Μικρό update:
1)Ολοκληρώθηκαν οι βάσεις των εργαλείων με περισσεύματα p.e. και Μ.Π.
2)Τοποθετήθηκε
ο προβολέας σειρήνα με τη καλωδίωση της.Χρησιμοποίησα ένα διαφανές κάλυμμα από το spare box αλλά μετά αντιλήφθηκα,μελετώντας τις φωτογραφίες ότι στο πραγματικό ήταν αδιαφανές.
3)Φτιάχτηκε η λαβή ανοίγματος-κλεισίματος της θυρίδας του οδηγού από σύρμα.
4)Τοποθετήθηκε η αριστερή μπαγκαζιέρα (προσφορά του Περικλή).Τα Σουηδικά στην δεξιά είχαν τη ρεζέρβα.Το κιτ παρέχει τα racks για τις νάρκες,χαρακτηριστικό των Μ-8 πρώιμης παραγωγής.Τα πληρώματα όμως έκαναν παράπονα για την έλλειψη αποθηκευτικών χώρων κι αυτά αντικαταστάθηκαν από τις μπαγκαζιέρες.
5)Τοποθετήθηκαν τα κλειδιά ασφάλισης του συρματόσκοινου στο κάτω μέρος (επίσης προσφορά του Περικλή).Υπόψιν οτι τα Σουηδικά δεν έφεραν συρματόσκοινο.
6)Δυστυχώς το κιτ δεν παρέχει τα πλαϊνά handles ασφάλισης των φορτίων που ήταν χαρακτηριστικά σε όλα τα Μ-8.
δοκίμασα διάφορους τρόπους για να τα φτιάξω αλλά αποδείχτηκαν δύσκολοι με μη αληθοφανή αποτελέσματα και...ζημιάρικοι.Κατέφυγα λοιπόν στα Nuts and Bolts της Meng σε συνδυασμό με ΖΤΠ.Άν και κουραστική διαδικασία,μπορώ να πώ ότι το αποτέλεσμα με ικανοποίησε.Αναπόφευκτα έγιναν κάποιες ζημιούλες που επέβαλαν τη χρήση στόκου και πρέπει να (ξανα)τρίψω:
Δυστυχώς δεν βρίσκω φωτογραφία του σάκου συλλογής των καλύκων του πυροβόλου
Εκτός από ένα προφίλ σε blueprint και φωτογραφίες βελτιωτικών,κανένα Μ-8 σε μουσείο δεν φέρει τον σάκο.