Αποστολέας Θέμα: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)  (Αναγνώστηκε 5166 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #25 στις: Δεκέμβριος 17, 2014, 06:54:47 μμ »
Ίσως έχω δώσει την εντύπωση ότι τα παρατάω εύκολα.  Αυτό ίσως ισχύει αν το κιτ δεν προκαλεί καμία έμπνευση, είναι δηλαδή κοινώς χρέπι.  Αυτό όμως δεν ισχύει σε αυτή την περίπτωση.
Έτσι, με την βοήθεια βρεγμένης με χλιαρό νερό οδοντογλυφίδας, αφαιρέθηκαν όσο περισσότερο γινόταν τα υπολείμματα μπογιάς και ακολούθησε τρίψιμο με micromesh 3Κ, 6Κ, 8Κ και 12Κ βαθμών καθώς και με το polishing σφουγγαράκι του Flory.
Πέρασα και ένα χέρι παρκετίνη το οποίο όμως θα αφαιρέσω στη συνέχεια για να μασκάρω με ταινία αυτή τη φορά.  Ουδέν κακό αμιγές καλού, με την όλη διαδικασία πρόσεξα ότι ήθελε λίγο ακόμα τρίψιμο στο πάνω μέρος της ένωσης του διαφανούς με την άτρακτο οπότε τακτοποιήθηκε και αυτό.  Για να δούμε τι θα δούμε...
Click to see the original size. Click to see the original size.
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #26 στις: Δεκέμβριος 18, 2014, 06:32:31 μμ »
Παλιά μου τέχνη κόσκινο... Λες και είχαμε χαλκομανίες για παράθυρα τη δεκαετία του 1980...
Έτσι επιστρατεύτηκε ταινία 3Μ Scotch Magic (κοινώς... σελοτέιπ), καινούργια λεπίδα και τριμάρισμα.
Με το τρίψιμο βέβαια είχαν φαγωθεί σε αρκετά σημεία τα frames και το κόψιμο έγινε στο περίπου αλλά δεν πειράζει...
Διορθώσεις με πινελάκι ή καρφίτσα μετά.
Click to see the original size. Click to see the original size.
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος gkontog

  • Scale 1/24
  • ******
  • Μηνύματα: 12382
  • Age: 58
  • Τόπος: Αθήνα
  • Τόσα πολλά μοντέλα, τόσος λίγος χώρος...
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #27 στις: Δεκέμβριος 18, 2014, 07:17:38 μμ »
Εντάξει, τα ρέστα μου... εύχομαι να μην έχει τα προβλήματα που είχα εγώ κατά την αφαίρεση του μασκαρίσματος με το 3M.
Τα πιο διάσημα τελευταία λόγια στο σύμπαν: Σβήστα, έχω πάρει backup!

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #28 στις: Δεκέμβριος 18, 2014, 08:54:29 μμ »
Εντάξει, τα ρέστα μου... εύχομαι να μην έχει τα προβλήματα που είχα εγώ κατά την αφαίρεση του μασκαρίσματος με το 3M.
Ωχ, μη μου λες τέτοια...
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #29 στις: Δεκέμβριος 19, 2014, 11:13:18 πμ »
@5#$@5^@ το Mascol μου μέσα... Να μην κάθεται εκεί που πρέπει και να φεύγει με το παραμικρό...  :evil:
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος nosdio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1210
  • Τόπος: Αθήνα
  • Γιάννης
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #30 στις: Δεκέμβριος 19, 2014, 11:22:56 πμ »
Το δις εξαμαρτείν.....γιατί δεν βάζεις ταμιγοταινια και κοπίδι όπως στην καλύπτρα...αφου έχει όρια..

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #31 στις: Δεκέμβριος 19, 2014, 11:42:13 πμ »
Το δις εξαμαρτείν.....γιατί δεν βάζεις ταμιγοταινια και κοπίδι όπως στην καλύπτρα...αφου έχει όρια..
Γιατί στο cockpit είναι ευθείες... Και είμαι άχρηστος στο να κόβω στρογγυλά ακόμα και με όρια!
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος nosdio

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1210
  • Τόπος: Αθήνα
  • Γιάννης
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #32 στις: Δεκέμβριος 19, 2014, 12:52:33 μμ »
Δόκιμα σε το Γιώργο...κοπιδι με μύτη καλή,προς τα τοιχώματα κάπως όχι τελείως κάθετα, και γυρνα το αντικείμενο και το κοπίδι ανάλογα όπως σε βολευει

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #33 στις: Δεκέμβριος 19, 2014, 01:14:50 μμ »
Δόκιμα σε το Γιώργο...κοπιδι με μύτη καλή,προς τα τοιχώματα κάπως όχι τελείως κάθετα, και γυρνα το αντικείμενο και το κοπίδι ανάλογα όπως σε βολευει
Τώρα είναι αργά πλέον.  Μπορεί να είναι και ιδέα μου. Όταν τελειώσω το βάψιμο και τα βγάλω θα δείξει.
Βρε μανία να μην δίνουν χαλκομανίες για τα παράθυρα...
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος felix

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3688
  • Age: 38
  • Τόπος: Aθηνα
  • The 3rd Caveman
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #34 στις: Δεκέμβριος 19, 2014, 02:27:37 μμ »
Για τα παραθυρα της ατρακτου εγω θα εφαρμοζα αλλη τεχνικη (τωρα βεβαια ειναι αργα, στο επομενο).

Πριν κολλησω τα δυο μισα της ατρακτου θα κολλαγα πρωτα τα παραθυρα εσωτερικα , μετα θα εβαλα μπιλιτσες blue tack στα παραθυρα (καταλληλα πιεσμενες για να καλυψουν ολο το παραθυρο) και θα κραταγα αντισταση με τα δαχτυλα στην εσωτερικη πλευρα τους για να μην ξεκολλησουν απο την ατρακτο. Μετα συνεχιζεις την κατασκευη αφοβα, ενωνεις τα δυο μισα της ατρακτου, στοκαρεις, βαφεις και ξεμασκαρεις στο τελος.

...Αυτο το maskol ποτε δεν το συμπαθησα!!!  ::glossa::

 ::salut::
Νώντας

Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #35 στις: Δεκέμβριος 21, 2014, 06:53:50 μμ »
Πλήρης αποτυχία, μέρος 2ον...
Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

Click to see the original size. Click to see the original size. Click to see the original size.

Τι έμαθα από όλο αυτό μέχρι τώρα;
1. Τα semi-gloss σμάλτα της Revell δεν κάνουν για αστάρι.  Η πρόσφυση τους στο πλαστικό είναι γελοία. :evil:
2. Το σελοτέιπ μπορεί να ήταν αποδεκτό το 1980 αλλά τα τωρινά είναι σχεδόν για πέταμα... Ή θα έχουν πολύ κόλλα ή θα σπάνε με το παραμικρό. :?
3. Το Mascol είναι πρακτικά άχρηστο... Τουλάχιστον όσον αφορά το μασκάρισμα διαφανών... ::eusa_wall:: ::dontknow::
4. Προτιμώ χαλκομανίες για τα παράθυρα καμπίνας και cockpit για τα πολιτικά 1000000% ! ::brancard::
5. Δεν με πάνε τα ρώσικα...  ::cry2:: ::cry2:: ::cry2:: ::cry2::

Καιρός για αλλαγή ρότας...
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος stefanosB747OA

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 360
  • Age: 62
  • Τόπος: ATHINA
  • modelclub.gr
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #36 στις: Δεκέμβριος 21, 2014, 07:28:02 μμ »
Oxι ρε συ Γιωργο  ,δεν ειναι οτι δεν σε πανε τα Ρωσικα  ,απλα πρεπει να μπεις  στην κομουνιστικη νοοτροπια.  Θα  το καταφερεις  μην ανχωνεσε   ,αστο λιγο και ξαναπιαστο αργοτερα.
Τωρα για το σχολειο  με την εκμαθηση  φωτογραφιας  αστο , αμα περασεις  τα 50  ........ το γαιδουρι ξερει ενα δρομο μονο.   χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ αχ  αχ  αχ
 ::mastigoma:: ::mastigoma:: ::mastigoma::

Αποσυνδεδεμένος Dimosthenis

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 103
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #37 στις: Ιανουάριος 17, 2015, 11:12:45 μμ »
Γιώργο, ξέρω την άποψη σου αλλά αν δεν βρεις άλλη λύση...
http://www.airlinercafe.com/photo_13615.details
Dimosthenis Chouliaras


Αποσυνδεδεμένος giwrgosd

  • Δορκοφίκης Γιώργος IPMS 1271
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5966
  • Age: 56
  • Τόπος: Γλυφάδα, Αθήνα
  • Κατά φαντασίαν πιλότος...
    • IPMS Hellas Facebook Official page
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #38 στις: Ιανουάριος 17, 2015, 11:48:32 μμ »
Είναι καλή ιδέα Δήμο αλλά κοστίζει...
Οποιοδήποτε σχόλιο, τοποθέτηση, δήλωση στο παραπάνω μήνυμα αποτελεί προσωπική άποψη και μόνο και ως τέτοια πρέπει να εκλαμβάνεται.

Αποσυνδεδεμένος Dimosthenis

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 103
Απ: Tupolev Ty-134A Aэрофлот Circa 1977 (Zvezda 1/144)
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουάριος 01, 2015, 12:53:47 μμ »
Γιώργο, έχεις δοκιμάσει Mr. White Surfacer για αστάρι; ακόμα και με μασκώλ νομίζω ότι δε θα σου δημιουργήσει πρόβλημα. επίσης μπορείς να βάψεις ένα λεπτό στρώμα Η-1 από πάνω και πιστεύω θα έχεις πολύ καλό φινίρισμα.
Dimosthenis Chouliaras