Καλησπέρα σε όλους,
Έχω ενα κομπρεσερ που αγοράστηκε πριν από κάποιες δεκαετίες από το κατάστημα του Νίκου Σπανού στην Δεριγνύ.
Το εν λόγω κομπρεσέρ έμεινε αχρησιμοποίητο για αρκετά χρόνια λόγω αποχής μου από τον μοντελισμό. Όταν τον ξαναχρησιμοποίησα πέρισυ δεν ανέβαζε πίεση και άλλαξα τον ρυθμιστή με ένα που πήρα από το plastimodelismo (είχα και τον παλιό μαζί) αλλά πάλι η πίεση παραμένει χαμηλή.
Δεν έχει γίνει ποτέ συντήρηση στο κομπρεσερ και τα μοντελιστικά καταστήματα δεν την αναλαμβάνουν.
Μπορεί κάποιος να με πληροφορήσει που μπορώ να απευθυνθώ για την συντήρηση του κομπρεσέρ αυτού?
Ευχαριστώ
Τάσος