Αποστολέας Θέμα: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel  (Αναγνώστηκε 3275 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« στις: Ιουνίου 06, 2015, 10:14:29 μμ »
Έφτασε  λοιπόν και το αναμενόμενο    μοντέλο  της  Amodel   D.H.106 Comet  4B  με τα χρώματα  της  Ολυμπιακής.



Από πρώτης  άποψης  φαίνετε καλό  με πολλές  λεπτομέρειες  ειδικά  στο σύστημα  προσγείωσης.
Πάντα  σύμφωνα  με δική μου άποψη ,  το μοντέλο είναι  για τον  π.......ο.   Κρίμα τα  28,50EUR , ούτε για  5 EUR δεν κάνει . Το πλαστικό  χάλια  ,θέλει  σε αρκετά σημεία  τρίψιμο για να εφαρμόσει .



Υποτυπώδεις  η γράμμωση πάνω στο μοντέλο  και τα πίσω φτερά τα δίνει  ενιαία   με το επάνω τμήμα  της ατράκτου, το δε κάθετο  ανεξάρτητο  σε δυο μέρη.



Να χει  χάρη  που πρέπει να το θέσω  στο στόλο  , αλλιώς  θα το πήγαινα  πίσω. ::eusa_wall:: ::eusa_wall:: ::eusa_wall::

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6113
  • Age: 56
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« Απάντηση #1 στις: Ιουνίου 06, 2015, 10:30:46 μμ »
Στέφανε όταν αγοράζουμε  α-model, όλα τα παραπάνω είναι αναμενόμενα .....ψεγάδια :!: ::glossa:: ::glossa::
Και εδώ που τα λέμε, καλύτερα μισοχαραγμένη γράμμωση παρά ανάγλυφη. Το επερχόμενο airfix  πως νομίζεις ότι θα είναι :?: :?: Δεν ανέφερες τίποτα για τις αρκετά καλές εξαγωγές των κινητήρων ούτε όμως και για τις μη κολόνες του αλεξινέμιου του πιλοτήριου :oops: Αλλά άλλο είναι που με απασχολεί :  Πως σου φάνηκε η απόχρωση του μπλέ των χαλκομανιών  :?: :?: :?:

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« Απάντηση #2 στις: Ιουνίου 06, 2015, 10:41:19 μμ »
Καλές  φαίνονται  ,άντε να πετυχεις  όμως το χρώμα στο κάθετο  .  Μάλλον θα βάλω αυτές  του  26 decals , τις δίνει και αυτός  και με το λογότυπο της BEA , συν ότι έχει και το  παράθυρο του πιλοτήριου.

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« Απάντηση #3 στις: Ιουνίου 10, 2015, 01:15:24 μμ »
Λοιπόν   πάμε  να  δούμε  λίγο   τις  διαφορές  των  2  μοντέλων .

Amodel                                                       Airfix
24 cm             μήκος   ατράκτου                   25cm
22,4 cm         άνοιγμα   πτέρυγας              22,7cm
 9,8 cm          άνοιγμα  πίσω πτερυγας           10 cm
Στο πρώτο  έχουμε  γραμμώσεις  που στο δεύτερο δεν υπάρχουν σχεδόν  καθόλου . Σε αυτό  της  Αιρφιξ   υπάρχουν  αεροφρακτες  πάνω  στα φτερά και  σύστημα  προστασίας  στο πίσω μέρος ,για να μην βρίσκει σε  απογείωση η κοιλία της ατράκτου,  ενώ στο άλλο όχι .

 

 Το Α μοντέλο   θέλει  πολύ περισσότερο  στοκάρισμα  άρα και  τρίψιμο.
Το  Α μοντέλο  έχει πιο λεπτομερές  σύστημα  στους μπροστινούς τροχούς  ,της δε Αιρφιξ  πιο ακριβές και όχι τόσο ευαίσθητο  στους κεντρικούς.
Συν το  πρώτο έχει και  αντένες   το άλλο καθόλου.



 ::salut:: ::salut:: ::salut:: ::glossa::

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 58
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« Απάντηση #4 στις: Ιουνίου 10, 2015, 01:19:59 μμ »
Ευχαριστούμε για τα συγκριτικά.
Δηλαδή πιάσε το 'να και βάρα τ' άλλο...
Σε αυτή την κλίμακα η γράμμωση δεν πρέπει να φαίνεται έτσι κι' αλλιώς, ενώ οι αεροφράχτες ήταν ένα από τα σήματα κατατεθέν του Κομήτη.
Οπότε, σύμφωνα με τη σύγκριση, καλύτερα το (κατά πολύ) φτηνότερο Airfix παρά αυτό της A-Model.
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« Απάντηση #5 στις: Ιουνίου 10, 2015, 06:29:50 μμ »
Ακριβώς  Γεώργιε   όπως  τα λες είναι  .
Ήρθαν   βεβαίως και τα  VICKERS  VANGUARD  στα  14,90EUR     το δε  Boeing   707 430   24,90EUR   
Τώρα  πως  γίνετε  το ίδιο  κουτί να έχει  10EUR  διαφορά   ένας Θεός   ξέρει ...................
 :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 58
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« Απάντηση #6 στις: Ιουνίου 10, 2015, 07:38:11 μμ »
Spoiler (hover to show)
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« Απάντηση #7 στις: Ιουνίου 14, 2015, 02:48:17 μμ »
Κυριακή  πρωί  λοιπόν και μαζί  με τον καφέ  είπα να  κάνω λίγη  δουλεία .
Τοποθετηθήκαν  όλες οι κεραίες  στην άτρακτο ,επίσης   τα  συρματόσκοινα  και  περάστηκε ένα χέρι  αστάρι .



Τώρα  φαίνονται  και  καλύτερα  οι  γραμμώσεις  του μοντέλου.



Το  απόγευμα  θα  ξεκινήσει  το βάψιμο .   :mrgreen: :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« Απάντηση #8 στις: Ιουνίου 16, 2015, 11:32:47 μμ »
Βαμμένο  πλέον  και με τοποθετημένα  τα  σήματα  της  26  ντεκαλς  και  όχι αυτά  που έδινε  το κιτ (βέβαια   κόπηκαν  και  ράφτηκαν  στα μέτρα  του συγκεκριμένου   μοντέλου ,   ήταν  λίγο  πιο μεγάλες)..



Ξέχασα  να σας πω πως  οι αεροφρακτες  είναι από ένα παλιό  σε  διάλυση   DC-9-30  της   Airfix.



Και για το τέλος   μαζί και  τα  δυο μοντέλα  της  Amodel    και      Airfix.



Μην  φωνάζεις  Γιώργο  θα μπουν και οι τροχοί .. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 58
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« Απάντηση #9 στις: Ιουνίου 17, 2015, 09:16:47 πμ »
Όμορφα βγαίνουν.  Εξακολουθώ να προτιμώ της Airfix και αν μην έχει χαραγμένη λεπτομέρεια.  Φαίνεται τόσο χάλια χοντροκομμένη η λεπτομέρεια στο Amodel που χαλάει την εικόνα αντί να την φτιάχνει.

Πάμε στο "κράξιμο τώρα"... :mrgreen:
Δεν θα φωνάξω για τους τροχούς...
Για αυτό το "πράμα" που έχεις βάλει για κεραία θα φωνάξω. Βγάλτο αμέσως. Καλύτερα χωρίς παρά με αυτό το πράμα!
Εκεί θέλει λεπτή νάιλον κλωστή ή άντε πολύ λεπτή πετονιά.  Έτσι όπως φαίνεται αυτό θα πρέπει να ήταν 2 εκατοστά παχύ στην 1/1.
Τις εξαγωγές των κινητήρων βάφτες gun metal (27004) και ελάχιστον τρίψιμο μετά. Να μην γυαλίσουν πολύ αλλά απαλά.
Δεν είμαι σίγουρος για τους αεροφράχτες στο Amodel. Δεν δείχνουν σωστοί. Νομίζω καλύτερη δουλειά θα έκανες με λίγο φύλλο πλαστικού.
Το νηολόγιο στο πάνω μέρος των φτερών σίγουρα πάει αριστερά; Έχω την εντύπωση ότι πάει στο δεξί φτερό.
Αντίστοιχα, το από κάτω, πάει στο αριστερό.

Όλα αυτά εντελώς καλοπροαίρετα.
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« Απάντηση #10 στις: Ιουνίου 17, 2015, 11:15:10 πμ »
Thanks   George 
Οντως   ειναι  χοντρο το συρμα   ,(μπορει και να το αλλαξω)  το πιο λεπτο συρμα  δεν μενει τεντωμενο  .   Οι  εξαγωγες των κινητηρων ειναι  βαμμενοι  με gun metal  , μολις το περασω  με φλορυ  ισως   φανουν καλυτερες .
Το νηολογιο  στο παλιο της Αirfix το ειχα βαλει αναποδα  , σε αυτο της  Α model  εβαλα χαλκομανιες της  26 decals  ,η οποια δινει  ενα μονο νηολογιο για το συγκεκριμενο  και  μπαινει  κατω απο το αριστερο φτερο. :wink: :wink: :wink:

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« Απάντηση #11 στις: Ιουνίου 17, 2015, 12:03:40 μμ »
Να συμπληρώσω βεβαίως  ότι  και πάρα πολύ ασχολήθηκα με το  μοντέλο αυτό  , ενώ δεν άξιζε  , ούτε  από οικονομικής  ούτε από  αισθητικής  πλευράς    .  :twisted:

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« Απάντηση #12 στις: Ιουνίου 21, 2015, 03:08:31 μμ »
Τίτλοι  τέλους  για τον κομήτη  της  Αμοντελ .
Στα  σκέλη στήριξης των τροχών  που δίνει η εταιρεία , τελικά δεν χωρανε οι τροχοί .
Κόπηκαν  τα  κάτω μέρη και  αντικαταστάθηκαν από ένα παλιό  Α 300  στην  1/200  .
Η   πάνω  κεραία  μου έσπασε , όποτε  θα μείνει  μόνο με την  κάτω  , δεν το ξαναπιάνω με τίποτα  η   θα  το πετάξω .   
Και για το τέλος  λίγο φλορυ στα  φτερά .


Αποσυνδεδεμένος melpas1013

  • Διαχειριστής
  • Scale 1/24
  • *****
  • Μηνύματα: 13250
  • Age: 47
  • Τόπος: Όπου αργεί να ξημερώσει NOT! Όπου δεν θα ξημερώσει ποτέ...
  • Στούμπανος Κώστας
    • Image
Απ: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« Απάντηση #13 στις: Ιουνίου 24, 2015, 01:13:10 πμ »
Προσπαθώ να καταλάβω εδώ και κανά 10λεπτο, πόση επιφάνεια πιάνουν όλα αυτά μαζί, και που μένετε οι υπόλοιποι μέσα στο σπίτι?

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 64
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: D.H.106 COMET 4B OLYMPIC AIRWAYS by Amodel
« Απάντηση #14 στις: Ιουνίου 24, 2015, 10:30:04 πμ »
Γεια σου  Κωστα  , αρχικα να σου λυσω  την απορεια   .......... τους  εχω  πεταξει ολους εξω απο το σπιτι  και σιγα σιγα  πεταω και τα επιπλα ......καλο   εεε 

Σοβαρα  τωρα   υπαρχει χωρος  εργαστηριο εκτος  κατοικιας  και οταν καποιο μοντελο  τελειωνει  πηγαινει  σπιτι σε  ειδικες  βιτρινες   :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tags: