0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Βάλε με οδοντογλυφίδα. Το θέμα είναι εάν θαφαίνεται η κόληση, γιατί θα είναι δύσκολο γιατρίψιμο. Δεν γίνεται η λάμα εκ νέου;
Ή καινούργια λάμα,ή λέπτυμα της υπάρχουσας.Στην συνέχεια κάνε αυλάκωση με χαρακτικό ή 2 χαρακιές πολύ κοντά μεταξύ τους και άνοιξε την αυλάκωση.Κόλλησε την λάμα,έτσι ώστε να μπει μέσα στην αυλάκωση που έκανες,να πιάσει καλύτερα.
βαλε μια φωτο να ξερουμε τι παιζει