Το κουτί είχε δύο αρματάκια μέσα.
Η ποιότητα πολύ μέτρια, με κακή εφαρμογή, κακή λεπτομέρεια.
Το πλαστικό είναι όμως αρκετά μαλακό και μπορούν να γίνουν μικροδιορθώσεις.
Το χειρότερο τμήμα του κιτ είναι οι ερπύστριες και το σύστημα ανάρτησης.

Έκανα κάποιες μικροπροσθήκες.

[Αν μπορεί κάποιος φίλος να με βοηθήσει να μάθω να ανεβάζω μικρογραφίες θα ήμουν ευγνώμων]