τα S είναι αρκετά υποβαθμισμένα ως προς τα ηλεκτρονικά τους. Ακόμη και το Lantirn είναι υποβαθμισμένο.

Με αυτά και με εκείνα το μοντέλο είναι σε αυτό το σημείο:

Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

Θα βαφτεί με τα FS36251 και FS36176 και ο κώνος ίσως με το Hu127 ή το Hu128, ανάλογα με το πιο φαίνεται καλύτερο στο μάτι, για να μοιάζει με το παρακάτω:



Κατασκευαστικά μένουν κάποιες προσθήκες στο πιλοτήριο όπως π.χ. HUD ευρείας γωνίας.

Αυτά τα πολλά από τη δικιά μου περιπέτεια με το συγκεκριμένο κιτ.

 ::salut::


Μ. Μπέλλος

Αποσυνδεδεμένος montelakias

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1067
  • Age: 54
  • Τόπος: κορυδαλος
  • Ότι αφήνουμε πίσω μας είναι τα έργα μας.
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #63 στις: Σεπτέμβριος 02, 2015, 10:10:48 μμ »
Μαθιέ καλή συνέχεια με τη συμμετοχή σου και σε ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις. ::salut::
Θέλω να σε ρωτήσω τώρα κάτι που μου κάνει εντύπωση, το δικο σου κιτ μου φαίνεται διαφορετικό από του gkontog
καθώς του Γιώργου έχει χαραγμένη γράμμωση όπως και το δικό μου ενώ το δικό σου υπερυψωμένη.
Πως γίνεται αυτό μήπως το δικό σου είναι διαφορετική έκδοση? :roll:


Χάρης

Αποσυνδεδεμένος Κατάσκοπος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1670
  • Age: 47
  • Τόπος: Καρδίτσα
  • The other Caveman
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #64 στις: Σεπτέμβριος 02, 2015, 11:09:05 μμ »
Μαθιέ καλή συνέχεια με τη συμμετοχή σου και σε ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις. ::salut::
Θέλω να σε ρωτήσω τώρα κάτι που μου κάνει εντύπωση, το δικο σου κιτ μου φαίνεται διαφορετικό από του gkontog
καθώς του Γιώργου έχει χαραγμένη γράμμωση όπως και το δικό μου ενώ το δικό σου υπερυψωμένη.
Πως γίνεται αυτό μήπως το δικό σου είναι διαφορετική έκδοση? :roll:

Χμ, δεν το πρόσεξα... Και... ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ!  :lol: Εγώ γιατί παιδεύομαι με ένα κιτ με υπερυψωμένη γράμμωση;  :? :roll:

Θα το ψάξω και θα σας πω. Το κιτ μου είναι αγορασμένο κάπου το 1992 και βλέποντας το timeline στο scalemates είναι σχετικά κοντά στη χρονιά έκδοσης (1988). Μετά έγινε ένα rebox το 2011 χωρίς να αναφέρεται τι άλλαξε, αν και θα μπορούσε να αλλαχτεί το καλούπι και από υπερυψωμένη να γίνει χαραγμένη γράμμωση. Πότε πήρατε τα κιτ σας;


Μ. Μπέλλος

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #65 στις: Σεπτέμβριος 03, 2015, 11:05:02 πμ »
Αν ήταν αλλαγή καλουπιού στο Scalemates θα έγραφε new tool και όχι rebox.
Μάλλον πρόκειται για άλλο κιτ ή κάποιο rebox της Revell από την Italeri όπως συνηθίζουν να ανταλλάζουν καλούπια αυτές οι δύο για να μας μπερδεύουν. :mrgreen:
Αλλά και αυτό αν ήταν θα το έγραφε...
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος Κατάσκοπος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1670
  • Age: 47
  • Τόπος: Καρδίτσα
  • The other Caveman
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #66 στις: Σεπτέμβριος 03, 2015, 02:59:04 μμ »
Αν ήταν αλλαγή καλουπιού στο Scalemates θα έγραφε new tool και όχι rebox.
Μάλλον πρόκειται για άλλο κιτ ή κάποιο rebox της Revell από την Italeri όπως συνηθίζουν να ανταλλάζουν καλούπια αυτές οι δύο για να μας μπερδεύουν. :mrgreen:
Αλλά και αυτό αν ήταν θα το έγραφε...

Δεν είναι rebox από Revell. Το Revell είναι rebox από Hasegawa.

Βρήκα κατασκευή του συγκεκριμένου κιτ της Italeri (#166) το 2008 (πριν το re-issue του 2011) και λέει ότι είχε χαραγμένη γράμμωση.

Άρα το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι κάποια στιγμή και σχετικά νωρίς στην κυκλοφορία του κιτ η Italeri άλλαξε, χωρίς να το πάρουν χαμπάρι πολλοί, το καλούπι για να είναι χαραγμένη η γράμμωση χωρίς να αλλάξει το engineering των κομματιών και χωρις καν να αλλάξει το κουτί  :evil:. Όσα κιτ πρόλαβαν να πουληθούν έμειναν στα χέρια των (άτυχων) ιδιοκτητών. Βλέπω πως έφτιαξε ο gkontog το δικό του και τα κομμάτια του κιτ είναι ίδια με το δικό μου.

 ::arrowred:: montelakias Αν μπορείς βγάλε καμιά φωτό από τα πλαίσια του κιτ για να επιβεβαιώσω την υπόθεσή μου.

 ::salut::

Spoiler (hover to show)


Μ. Μπέλλος

Αποσυνδεδεμένος montelakias

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1067
  • Age: 54
  • Τόπος: κορυδαλος
  • Ότι αφήνουμε πίσω μας είναι τα έργα μας.
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #67 στις: Σεπτέμβριος 03, 2015, 08:18:26 μμ »
Καλά Μαθιέ μιλάμε για γρίφο έτσι? :? Θα αναγκαστώ να το κατεβάσω από το πατάρι και να ανεβάσω φωτογραφίες.
άλλα και πάλι δεν νομίζω να βρούμε απάντηση μόνο η Italeri θα έκανε κάτι τέτοιο. :evil:
Spoiler (hover to show)


Χάρης

Αποσυνδεδεμένος gkontog

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 12382
  • Age: 58
  • Τόπος: Αθήνα
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #68 στις: Σεπτέμβριος 05, 2015, 04:48:19 μμ »
Ξεκίνησα να μασκάρω τις GBU-9/B οι οποίες έχουν 4 χρώματα. Αμέσως κατέληξα σε αποφάσεις:

- Η φράση "να μου χυθούνε τα μάτια" βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα.
- Θα μπει μόνο η μία. Από την άλλη μεριά θα κρεμάσω κουδούνια ή κάτι άλλο σε βόμβα ή εμένα...
- Ενα χόμπυ πρέπει να είναι ευχάριστο, σωστά; ::eusa_wall::

Click to see the original size.

Καλή συνέχεια σε όλους.
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

Αποσυνδεδεμένος montelakias

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1067
  • Age: 54
  • Τόπος: κορυδαλος
  • Ότι αφήνουμε πίσω μας είναι τα έργα μας.
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #69 στις: Σεπτέμβριος 06, 2015, 07:19:40 μμ »
Ξεκίνησα να μασκάρω τις GBU-9/B οι οποίες έχουν 4 χρώματα. Αμέσως κατέληξα σε αποφάσεις:
- Η φράση "να μου χυθούνε τα μάτια" βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα.
Σε καταλαβαίνω απόλυτα Γιώργο, και με αυτή τη ζέστη δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. ::salut::


Χάρης

Αποσυνδεδεμένος Amen

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4875
  • Age: 16
  • Τόπος: Λάρισα
  • Αρης
    • My photo Gallery
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #70 στις: Σεπτέμβριος 06, 2015, 07:56:02 μμ »
- Θα μπει μόνο η μία. Από την άλλη μεριά θα κρεμάσω κουδούνια ή κάτι άλλο σε βόμβα ή εμένα...
:lol: :lol: χαχα

Μας καθήλωσε και αυτό το σκ η ζέστη. Εγώ θα τα άφηνα για το τέλος τα κρεμαστάρια! Θα έπαιρνα μια δόση ικανοποίησης απο τη πρόοδο του μοντέλου και μετά θα ασχολούμουν με οπλισμό. Βάλτα στην άκρη!

Αποσυνδεδεμένος Κατάσκοπος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1670
  • Age: 47
  • Τόπος: Καρδίτσα
  • The other Caveman
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #71 στις: Απρίλιος 15, 2019, 07:25:58 μμ »
Συνέχεια με το F-15S.

Πήρα τη μεγάλη απόφαση να χαράξω το κιτ όσο καλύτερα μπορούσα δεδομένου ότι το κιτ ήταν ήδη συναρμολογημένο. Για πρώτη προσπάθεια είμαι ικανοποιημένος. Σειρά είχε το βάψιμο, πρώτα το FS36176 F-15 Dark Gray της Model Master (MM2036) και στη συνέχεια αφού σκαναρίστηκε, μεγεθύνθηκε και εκτυπώθηκε η παραλλαγή, κόπηκε στα ανάλογα κομμάτια μπήκε στο μοντέλο με ταινία διπλής όψης:



Μετά έπεσε το FS36251 της Molak με λίγη προσθήκη FS36375 για να ξανοίξει κάπως (χωρίς εμφανή αποτελέσματα η αλήθεια είναι) και αφού αφαιρέθηκε το μασκάρισμα προέκυψε αυτό:



Σειρά του γυαλιστερού ακρυλικού βερνικιού της Winsor & Newton (δεν τα κατάφερα και τόσο καλά με δαύτο) και άρχισαν να μπαίνουν τα stencil από την καρτέλα της TwoBobs. Η ποιότητα των σημάτων πολύ καλή, με πολύ λεπτό φιλμ, με το μόνο μειονέκτημα την απουσία αρίθμησης στις χαλκομανίες. Οπότε ήθελε αρκετή προσοχή για την αποφυγή λαθών.



Σειρά έχουν σφράγισμα, washes, πιθανά βρωμίσματα, κλπ.

Το μοντέλο μπορεί να μην είναι και κάτι το σημαντικό από πλευράς λεπτομέρειας και πιστότητας, το αφιερώνω όμως στον Γιώργο.

Μαθιός


Μ. Μπέλλος

Αποσυνδεδεμένος montelakias

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1067
  • Age: 54
  • Τόπος: κορυδαλος
  • Ότι αφήνουμε πίσω μας είναι τα έργα μας.
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #72 στις: Απρίλιος 15, 2019, 09:24:49 μμ »
Πω πω βρε Μαθιέ τι ξέθαψες τώρα, αυτό το θέμα το είχε ανοίξει ο συχωρεμένος ο Γιώργος. :(
Πάντως ωραίο βγήκε με την επαναχάραξη. ::salut:: ::salut:: ::salut::


Χάρης

Αποσυνδεδεμένος VAGELIS

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 689
  • Age: 49
  • Τόπος: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
  • modelclub.gr
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #73 στις: Απρίλιος 15, 2019, 11:32:30 μμ »
Ασυνήθιστη επιλογή (RSAF) και πολύ ωραία δουλειά μέχρι τώρα.
Καλό τελείωμα!
 ::salut::
Βαγγέλης Αθανασίου

Αποσυνδεδεμένος Κατάσκοπος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1670
  • Age: 47
  • Τόπος: Καρδίτσα
  • The other Caveman
Απ: F-15E για κάθε ράφι.
« Απάντηση #74 στις: Απρίλιος 16, 2019, 08:53:12 μμ »
Πω πω βρε Μαθιέ τι ξέθαψες τώρα, αυτό το θέμα το είχε ανοίξει ο συχωρεμένος ο Γιώργος. :(
Πάντως ωραίο βγήκε με την επαναχάραξη. ::salut:: ::salut:: ::salut::

Αυτός ήταν ο κύριος λόγος.

Αν δεν ήταν συναρμολογημένο, ίσως θα έκανα καλύτερη δουλειά στη χάραξη, αλλά και πάλι είμαι ικανοποιημένος.

Ασυνήθιστη επιλογή (RSAF) και πολύ ωραία δουλειά μέχρι τώρα.
Καλό τελείωμα!
 ::salut::

Ευχαριστώ Βαγγέλη!


Μ. Μπέλλος

Tags: