Η συμμετοχή μου στο μικρό αυτό GB θα είναι με το κιτ που παλεύει ο gkontog με τη διαφορά ότι θα γίνει σαουδαραβικό χρονολογικά κάποια στιγμή προ του 2009 καθώς από τότε φοράνε με κινητήρες F110 αντί των F100 που φορούσαν όταν αγοράστηκαν.
Το κιτ ξεκίνησε πριν πολλάαααααα χρόνια και με τη βοήθεια του κολλητού μου που είχε το κιτ της Academy με τις 26 Rockeye (Mk20 ή CBU-100, ένα και το αυτό) αλλά και των φωτογραφιών που έβρισκα από την Πτήση και τα δειλά μου βήματα στο διαδίκτυο (και αυτό τα δειλά του βήματα έκανε - μιλάμε για πολλά χρόοοοοονια πριν) ξεκίνησα την προσπάθειά μου να μετατρέψω το ταπεινό κιτ της Italeri από πρωτότυπο σε επιχειρησιακό F-15E. Οι βασικές αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο κιτ και τις οποίες κατάφερα είναι οι εξής:
- οι μεγάλοι φορείς οπλισμού στις σύμμορφες δεξαμενές οι οποίοι φτιάχτηκαν από φύλλο πλαστικού (πρώτη μου σκρατσιά) αντιγράφοντας τους αντίστοιχους της Academy και κάνοντας πολύ τρίψιμο και dry fit
- οι δύο κεραίες κάτω από το ρύγχος, μπροστά από το ρινιαίο σκέλος και η κεραία πίσω από το πιλοτήριο,
- οι στρογγυλεμένες απολήξεις της ατράκτου που είναι αισθητήρες του συστήματος αυτοπροστασίας,
- δύο εισαγωγές αέρος στα πλάγια των σύμμορφων δεξαμενών
- δύο εξαγωγές αέρα στο τέλος των σύμμορφων δεξαμενών
- ένα εξόγκωμα περίπλοκου σχήματος μεταξύ του κεντρικού πυλώνα και των εισαγωγών αέρα που από ότι καταλαβαίνω είναι η πρόσβαση στο σύστημα όπλισης του πυροβόλου
- πιο χοντρές ρόδες που τις βρήκα από κάποιο αγνώστου ταυτότητας κιτ
Άλλες αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο κιτ αλλά είτε είναι δύσκολες ή αδύνατες (και τις οποίες δεν έκανα) είναι η αλλαγή της καλύπτρας με κάποια ποιο bubble, φουσκωτά καπάκια του κυρίως συστήματος προσγείωσης και η αφαίρεση της ουράς ανάμεσα στα ακροφύσια των κινητήρων ώστε να φαίνεται μόνο το άγκιστρο ανάσχεσης.
Στην πορεία βρέθηκε στα χέρια μου η καρτέλα της TwoBobs με τα αεροσκάφη που συμμετείχαν στην επιχείρηση Anaconda Squeeze και είπα αρχικά να χρησιμοποιήσω τα αμερικάνικα, οπότε και με νέες φωτό πρόσθεσα ότι μπορούσα για να το κάνω E και προμηθεύτηκα και αρκετό σύγχρονο οπλισμό (JDAM). Έλα όμως που η ψυχοσύνθεσή μας είναι μυστήρια και αλλάζουμε τους στόχους μας και είπα να κρατήσω τα αμερικάνικα σήματα για κάποιο πιο σοβαρό κιτ. Saudi Arabia it is!
Οι εξωτερικές διαφορές των S με τα Ε είναι σχετικά λίγες, με τις κύριες δύο να είναι οι δύο κεραίες κάτω από το ρύγχος (που δεν τις άλλαξα γιατί παιδεύτηκα λίγο να τις προσθέσω) και το ατρακτίδιο στην κορυφή του αριστερού κάθετου σταθερού που είπα να το αφήσω ως έχει αλλιώς θα κατέστρεφα το κάθετο σταθερό. Εσωτερικά διαφέρουν πολύ καθώς τα S είναι αρκετά υποβαθμισμένα ως προς τα ηλεκτρονικά τους. Ακόμη και το Lantirn είναι υποβαθμισμένο.
Με αυτά και με εκείνα το μοντέλο είναι σε αυτό το σημείο:
Θα βαφτεί με τα FS36251 και FS36176 και ο κώνος ίσως με το Hu127 ή το Hu128, ανάλογα με το πιο φαίνεται καλύτερο στο μάτι, για να μοιάζει με το παρακάτω:
Κατασκευαστικά μένουν κάποιες προσθήκες στο πιλοτήριο όπως π.χ. HUD ευρείας γωνίας.
Αυτά τα πολλά από τη δικιά μου περιπέτεια με το συγκεκριμένο κιτ.