Ευχαριστώ για τα σχόλια, όντως πολύ ενδιαφέρον θέμα, γι' αυτό και επί δυο βδομάδες που είχα το κιτ το ξεψάχνισα και βρήκα όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούσα να βρω από πολλές πηγές.
Πάμε τώρα στην πρόοδο της κατασκευής:
Ολοκληρώθηκε η ερπύστρια από την μια πλευρά. Συνήθως, είτε κολλάω την ερπύστρια στους τροχούς και την βάφω μετά, είτε, αν πρόκειται για λειτουργική, αφήνω τους κινητήριους να στρέφουν, κι αφαιρώντας τους μεσαίους εδαφικούς βάφω σιγά σιγά την ερπύστρια. Με τον δεύτερο τρόπο διευκολύνομαι να βάψω σωστά όλη την ερπύστρια ακόμα κι όταν το άρμα έχει ποδιές, ή δεν φαίνεται το πάνω μέρος της. Δυστυχώς, έτσι όπως δίνει το κιτ τους κινητήριους και τους εδαφικούς, πρέπει να κολληθούν για να μην φεύγουν από την θέση τους. Άρα τοποθετήθηκε η ερπύστρια και για να την δουλέψω δεν θα βάλω της ποδιές του άρματος πριν το βάψιμο και το σκόνισμα των ερπυστριών.
Να τονίσω εδώ ένα ωραίο σημείο του κιτ. Τα πραγματικά κέντρα των τροχών στα M1A2 sep v1 & v2 είναι διάφανα, με σκοπό να φαίνεται πόση βαλβολίνη έχουν μέσα και να μην χρειάζεται να σταματάει το άρμα ανά συγκεκριμμένα χιλιόμετρα και να ελέγχονται οι βαλβολίνες όπως παλιά. Το κιτ τα δίνει κανονικότατα διάφανα. Αποφάσισα να μην τα βάλω πριν το βάψιμο επειδή σκοπεύω να μην σκονίσω πολύ το όχημα και να φαίνεται αυτή η ωραία λεπτομέρεια.
Τοποθέτησα διάφορες λεπτομέρειες πάνω στο σκάφος, όπως καπάκια και αλυδίτσες που δίνονται στο κιτ. Κάποια σημεία πρέπει να τριφτούν και να στοκαριστούν. Επίσης εξαφάνισα ένα τετράγωνο στο πλάι της βοηθητικής μονάδας ισχύος. Αυτό υποτίθεται ότι αναπαριστά την συγκολλημένη εξάτμιση του κινητήρα της μονάδας. Τα sep v1 που δεν έχουν γεννήτρια αλλά έχουν μπαταρίες είναι έτσι. Τα sep v2 που έχουν όλα μπαταρίες δεν έχουν αυτό το χαρακτηριστικό.
Τοποθετήθηκαν τα πάνελ των εξατμίσεων και οι λεπτομέρειες του πίσω μέρους του άρματος. Με δυσκόλεψε λίγο η εφαρμογή των κομματιών. Αν προσέξετε το πάνω μέρος έχει περαστεί με κόλλα. Προσοχή θέλει τα πάνελ να κάνουν το χαρακτηριστικό χείλος στο πάνω μέρος. Κάντε δοκιμές πρώτα και τοποθετήστε τα πάνελ μαζί κι όχι ένα ένα.
Τα sep v2 έχουν κάμερα οπισθοπορείας. Αυτή βρίσκεται στο πίσω δεξιά φανάρι, κάτω από το φως. Έχει κάλυμμα που ανοίγει και προστατευτική σίτα. Το κιτ δίνει αυτές τις λεπτομέρειες. Πρώτα όμως θα βαφτεί το φως και η σίτα θα μπει μετά.
Ξεκίνησα και τον πύργο. Με λίγη προσοχή δεν θα χρειαστεί στοκαρίσματα στις βασικές ενώσεις πάνω και κάτω μέρους, αν και σε διάφορα κατασκευαστικά θα δείτε τρελές στοκοδουλειές. Προσέξτε την λεπτομέρεια και τα γαζιά των συγκολλήσεων.
Το κιτ δεν περιέχει μεταλλική κάνη όπως οι δυο προηγούμενες κυκλοφορίες (ΑΙΜ και SEP) αλλά μόνο την πλαστική, η οποία είναι ανώτερη σε λεπτομέρεια από την μεταλλική:
Η θυρίδα του αρχηγού (Commanders Weapon Station CWS) θέλει λίγη προσοχή στην συναρμολόγηση. Κολλήστε πρώτα το πάνω εξαγωνικό κομμάτι της θυρίδας, μετά τα διαφανή και έπειτα όλα τα υπόλοιπα.
Στην θυρίδα του αρχηγού την πάτησα σε μια λεπτομέρεια. Η κυκλική βάση της θυρίδας είναι ένα κομμάτι, ενώ το κιτ την δίνει σε δυο (πάνω και κάτω) για να διευκολυνθεί η κατασκευή. Δυστυχώς αυτό το πρόσεξα πολύ αργά, όταν είχε ήδη κολληθεί στον πύργο. Να τονίσω δε, ότι στην πργματικότητα, δεν στρέφει όλη η θυρίδα αλλά μόνο το δαχτυλίδι περιμετρικά της βάσης της, όπου τοποθετείται και το πολυβόλο του αρχηγού όταν δεν φέρει το άρμα το CROWS (Commanders Remote Operated Weapon Station). Επειδή είναι αργά για να τριφτεί, θα κάνετε ότι δεν σας το είπα...
Αυτά μέχρι στιγμής, σχόλια, προτάσεις, ερωτήσεις και υποδείξεις ευπρόσδεκτα...