Συναδερφοι γεια σας...
Ο ασθενης ειχε αυτα τα συμπτωματα...Σημερα ψεκασα ενα ασταρι και ο αερογραφος φαινοταν οτι ηταν μπουκωμενος απο αερα,ασχετως τη πιεση που ανεβαζα....Αφορμη εψαχνα τον ελυσα και τον εκανα μπανιο σε ασετον να γινει καινουριος,τον καθαρισα καλα,τον μονταρα ξανα και η σκανδαλη δε λειτουργουσε...τσεκαρα να δω εαν ολα ηταν στη θεση και αφου το επιβεβαιωσα ελυσα το ακροφυσιο..

Για λιγο οσο και εαν πιεζα την ακμη αερας δεν εβγαινε αερας ενω τωρα εχουμε το εξης φαινομενο,βγαινει αερας οταν παταω την ακμη αλλα οταν το μονταρω λειτουργει για μονο ενα πατημα της σκανδαλης ...Τον λυνω και παλι απο την αρχη...και παλι τα ιδια...
What the F...k is going on ??

: