Αποστολέας Θέμα: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35  (Αναγνώστηκε 4751 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« στις: Μάιος 14, 2015, 12:37:04 μμ »
Άρμα μάχης Abrams:
Σχεδιάστηκε την δεκαετία του 1970, μετά την αποτυχία της συνεργασίας με τους Γερμανού για το MBT70. Αποτελεί το βασικό άρμα μάχης του στρατού και των πεζοναυτών για πάνω από 30 χρόνια και θα συνεχίσει ως πλατφόρμα για άλλα 20. Βέβαια εξελίχθηκε ανάλογα. Η τωρινή έκδοση Μ1Α2 service expansion progam version 2 μοιάζει μόνο εξωτερικά με τα πρώτα Μ1.

Θα φτιαχτεί από το κουτί το κιτ της Dragon με μόνη προσθήκη τις ερπύστριες της Bronco.
http://www.1999.co.jp/eng/10297205
http://web.ipmsusa3.org/content/m1a2-sep-v2-abrams



Η κατασκευή ξεκίνησε με το σκάφος. Το κιτ είναι ίσως το καλύτερο αρματικό κιτ που κυκλοφορεί από άποψη λεπτομέρειας και ακρίβειας. Θέλει λίγη προσοχή στην εφαρμογή με πολλές δοκιμές, καλή κατανόηση των οδηγιών και πολλές φωτογραφίες διαθέσιμες. Ευτυχώς στο prime portal υπάρχουν δυο καταπληκτικά walkaround:
Μ1Α2 sep V1: http://www.primeportal.net/tanks/jeff_derosa/m1a2_details/
M1A1: http://www.primeportal.net/tanks/jeff_derosa/m1a1_details/

Μερικές γενικές φωτογραφίες από την μέχρι τώρα πρόοδο:



Η ανάρτηση συναρμολογείται πανεύκολα. Προσοχή θέλει μόνο να βάλετε τα σωστά κομμάτια που συνδέουν τον εντατήριο με τον πρώτο εδαφικό. Στην δεξιά πλευρά πρέπει να μπει το μακρύ αμορτισέρ και στην αριστερή το κοντό.



Το ντεκ του κινητήρα αποτελείται από πολλά πάνελ και θέλει αρκετή προσοχή, ειδικά το μεγαλύτερο κομμάτι στην τοποθέτησή του, μιας και μπορεί να σας κάτσει λίγο στραβά και να συμπαρασύρει και τα υπόλοιπα. Θα πρότεινα να έχετε όλα τα κομμάτια έτοιμα και τότε να ξεκινήσετε την συναρμολόγηση, έτσι ώστε να διορθώνεται τυχούσες λάθος ευθυγραμμίσεις.



Στο κιτ δίνεται επιλογή για το κομμάτι της εισαγωγής αέρα του στροβίλου. Πρόκειται για την μεγάλη σίτα στα αριστερά του ντεκ, για την οποία έχετε επιλογή να μπει μονοκόμματη με το αντίστοιχο πλαστικό κομμάτι από κάτω ή χωρισμένη στα δύο, χρησιμοποιώντας άλλο κομμάτι. Βλέποντας αυτό το βίντεο από το 20ο δευτερόλεπτο και μετά θα δείτε το πρώτο άρμα να έχει μονοκόμματη σίτα ενώ το δεύτερο διπλή:


Εγώ επέλεξα την μονοκόμματη (να γράψω εδώ πως όσα sep v1 έχω βρει έχουν την διπλή σίτα):


Πίσω από την εισαγωγή αέρα βρίσκεται το τελευταίο κομμάτι του ντεκ. Εκεί τα Μ1Α1 και Μ1Α2 είχαν δεξαμενή καυσίμου και την αντίστοιχη τάπα στη γωνία. Οι εκδόσεις sep έχουν βοηθητική μονάδα ισχύος. Τα sep v1 έχουν είτε μια γεννήτρια με κινητήρα wankel, γνωστή ως UAAPU ή μια συστοιχία συσσωρευτών, γνωστή ως  Hawker Battery.
http://www.engineeringtv.com/video.mason/TARDEC-Auxiliary-Power-Unit-for

 Τα sep v2 έχω βρει φωτογραφίες μόνο με τους συσσωρευτές. Το κιτ δίνει επιλογή και για τα δυο, με τα αντίστοιχα κομμάτια. Εγώ έβαλα το κομμάτι για τους συσσωρευτές:


Προσοχή θέλει και το κομμάτι της μονάδας ΡΒΧ στο πλάι αριστερά. Για να το ευθυγραμμίσετε σωστά, πρέπει να βάλετε και το κομμάτι από την ποδιά, έτσι ώστε να έρθει σωστά. Μην κολλήσετε την ποδιά, αλλά βάλτε την στη θέση της και κολλήστε μετά το κομμάτι για τη μονάδα ΡΒΧ.


Κατά την συναρμολόγηση, όσο και να προσέξετε, θα σας μείνουν μικρά κενά στην πλαϊνή πίσω ένωση πάνω και κάτω μέρους του σκάφους:


Τέλος, ξεκίνησα και την ερπύστρια. Κάθε πλευρά απαιτεί 3 fret  από λινκ. Στην φωτογραφία βλέπετε ένα fret ολοκληρωμένο, το οποίο χρειάστηκε 1 ώρα δουλειάς. Αλλά αξίζει κάθε λεπτό:


Αυτά μέχρι στιγμής, σχόλια, προτάσεις, ερωτήσεις και υποδείξεις ευπρόσδεκτα...

Αποσυνδεδεμένος sgt-major

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3587
  • Age: 55
  • Τόπος: ΑΘΗΝΑ
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 14, 2015, 10:06:55 μμ »
Ωραιος και προπαντων διαβασμενος.Γι αυτο σε χαιρομαι
ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΚΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΑΝΤΩΝ ΤΙΜΙΩΤΕΡΟΝ ΠΑΤΡΙΣ-ΣΜΥ ΤΑΞΗ89

Αποσυνδεδεμένος piaggio250

  • Γιώργος Α.
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 989
  • Τόπος: Ηράκλειο
  • Modelling for fun not for passion.
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 14, 2015, 10:23:12 μμ »
Καλή αρχή σε ένα ενδιαφέρων θέμα. :wink:

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 15, 2015, 05:14:39 μμ »
Ευχαριστώ για τα σχόλια, όντως πολύ ενδιαφέρον θέμα, γι' αυτό και επί δυο βδομάδες που είχα το κιτ το ξεψάχνισα και βρήκα όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούσα να βρω από πολλές πηγές.

Πάμε τώρα στην πρόοδο της κατασκευής:

Ολοκληρώθηκε η ερπύστρια από την μια πλευρά. Συνήθως, είτε κολλάω την ερπύστρια στους τροχούς και την βάφω μετά, είτε, αν πρόκειται για λειτουργική, αφήνω τους κινητήριους να στρέφουν, κι αφαιρώντας τους μεσαίους εδαφικούς βάφω σιγά σιγά την ερπύστρια. Με τον δεύτερο τρόπο διευκολύνομαι να βάψω σωστά όλη την ερπύστρια ακόμα κι όταν το άρμα έχει ποδιές, ή δεν φαίνεται το πάνω μέρος της. Δυστυχώς, έτσι όπως δίνει το κιτ τους κινητήριους και τους εδαφικούς, πρέπει να κολληθούν για να μην φεύγουν από την θέση τους. Άρα τοποθετήθηκε η ερπύστρια και για να την δουλέψω δεν θα βάλω της ποδιές του άρματος πριν το βάψιμο και το σκόνισμα των ερπυστριών.



Να τονίσω εδώ ένα ωραίο σημείο του κιτ. Τα πραγματικά κέντρα των τροχών στα M1A2 sep v1 & v2 είναι διάφανα, με σκοπό να φαίνεται πόση βαλβολίνη έχουν μέσα και να μην χρειάζεται να σταματάει το άρμα ανά συγκεκριμμένα χιλιόμετρα και να ελέγχονται οι βαλβολίνες όπως παλιά. Το κιτ τα δίνει κανονικότατα διάφανα. Αποφάσισα να μην τα βάλω πριν το βάψιμο επειδή σκοπεύω να μην σκονίσω πολύ το όχημα και να φαίνεται αυτή η ωραία λεπτομέρεια.



Τοποθέτησα διάφορες λεπτομέρειες πάνω στο σκάφος, όπως καπάκια και αλυδίτσες που δίνονται στο κιτ. Κάποια σημεία πρέπει να τριφτούν και να στοκαριστούν. Επίσης εξαφάνισα ένα τετράγωνο στο πλάι της βοηθητικής μονάδας ισχύος. Αυτό υποτίθεται ότι αναπαριστά την συγκολλημένη εξάτμιση του κινητήρα της μονάδας. Τα sep v1 που δεν έχουν γεννήτρια αλλά έχουν μπαταρίες είναι έτσι. Τα sep v2 που έχουν όλα μπαταρίες δεν έχουν αυτό το χαρακτηριστικό.



Τοποθετήθηκαν τα πάνελ των εξατμίσεων και οι λεπτομέρειες του πίσω μέρους του άρματος. Με δυσκόλεψε λίγο η εφαρμογή των κομματιών. Αν προσέξετε το πάνω μέρος έχει περαστεί με κόλλα. Προσοχή θέλει τα πάνελ να κάνουν το χαρακτηριστικό χείλος στο πάνω μέρος. Κάντε δοκιμές πρώτα και τοποθετήστε τα πάνελ μαζί κι όχι ένα ένα.



Τα sep v2 έχουν κάμερα οπισθοπορείας. Αυτή βρίσκεται στο πίσω δεξιά φανάρι, κάτω από το φως. Έχει κάλυμμα που ανοίγει και προστατευτική σίτα. Το κιτ δίνει αυτές τις λεπτομέρειες. Πρώτα όμως θα βαφτεί το φως και η σίτα θα μπει μετά.



Ξεκίνησα και τον πύργο. Με λίγη προσοχή δεν θα χρειαστεί στοκαρίσματα στις βασικές ενώσεις πάνω και κάτω μέρους, αν και σε διάφορα κατασκευαστικά θα δείτε τρελές στοκοδουλειές. Προσέξτε την λεπτομέρεια και τα γαζιά των συγκολλήσεων.



Το κιτ δεν περιέχει μεταλλική κάνη όπως οι δυο προηγούμενες κυκλοφορίες (ΑΙΜ και SEP) αλλά μόνο την πλαστική, η οποία είναι ανώτερη σε λεπτομέρεια από την μεταλλική:



Η θυρίδα του αρχηγού (Commanders Weapon Station CWS) θέλει λίγη προσοχή στην συναρμολόγηση. Κολλήστε πρώτα το πάνω εξαγωνικό κομμάτι της θυρίδας, μετά τα διαφανή και έπειτα όλα τα υπόλοιπα.



Στην θυρίδα του αρχηγού την πάτησα σε μια λεπτομέρεια. Η κυκλική βάση της θυρίδας είναι ένα κομμάτι, ενώ το κιτ την δίνει σε δυο (πάνω και κάτω) για να διευκολυνθεί η κατασκευή. Δυστυχώς αυτό το πρόσεξα πολύ αργά, όταν είχε ήδη κολληθεί στον πύργο. Να τονίσω δε, ότι στην πργματικότητα, δεν στρέφει όλη η θυρίδα αλλά μόνο το δαχτυλίδι περιμετρικά της βάσης της, όπου τοποθετείται και το πολυβόλο του αρχηγού όταν δεν φέρει το άρμα το CROWS (Commanders Remote Operated Weapon Station).  Επειδή είναι αργά για να τριφτεί, θα κάνετε ότι δεν σας το είπα...  :mrgreen: :mrgreen:



Αυτά μέχρι στιγμής, σχόλια, προτάσεις, ερωτήσεις και υποδείξεις ευπρόσδεκτα...

Αποσυνδεδεμένος Voroshilov

  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 3398
  • Age: 43
  • Τόπος: Ν.Φιλαδέλφεια
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 15, 2015, 05:51:27 μμ »
Ωραία και προσεγμένη δουλειά!!!
Αν μη τι άλλο είναι χορταστικό θέμα!!!
Έχεις σκεφτεί πως θα το βάψεις? (μονόχρωμο ή παράλλαγή)

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 15, 2015, 06:01:04 μμ »
Τρίχρωμη ΝΑΤΟ όπως στις 4 πρώτες φωτογραφίες που ανέβασα. Για ερημί Abrams θα περιμένετε το Tamiya TUSK II...  :mrgreen:
 

Αποσυνδεδεμένος tsap

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1115
  • Age: 39
  • Τόπος: Αττική
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 16, 2015, 08:01:46 πμ »
Αγαπημένο θέμα το Μ1, καλή συνέχεια! (πρόσεξε λίγο κάποια κομμάτια όπως το Χ13 πίσω δεξιά που θέλει καθάρισμα- εκτός κι αν φαίνεται τονισμένο λόγω της φωτογραφίας)
Τα καινούργια κομμάτια είναι στο ίδιο επίπεδο λεπτομέρειας με αυτά από τις προηγούμενες κυκλοφορίες;
Στράτος Τσαποΐτης IPMS 961

Αποσυνδεδεμένος zb00p

  • Ready To Race
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1887
  • Age: 43
  • Τόπος: Ρόδος
  • Four Stroke Force
    • zb00p
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 16, 2015, 06:33:48 μμ »
Σούπερ φαίνεται το εργαλείο! Αναμένουμε τη συνέχεια.

Οι ερπύστριες είναι της bronco? edit τώρα είδα ότι είναι, νομίζω ότι αξίζει να τις χτυπήσω και εγώ!


Χρήστος

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #8 στις: Μάιος 16, 2015, 10:00:57 μμ »
Στράτο τα καινούργια κομμάτια είναι ακόμα καλύτερα από τις προηγούμενες κυκλοφορίες. Επίσης έκανα κάποια καθαρισματάκια, όπως π.χ. στο Χ13 που επεσήμανες.  ::salut:: ::salut::

Χρήστο αξίζουν τον κόπο και τις φοράγανε και τα οχήματα των πεζοναυτών, όπως αυτό που θες να φτιάξεις.

Πάμε τώρα στην πρόοδο, που αφορά τις δουλειές που έγιναν στον πύργο. Ταυτόχρονα φτιάχνω και την δεύτερη ερπύστρια. Μερικές γενικές φωτογραφίες:



Να τονίσω ότι είναι καλύτερο να βάλετε πρώτα τα καλάθια του πύργου και μετά τα καπνογόνα, για να μπορέσετε να δουλέψετε καλύτερα τα σημεία που ενώνονται τα μπροστινά τμήματα των καλαθιών με τις πλευρές του πύργου. Τα καπνοφόνα δίνονται με πολλή λεπτομέρεια. Δίνεται η επιλογή το κουτί με τα αμοιβά να είναι ανοικτό ή κλειστό, ενώ δίνονται και καπνογόνα, τα οποία θα μπουν μετά το βάψιμο στους εκτοξευτές. Επίσης παρέχονται σε ξεχωριστά κομμάτια οι καλωδιώσεις (οι οποίες είναι προστατευμένες και κλειστές).



Τοποθετήθηκε το σκοπευτικό του πυροβολητή (Gunners Primary Sight GPS) καθώς και η διόπτρα υπερύθρων του αρχηγού (CITV). To CITV αποτελεί χαρακτηριστική διαφορά ανάμεσα στα Μ1Α2 και τα Μ1Α1, στα οποία δεν υπάρχει. Πίσω ακριβώς από το CITV βρίσκεται η κεραία του συστήματος θέσης-πλοήγησης (PLGR system). Τα Μ1Α2 sep v2 έχουν  το PLGR-96 PRECISION LIGHTWEIGHT GPS RECEIVER (http://www.ion.org/museum/files/plgr-9~1.pdf)



Αισθητήρας ανέμου (Crosswind Sensor). Τα άρματα φοράνε τον  J-TEC Crosswind Sensor (http://j-tecassociates.com/military-tank-crosswind-sensor/) σε δυο εκδόσεις. Τα πρώιμα οχήματα φοράνε αισθητήρα με κυλινδρικό πάνω άκρο, ενώ τα μετέπειτα φοράνε τον χαρακτηριστικό με μορφή Τ. Στη φωτογραφία θα δείτε οχήματα δίπλα δίπλα και με τις δυο μορφές. Επιλέχθηκε η κυλινδρική άκρη, μιας και τα φώτα που δίνει το κιτ είναι από έκδοση M1IMP (M1 improved) και όχι Μ1Α1. Μια σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι τα Μ1Α2 sep v2. όπως και τα v1, προέρχονται από την ανακατασκευή οχημάτων που ήταν εν αποθέσει κι όχι από απόσυρση ενεργών οχημάτων. Έτσι επιτεύχθηκε η αύξηση του επιχειρησιακά διαθέσιμου αρματικού δυναμικού των ΗΠΑ.



BFT antenna (Blue Force Tracking antenna - κεραία συστήματος παρακολούθησης θέσης φίλιων δυνάμεων). Τα Μ1Α1 ΑΙΜ, Μ1Α2, M1A2 sep και M1A2 sep v2 φέρουν σύστημα παρακολούθησης θέσης φίλιων δυνάμεων. Πλην των sep v2, οι υπόλοιπες εκδόσεις έχουν το σύστημα EPLRS Position Location Reporting System (http://www.prc68.com/I/EPLRS.shtml) ενώ τα sep v2 φέρουν το Blue Force Tracking 2 (https://www.viasat.com/government-communications/blue-force-tracking). Θα πρότεινα κατά την τοποθέτηση να μην κάνετε την τρύπα στο πλαϊνό του πύργου που λένε οι οδηγίες, αλλά πρώτα να βάλετε το κομμάτι με την κεραία και τον καλωδιοδιάδρομο και μετά την βάση της κεραίας.



Στοκοτρίφτηκε το ασπίδιο του πυροβόλου και τα πίσω πλαϊνά του πύργου, για να διευκολυνθεί η τοποθέτηση έξτρα κομματιών.



Τέλος, στην κάτω πλευρά του πύργου μπήκε ο αεραγωγός του συστήματος διαχείρισης θερμότητας (TMS - Thermal Managing System) στο οποίο θα αναφερθώ με λεπτομέρειες σε επόμενη ανάρτηση:



Και δυο γενικές φωτογραφίες, πύργος και σκάφος:



Αυτά μέχρι στιγμής, σχόλια, προτάσεις, ερωτήσεις και υποδείξεις ευπρόσδεκτα...

Αποσυνδεδεμένος dive

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5355
  • Age: 46
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Βελετάς Δημήτριος - Γεννημένος λάθος εποχή
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #9 στις: Μάιος 17, 2015, 02:59:45 πμ »
πολύ όμορφη δουλεια μεχρι στιγμης φιλε μου...μπραβο...υπεροχο

I WALK THE PATH OF THE DARK SIDE

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 18, 2015, 02:15:19 πμ »
Λίγα πράγματα από πρόοδο σήμερα, αλλά ήταν πολύπλοκη η εργασία και ήθελε προσοχή.

Bustle rack extension και photoetch. Τοποθετήθηκαν τα φωτοχαραγμένα κομμάτια στο καλάθι του πύργου, καθώς και η επέκταση του καλαθιού. Η επέκταση με παίδεψε αρκετά, μιας και δεν έχει σημεία να «δέσουν» μεταξύ τους τα κομμάτια.



Τοποθετήθηκε η βάση του CROWS (Commanders Remote Operated Weapon Station) πάνω από το GPS και το ασπίδιο που προστατεύει την αριστερή πλευρά του γεμιστή. Σε αυτό το σημεία βρήκα κι ένα λάθος στις οδηγίες, που αφορά τον καλωδιοδιάδρομο που πάει στο δεξί εκτοξευτή καπνογόνων. Στο βήμα 14 των οδηγιών δείχνει να τοποθετηθεί το κομμάτι Ν27. Αντί για το κομμάτι 27 βάλτε το κομμάτι Α7, όπως δείχνουν οι οδηγίες στο βήμα 25.



 Vapor Compression System Unit (VCSU). Το κουτί που θα δείτε στην αριστερή πλευρά του καλαθιού είναι η μονάδα του συστήματος συμπύκνωσης εξατμίσεων, η οποία υποστηρίζει το σύστημα διαχείρισης θερμοκρασίας. Λόγω των πολλών ηλεκτρονικών τοποθετήθηκε το σύστημα αυτό για την καλύτερη ψύξη του χώρου του πληρώματος.



Στην αριστερή πλευρά του καλαθιού βρίσκεται μια, προς το παρών, διαβαθμισμένη έκδοση του συστήματος AN/ULQ-35 CREW Duke System (http://www.srcinc.com/what-we-do/ew/crew-duke.html). Δυστυχώς δεν κατάφερα να βρω περισσότερες πληροφορίες για αυτήν. Η μονάδα που δίνει το κιτ είναι λίγος εκτός κλίμακας, σχετικά μικρότερη κατά 2 χιλιοστά. Κανονικά θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερη, και το πίσω κομμάτι της να έρχεται πρόσωπο με τα κάγκελα του καλαθιού και αυτά να έχουν αφαιρεθεί, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες:



Αυτά μέχρι στιγμής, σχόλια, προτάσεις, ερωτήσεις και υποδείξεις ευπρόσδεκτα...

Αποσυνδεδεμένος them

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 855
  • Age: 43
  • Τόπος: Αθήνα
  • -
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 18, 2015, 07:39:47 μμ »
Τι να πω???? Τόσες πληροφορίες και γνώσεις για τα abraams που μας δίνεις με αφηνουν άφωνο.... :cry: :cry:αλλά η σωστή μελέτη σε αντίθεση με το ατελείωτο χαζεμα στο ίντερνετ αποδίδει!!!!
Ερώτηση κάνετε και ιδιαίτερα?
Νίκο πέρα απο την πλάκα βλέπω ενα αριστούργημα να γεννιέται απο τα χεράκια σου!!!!!

Αποσυνδεδεμένος nino1969

  • Τα θέλω ΟΛΑ ... γιατρέ μου ...
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 6676
  • Age: 54
  • Τόπος: Σώμα ΑΘΗΝΑ - ψυχή & πνεύμα στ'Ανάπλι
  • IPMS 1099 / MC 369
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 18, 2015, 08:00:45 μμ »
Όντως κατασκευαστικά έχεις πάει αλλού Νικ!!!
Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 19, 2015, 04:55:47 μμ »
Όντως κατασκευαστικά έχεις πάει αλλού Νικ!!!
Spoiler (hover to show)
Ευχαριστώ Νικ!!!
Spoiler (hover to show)

αλλά η σωστή μελέτη σε αντίθεση με το ατελείωτο χαζεμα στο ίντερνετ αποδίδει!!!!
Χαίρομαι που το κατάλαβες, ελπίζω να το εφαρμόσεις...  ::glossa:: ::glossa:: Και να τελειώσεις και κάνα μοντέλο!!!  ::punch::

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 19, 2015, 05:13:39 μμ »
Η βασική συναρμολόγηση έχει τελειώσει. Ό,τι μένει είναι μπει μετά τα πρώτα βαψίματα. Μερικές γενικές φωτογραφίες:







Common Remotely Operated Weapon Station (CROWS or CROWS II) (http://en.wikipedia.org/wiki/CROWS) Δεν είμαι ικανοποιημένος από την ποιότητα των κομματιών, ούτε από την λεπτομέρεια και την εφαρμογή. Τοποθετήθηκε στον πύργο, αν κι αρχικά σκεφτόμουνα να το αφήσω για μετά τα βαψίματα, αλλά είδα ότι δεν θα με δυσκολέψει κάπου.



Πολυβόλο γεμιστή και προστατευτικό ασπίδιο:



Μπροστινά φτερά και φώτα. Δίνονται δυο επιλογές για τα φτερά, μια με το χαρακτηριστικό χαραγμένο Χ πάνω τους και μια χωρίς. Επιλέχθηκαν τα δεύτερα, τα οποία είναι τα φτερά που είχαν τα Μ1IP, όπως και τα προστατευτικών των φώτων. Τα Μ1Α1 έχουν άλλου τύπου πραστατευτικά, που κάνουν ένα μικρό σκαλοπατάκι. Μένει να μπουν μπροστά οι μπάρες ρυμούλκησης. Επίσης μην ακολουθήσετε τις οδηγίες και τοποθετήσετε του γάντζους V30, γιατί δεν θα μπορείτε να βάλετε τις μπάρες.





Τέλος, προστέθηκε ένα μικρό κομμάτι καλωδιοδιαδρόμου για το DUKE στο πίσω μέρος. Παραθέτω και μερικές φωτογραφίες από την μονάδα κλιματισμού και το σύστημα DUKE:



Αυτά μέχρι στιγμής, σχόλια, προτάσεις, ερωτήσεις και υποδείξεις ευπρόσδεκτα...

Αποσυνδεδεμένος Νασος

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1069
  • modelclub.gr
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 19, 2015, 05:39:34 μμ »
Έχεις κάνει παπάδες φίλε ειλικρινά.Μόνο μπράβο τι άλλο;;; Πες μου τα διαφανή πριν τα τοποθετήσεις τα έβαψες η όχι;;; ::salut:: ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος labros87

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5525
  • Age: 36
  • Τόπος: Αγρίνιο
  • 72scale for ever!
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 19, 2015, 06:18:58 μμ »
Μου αρέσει τρελά η καθαρή κατασκευή που έχεις κάνει μέχρι τώρα!
Δώσε Νίκο! ::fahr39::

Αποσυνδεδεμένος ALEX_SSGTi

  • Αλέξανδρος Βούρβαχης IPMS 1134/MC 341
  • MC crew
  • Scale 1/32
  • *****
  • Μηνύματα: 9126
  • Age: 47
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Μοdelling is just fun!
    • ModelClub.GR
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 19, 2015, 11:44:57 μμ »
Ωραία κατασκευή μέχρι στιγμής αγαπούλα! Διόρθωσε αν μπορείς μόνο το μπροστά σημείο της δεξιάς ερπύστριας πάνω στον τροχό επιστροφής που έχει στραβώσει λιγάκι. ;)

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 21, 2015, 07:38:20 μμ »
Έχεις κάνει παπάδες φίλε ειλικρινά.Μόνο μπράβο τι άλλο;;; Πες μου τα διαφανή πριν τα τοποθετήσεις τα έβαψες η όχι;;; ::salut:: ::salut:: ::salut::

Τα διαφανή είναι κολλημένα άβαφτα. Δεν με ενθουσιάζει ιδιαίτερα η χρήση τους.  ::salut::

Μου αρέσει τρελά η καθαρή κατασκευή που έχεις κάνει μέχρι τώρα!
Δώσε Νίκο! ::fahr39::
::thanks_smilie:: ::thanks_smilie:: ::salut::

Ωραία κατασκευή μέχρι στιγμής αγαπούλα! Διόρθωσε αν μπορείς μόνο το μπροστά σημείο της δεξιάς ερπύστριας πάνω στον τροχό επιστροφής που έχει στραβώσει λιγάκι. ;)
Έγινε αγαπούλα...  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 21, 2015, 07:51:01 μμ »
Αλλαγή σχεδίου, για την ακρίβεια μπήκαν και οι ποδιές, με τα αντίστοιχα φωτοχαραγμένα. Ο λόγος που έγινε αυτό ήταν επειδή δοκίμασα την εφαρμογή τους, και για να σταθεί η αριστερή μου έβγαλε την ψυχή, με αποτέλεσμα να αποφασίσω να παιδευτώ λίγο στο βάψιμο, παρά να κινδυνεύω να γρατσουνίσω ή να χαλάσω κάτι μετά το βάψιμο.



Μια ωραία λεπτομέρεια που δίνει το κιτ είναι τα ταμπελάκια με τον αριθμό πλαισίου του οχήματος που πάνε στις ποδιές. Είναι ένα χαρακτηριστικό που δεν έχουν τα Μ1Α1 και Μ1Α2, μιας και όταν πήγαιναν για ανακατασκευή τα άρματα δεν ταίριαζαν τις ποδιές με το κάθε άρμα κι έτσι αφαιρούσαν τα ταμπελάκια. Επειδή τα Μ1Α2 sep και sep v2 είναι από οχήματα εν αποθέσει, οι ποδιές διατηρούν τα ταμπελάκια με τον αριθμό πλαισίου.



Επίσης στην μπροστινή ποδιά αντικαταστάθηκε ένα υποπόδιο που υπήρχε από πλαστικό με άλλο από σύρμα:



Τέλος, έβαλα άλλα δυο κλειδιά στο μπροστινό μέρος, αντί για τις ράβδους ρυμούλκησης που δίνει το κιτ, μιας και δεν μου άρεσαν οι τρόποι ανάρτησης, επειδή έκρυβαν τα φώτα.







Παραθέτω κι ένα σχήμα με τις αντιολησθητικές επιφάνειες, όχι απόλυτα ακριβές αλλά αρκετά καλό:



Αυτά μέχρι στιγμής, σχόλια, προτάσεις, ερωτήσεις και υποδείξεις ευπρόσδεκτα...

Αποσυνδεδεμένος svyatoslav

  • Κυριακος Γκογκας
  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 423
  • Age: 43
  • Τόπος: Κορινθος-Σερρες
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 21, 2015, 08:15:01 μμ »
Εχεις πολυ κουραγιο για να βαψεις κολημενες ερπυστριες 8) αλλα αν δεν γινεται αλλιως....
Καλα βαψιματα τωρα. ::salut::

Αποσυνδεδεμένος gtets

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1704
  • Age: 45
  • Τόπος: Καρδιτσα
  • Γιώργος Τέτσιος
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 21, 2015, 09:01:26 μμ »
Τι ειναι τα οχηματα εν αποθεσει φιλε?

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 21, 2015, 09:20:21 μμ »
Τι ειναι τα οχηματα εν αποθεσει φιλε?
Οι Αμερικάνοι, αντί να παίρνουν οχήματα από μάχιμες μονάδες για να τα εκσυγχρονίσουν, πήραν οχήματα παλαιότερων εκδόσεων της έκδοσης Μ1Α1 (απλά Μ1, Μ1ΙΡ ) και τα εκσυγχρονίζουν. Έτσι αυξάνουν το αρματικό τους δυναμικό χωρίς να απομειώνουν τα διαθέσιμα οχήματα. Μάλιστα, αυτή η τακτική επιβλήθηκε στο στρατό και το υπουργείο άμυνας από το κονγκρέσο. Αρχικά το πεντάγωνο είχε εισηγηθεί να μην συνεχιστεί η γραμμή αναβάθμισης των Μ1 αλλά το κονγκρέσο είπε όχι, γιατί αποδείχθηκε ότι συνέφερε περισσότερο να συνεχίσουν να αναβαθμίζουν οχήματα από το να κλείσουν την γραμμή παραγωγής και να την ξανανοίξουν μετά από 3-5 χρόνια, όταν θα ήταν διαθέσιμες οι απαραίτητες τεχνολογίες για τον ουσιαστικό εκσυγχρονισμό.

Δείτε το παρακάτω βίντεο, δείχνει και την «μάντρα» με τα οχήματα εν αποθέσει: http://security.blogs.cnn.com/2012/10/09/army-to-congress-thanks-but-no-tanks/

Αποσυνδεδεμένος gtdeath13

  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 10046
  • Τόπος: Boavista
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 21, 2015, 09:25:30 μμ »
Μερικά ενδιαφέροντα βίντεο:

Η γραμμή ανακατασκευής των οχημάτων:


Μ1Α3 προτεινόμενη αναβάθμιση:


M1 Abrams - The most sophisticated tank ever made:


Abrams Tank History :



Αποσυνδεδεμένος gtets

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1704
  • Age: 45
  • Τόπος: Καρδιτσα
  • Γιώργος Τέτσιος
Απ: M1A2 SEP V2 Dragon 1/35
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 21, 2015, 09:27:17 μμ »
 ::thumbleft:: ::thumbleft::

Tags: