Αποστολέας Θέμα: Tamiya 1/350 DD445 Fletcher Class Destroyer  (Αναγνώστηκε 1661 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stamkos

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 184
  • Age: 41
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Κωνσταντίνος
Tamiya 1/350 DD445 Fletcher Class Destroyer
« στις: Ιούλιος 04, 2018, 01:32:53 μμ »
DD-445
Φλέτσερ
(DD-445: dp.2100, 1.376,33, b.39'8, 13 ', 36k, cpl.273, a5.5', 1021 tt, 6 dcp., 2 dct., cl. Fletcher)

Ο Fletcher (DD-445) ξεκίνησε στις 3 Μαΐου 1942 από την Federal Shipbuilding και Drydock Co. Kearny, NJ. με την υποστήριξη της κ. FF Fletcher, χήρα του ναύαρχου Fletcher. και ανέθεσε στις 30 Ιουνίου 1942. Διοικητής υπολοχαγός WM Cole στην εντολή. Ανακηρύχθηκε DDE-446 στις 26 Μαρτίου 1949.

Ο Φλέτσερ έφτασε στη Νουμέα της Νέας Καληδονίας στις 5 Οκτωβρίου 1942 από την ανατολική ακτή και άρχισε αμέσως συνοδεία και περιπολικό καθήκον στη επιχείρηση του Γκουανταλκανάλ, βομβαρδίζοντας το σημείο Lunga 30 Οκτωβρίου. Η ιστιοπλοΐα από το Espiritu Santo στις 9 Νοεμβρίου, για να καλύψει την προσγείωση των ενισχύσεων στο νησί, ένωσε στην προσπάθεια να εκδιώξει μια μεγάλη επίθεση εναέριας εχθρό στις μεταφορές 12 Νοεμβρίου, εκτοξεύοντας πολλά εχθρικά αεροσκάφη. Αυτή ήταν η φάση έναρξης της Μάχης του Γκουανταλκανάλ, μιας αεροπορικής και επιφανειακής δράσης τριών ημερών, κατά την οποία αμερικανικές ναυτικές δυνάμεις πολέμησαν τόσο αποφασιστικά και σκληρά για να κρατήσουν τον έλεγχο των θαλασσών στους Σολομώντας ότι οι Ιάπωνες δεν έστειλαν ποτέ ποτέ μεγάλες ναυτικές δυνάμεις στα ύδατα γύρω Guadalcanal. Ο Fletcher διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην επιφανειακή δράση εκτός Guadalcanal 13 Νοεμβρίου,

Ο Fletcher αποσύρθηκε από το Espiritu Santo για να φτάσει την ημέρα μετά τη μάχη και μετά την περιπολία ενάντια στα υποβρύχια της Νουμέα, προστάθηκε στις 30 Νοεμβρίου 1942 με μια δύναμη κρουαζιερόπλοιων και καταστροφικών δυνάμεων για να αναχαιτίσει μια δύναμη εχθρικών μεταφορών και καταστροφών αναμένεται να επιχειρήσει την ενίσχυση του Guadalcanal Νύχτα. Ο Fletcher οδήγησε τη δύναμη στο κανάλι Lengo και έκανε την πρώτη επαφή ραντάρ με τον εχθρό από το Tassafaronga Point λίγο πριν τα μεσάνυχτα. Η προκύπτουσα μάχη είδε ένα Ιάπωνικο καταστροφέα να βυθίζεται και ένα ελαφρώς κατεστραμμένο και τέσσερα αμερικανικά κρουαζιερόπλοια να έχουν υποστεί σοβαρές ζημιές. Ο Fletcher διέσωσε τους επιζώντες του Northampton (CA-26), χρησιμοποιώντας έξυπνα φλοκωτά δίχτυα φορτίου για να πάρουν μεγάλες ομάδες από αυτά από το νερό.

Ο καταστροφέας συνέχισε να λειτουργεί στα περιπολικά του Σολομώντα, βομβαρδίζοντας ακτοπλούς στόχους, αποτρέποντας τις ιαπωνικές αεροπορικές επιθέσεις, διασώζοντας κατεβαίους αεροπόρους, καταστρέφοντας τις ιαπωνικές φορτηγίδες αποβίβασης και καλύπτοντας νέες εκφορτώσεις στη βόρεια ακτή του Γκουανταλκανάλ. Στις 11 Φεβρουαρίου 1943, ο Fletcher ειδοποιήθηκε από έναν πλωτήρα καπνού που έπεσε με αεροπλάνο από την Helena (CL-50) και έσπευσε να επιτεθεί και να βυθίσει το ιαπωνικό υποβρύχιο RO-102. Εκπαιδεύτηκε για να υποστηρίξει τις προσγειώσεις στις Νήσους Ράσελ 21 Φεβρουαρίου, βομβάρδισε το αεροδρόμιο Munda στη Νέα Γεωργία κατά τη διάρκεια της νύχτας 5-6 Μαρτίου και συνέχισε να φυλάει το κίνημα των μεταφορών στους Σολομώντες

Μεταξύ 23 Απριλίου 1943 και 4 Μαΐου, ο Fletcher βρισκόταν στο Σίδνεϊ, στην Αυστραλία, για μια καλή ανάκαμψη και την ευκαιρία να θέσει το πλοίο σε άριστη κατάσταση για ένα άλλο μήνα γενικού καθήκοντος στους Σολομώντες. Έφυγε από το Espiritu Santo στις 19 Ιουνίου για μια γενική επισκευή, επιστρέφοντας στη Νουμέα στις 27 Σεπτεμβρίου για να συνεχίσει τις προηγούμενες δραστηριότητές της μέχρι τις 31 Οκτωβρίου. Στη συνέχεια ανέλαβε την ομάδα αεροπορικών εταιρειών να παράσχει αεροπορική υποστήριξη για την εισβολή των νήσων Gilbert, καταπολεμώντας μια ιαπωνική αντεπίθεση από τον αέρα 26 Νοεμβρίου. Και πάλι ο Φλέτσερ πυροβόλησε σε ιαπωνικά αεροσκάφη στις 4 Δεκεμβρίου, όταν η ομάδα εργασίας έπεσε υπό επίθεση αφού είχε κάνει απεργία στην Κουαγιέλεν.

Ο Φλέτσερ επέστρεψε στο Περλ Χάρμπορ στις 9 Δεκεμβρίου 1943 και μετά από μια σύντομη αναμόρφωση και εκπαίδευση στη δυτική ακτή, ήταν έτοιμος για την επίθεση κατά των Marshalls. Έλεγξε μια δύναμη μεταφορών από το Σαν Ντιέγκο στους Δρόμους Lahaina μεταξύ 13 και 21 Ιανουαρίου 1944, ενώ στη συνέχεια προσχώρησε σε ομάδα βομβαρδισμού για πυρκαγιά στην Ατόλη Wotje στις 30 Ιανουαρίου. Την επόμενη μέρα συναντήθηκε με την κύρια δύναμη επίθεσης για τις εκφορτώσεις στο Kwajalein, προβάλλοντας τις μεταφορές και περιπολίες από την ατόλη μέχρι τις 4 Φεβρουαρίου. Μετά τη συνοδεία των άδειων μεταφορών στη Funafuti, ο Fletcher ανέφερε στο Majuro στις 15 Φεβρουαρίου για ναυαγοσωστικά πλοία με βομβαρδισμούς Taroa και Wotje στις 20 και 21 Φεβρουαρίου, και στη συνέχεια περιπολούσε το Eniwetok.

Αφού συμμετείχε σε εκπαιδευτικές ασκήσεις του Port Port Purvis, ο Fletcher έφτασε στο Cape Sudest της Ολλανδίας της Νέας Γουινέας στις 18 Απριλίου 1944. Αυτή ήταν η βάση του τον επόμενο μήνα, καθώς υποστήριξε τις εκφορτώσεις του κόλπου Humboldt με βομβαρδισμό στις μικρές νησίδες Ali και Seleo στις 23 Απριλίου καλύπτοντας τις εκφορτώσεις οπλισμού στις 30 Απριλίου. Μετά τη συνοδεία μιας συνοδείας στην Noumea, από την οποία περιπολούσε ενάντια στα υποβρύχια στα τέλη Μαΐου, ο Φλέτσερ έφτασε στο Humboldt Bay στις 5 Ιουνίου. Έκανε μια περιπολία εναντίον οποιασδήποτε προσπάθειας των Ιάπωνων να ενισχύσουν τη φρουρά τους Biak, έπειτα κάλυψαν και προσέφεραν βομβαρδισμούς για τις εισβολές των Noemfoor, Sansapor και Morotai, καθώς και περιπολίες και συνοδεία ενισχύσεων για τις διάφορες αυτές επιχειρήσεις μέσα στο καλοκαίρι.

Ο Φλέτσερ έφτασε στον Μάνο στις 9 Οκτωβρίου 1944 από τον κόλπο Humboldt για να προετοιμαστεί για την εισβολή του Leyte, για τον οποίο εξαγόρασε τις μεταφορές 12 Οκτωβρίου. Τους κάλυψε ενώ έστειλαν τα πλοία τους στην ξηρά στις αρχικές προσγειώσεις 20 Οκτωβρίου, και την επόμενη μέρα αναχώρησαν για τη Νέα Γουινέα, καθαρίζοντας έτσι τον κόλπο Leyte πριν ξεσπάσει η μεγάλη μάχη για τον έλεγχό της. Επέστρεψε στη Leyte με μεταφορές που έφεραν ενισχύσεις στις 23 Νοεμβρίου και μέσα στον επόμενο μήνα συνέχισε την υποστήριξη της πρώτης φάσης της Φιλιππινέζικης Απελευθέρωσης, συνοδεύοντας συνοδείες, πυροβόλησε βομβαρδισμούς πριν από την προσγείωση στους κόλπους Ormoc και Mindoro και πυροβόλησε σε ιαπωνικά αεροσκάφη σε αρκετές επιθέσεις.

Στις 4 Ιανουαρίου του 1945, ο Fletcher πήρε το όνομά του από τον κόλπο του San Pedro για να καλύψει προσεκτικά την Force Attack Luzon καθώς αυτός επέβαινε προς τον στόχο του. Έριξε τουλάχιστον ένα από τα πολλά ιαπωνικά αεροσκάφη που επιτέθηκαν στις 8 Ιανουαρίου και κατά τη διάρκεια των προσγειώσεων στο Lingayen Gulf την επόμενη μέρα, περιπολούσαν τον Κόλπο. Μετά την υποστήριξη των εκφορτώσεων στην παραλία του Σαν Αντόνιο, Luzon, στις 29 Ιανουαρίου μπήκε στον Subic Bay για να καλύψει την εξόρυξη, και στις 31 Ιανουαρίου παρέδωσε πυροσβεστική υποστήριξη στις εκφορτώσεις στον κόλπο Nasugbu. Ο Φλέτσερ ξεκίνησε 4 ημέρες λειτουργίας στο επάγγελμα του Bataan και του Corregidor στις 13 Φεβρουαρίου, πυροδοτώντας έναν προκαταρκτικό βομβαρδισμό, παρέχοντας πυροσβεστική υποστήριξη και καλύπτοντας τους ανθρακωρύχους που άνοιξαν τον κόλπο του Μανίλα. Στις 14 Φεβρουαρίου, ενώ πυροβόλησε σε ιαπωνικές μπαταρίες στο Los Cochinos Point, η Fletcher έλαβε ένα χτύπημα το οποίο σκότωσε οκτώ και τραυμάτισε τρεις από τους άντρες της. Συνέχισε να πυροβολεί καθώς ελέγχει τη ζημιά και μισή ώρα αργότερα πρόσθεσε τις πράξεις διάσωσης στις δραστηριότητές της, καθώς πήρε τους επιζώντες από το YMS-48, χτυπημένο επίσης από ιαπωνική φωτιά. Η εκτόξευση του Fletcher στον κόλπο της Μανίλα συνεχίστηκε μέχρι το 17ο.

Ο Fletcher συμμετείχε στις εκφορτώσεις στο Puerto Princesa, στο Palawan και στο Zamboanga, κάλυψε τις εκσκαφές και τις εκφορτώσεις στο Tarakan και έδωσε τοπικές περιπολίες και συνοδεία στις Φιλιππίνες μέχρι τις 13 Μαΐου 1945, όταν ταξίδευε για ανακατασκευή της δυτικής ακτής. Μετά τις ασκήσεις στο Σαν Ντιέγκο και στα νησιά της Χαβάης, ακινητοποιήθηκε στο Σαν Ντιέγκο μέχρι να τεθεί σε προμήθεια σε αποθεματικό στις 7 Αυγούστου 1946 και εκτός προμήθειας στο αποθεματικό της 15ης Ιανουαρίου 1947.

Αναδημιουργήθηκε στις 3 Οκτωβρίου 1949 ως ειδικός στον αντισημιτικό πολεμικό αγώνα, ο Fletcher ταξίδεψε για το Σαν Ντιέγκο την 1η Μαΐου 1950 για μια περιοδεία με τον 7ο Στόλο στο Δυτικό Ειρηνικό. Κατά την έξαρση της Κορεατικής Σύγκρουσης, βρισκόταν στο Χονγκ Κονγκ με το Valley Forge (CV-45) και στις 3 Ιουλίου έφθασε από την Κορέα με τον όμιλο Valley Forge, ενισχυμένο από το βρετανικό αερομεταφορέα HMS Triumph, για να ξεκινήσει αεροπορικές επιδρομές στη Βόρεια Κορέα . Μέσα από το καλοκαίρι, αποπλεύθηκε από την Κορέα για το καθήκον αυτό, αναπληρώνοντας όταν χρειαζόταν στο Buckner Bay, στην Okinawa ή στο Sasebo της Ιαπωνίας. Συμμετείχε επίσης στην εισβολή του Inchon από τις 13 έως τις 17 Σεπτεμβρίου και επέστρεψε στο λιμάνι του Pearl Harbor, 11 Νοεμβρίου.

Στις 19 Νοεμβρίου 1951, ο Fletcher εκτίμησε το Pearl Harbour για άλλη περιοδεία στην εξέταση των φορτηγών του 7ου στόλου σε κορεατικές επιχειρήσεις. Επίσης, πυροδότησε βομβαρδισμό στις ακτές δύο φορές, συμμετείχε σε αντεπιχειρησιακή εκπαίδευση από την Οκινάουα και περιπολούσε στα Στενά της Ταϊβάν. Επιστρέφοντας στο Περλ Χάρμπορ στις 20 Ιουνίου 1952, ήταν πάλι στη θάλασσα από τις 5 Σεπτεμβρίου έως τις 24 Νοεμβρίου για ατομικές δοκιμές στο Marshalls, και στη συνέχεια ολοκλήρωσε μια άλλη περιοδεία της αποστολής της Άπω Ανατολής από τις 14 Μαΐου 1953 έως τις 30 Νοεμβρίου.

Ετησίως από το 1954 έως το 1962 ο Fletcher κατέπλευσε στην Άπω Ανατολή για να υπηρετήσει τον 7ο Στόλο, το 1955, παρέχοντας αντισηπτική εξέταση για την εκκένωση των νησιών Tachen. Τόσο το 1957 όσο και το 1958 έκανε το εξωτερικό της πέρασμα μέσω της Σαμόα και της Αυστραλίας. Η εντατική αντισυμβατική εκπαίδευση ήταν η κύρια κατοχή της κατά τη διάρκεια περιόδων μεταξύ της ανάπτυξης.

Ο Fletcher έλαβε 15 αστέρια μάχης για την υπηρεσία του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου και πέντε για την υπηρεσία Κορεατικού πολέμου.
Ενα πολύ ωραίο κιτ στην 1/350 απο την Tamiya.
Τώρα εγώ το πείρα για να κατασκευάσω το α/τ βέλος του πολεμικού ναυτικού μάς αλά από της τόσες μετατροπές που θέλει απογοητευτικά και θα κατασκευαστεί όπως ειναι απο το κουτί.
Η εργασίες έχουν αρχίσει




::salut::
Σταματης Κωνσταντίνος

Αποσυνδεδεμένος stamkos

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 184
  • Age: 41
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Κωνσταντίνος
Απ: Tamiya 1/350 DD445 Fletcher Class Destroyer
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 08, 2018, 05:41:13 μμ »
 Ή συνέχεια του Destroyer
   

   
Συνεχίζεται ::salut:: ::armee_smilies121::
Σταματης Κωνσταντίνος

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: Tamiya 1/350 DD445 Fletcher Class Destroyer
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 08, 2018, 06:02:22 μμ »
Τι λέει το κιτ από εφαρμογή; Βλέπω και στόκους και μπετά.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 ::good_job_smilie:: ::peiratiko:: ::peiratiko:: ::peiratiko::

Αποσυνδεδεμένος stamkos

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 184
  • Age: 41
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Κωνσταντίνος
Απ: Tamiya 1/350 DD445 Fletcher Class Destroyer
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 08, 2018, 06:06:37 μμ »
Είναι παρα πολύ καλό κιτ, η δικιά μου κουλαμαρα φταίει.
Το συνιστώ είναι κ φθηνό για την κλίμακα τού.
Σταματης Κωνσταντίνος

Αποσυνδεδεμένος stamkos

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 184
  • Age: 41
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Κωνσταντίνος
Απ: Tamiya 1/350 DD445 Fletcher Class Destroyer
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 09, 2018, 08:45:55 πμ »
Υπάρχει κανένα σχέδιο για την καλωδίωση στο πλοίο.Ή οτι άλλο υπάρχει για βοήθειά


Σταματης Κωνσταντίνος

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: Tamiya 1/350 DD445 Fletcher Class Destroyer
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 09, 2018, 09:32:55 πμ »
Η δεύτερη είναι σε μεγάλη ανάλυση:

 

Αποσυνδεδεμένος stamkos

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 184
  • Age: 41
  • Τόπος: Θεσσαλονίκη
  • Κωνσταντίνος
Απ: Tamiya 1/350 DD445 Fletcher Class Destroyer
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 09, 2018, 10:18:20 πμ »
Ευχαριστώ πολύ ::thanks_smilie:: ::thanx::
Σταματης Κωνσταντίνος

Tags: