Γεια σας παιδιά και καλό φθινόπωρο. Επέστρεψα από την εξορία του χωριού και είδα το θέμα για το VBL.
Έχω την εντύπωση πώς όλα τα Ελληνικά με κοντό σασί χρησιμοποιούνται αποκλειστικά με εκτοξευτή milan ή κάνω λάθος. Επίσης όσα είδα με πολυβόλο 7,62 φορούσαν το MAG