ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > GB: 100 χρόνια από το Α' Παγκόσμιο Πόλεμο
A7V Sturmpanzer, 506 "Mephisto"[late] (Emhar 1/72)
dkakos:
Κώστα σ'ευχαριστώ για την παρατήρηση, θα αφαιρεθούν πάραυτα ::salut::
Τελικά, μου μέλλει να σκρατσάρω. Δεν γίνεται να κάνω ένα κιτάκι στο "φτερό".
Ανακάλυψα χθες, ( ::arrowred::ΕΔΩ) πως οι οδηγίες για την τοποθέτηση της βάσης του κανονιού, είναι λανθασμένες και το κομμάτι το δείχνει να τοποθετείται ανάποδα (το μέσα, έξω).
Γι'αυτό κι εγώ "όπου επίσης έφαγα λίγο από την βάση του για να μπει λιγάκι πιο μέσα"
Έτσι λοιπόν, αναγκάστηκα να "φάω" το κομμάτι του κιτ, και να φτιάξω καινούργιο, βάση φώτο
σσ. Κολλήθηκε το κανόνι πάνω στο πλαίσιο και μετά μπήκαν στο κιτ, για να μην ψάχνουμε 57mm στα σπλάχνα του A7V
KWSTAS:
Πάντως πέρα από κάποιες λεπτομέρειες, το κιτ είναι πολύ καλή
αναπαράσταση του κανονικού, μέχρι και στη σωστή θέση
και μέγεθος πριστινιών και μπουλονιών.
dkakos:
--- Παράθεση από: KWSTAS στις Μαΐου 22, 2014, 09:29:47 μμ ---Edit ::arrowred:: Ξέχασα επίσης να επισημάνω - δεν φαίνεται στις φωτό που έβαλες - πως πρέπει να διορθώσεις τους τροχούς καθώς το κιτ δίνει από 2 κινητήριους σε κάθε πλευρά ( φαίνονται
στις φωτό των sprue που έβαλες ) , με αφαίρεση των δοντιών στους μπροστινούς , πίσω από το κανόνι.
--- Τέλος παράθεσης ---
Στην βιβλιογραφία που βρήκα, φαίνεται ότι οι τροχοί είχαν και διαφορετικό μέγεθος αλλά διάταξη ακτίνων. Σε κάποια σκίτσα, φαίνονται ακόμα και συμπαγείς (οι κινητήριοι)
Αυτή την στιγμή είναι δύσκολο να βάλω κοπίδι εκεί κάτω....
Από την άλλη, θα μπει σε βινιέτα με αρκετή λάσπη οπότε δεν θα φαίνεται. (μόνο μην μου πεις ότι θα το ξέρω, και θα έχω τύψεις... :mrgreen: )
KWSTAS:
Ήταν σε αυτό το σχήμα, απλώς ήταν επίπεδοι και όχι κυλινδρικοί
όπως τους δίνει η Emhar. Όντως είναι αδύνατο πλέον να διορθωθούν
τώρα που κόλλησες, επομένως αρχηγέ μου αναμένω το διοραματάκι
σου με περισσό ενδιαφέρον.
Έχε πάντως κατά νου ότι σαν σχέδιο ήταν αποτυχία, καθώς δεν
μπορούσε να περάσει εμπόδια και τάφρους και κόλλαγε παντού ( εκτός
βέβαια του γεγονότος ότι χάλαγε συνεχώς ) .
Τουτέστιν μην το κάνεις να υπερπηδάει εμπόδια όπως τα Αγγλικά.
Καλή συνέχεια. ::salut::
dkakos:
Υπάρχει φωτογραφία απο ένα A7V που έχει πέσει στο πλάι, και λέγετε οτι το εμβόλισε Mk.IV :mrgreen:
Γενικά κάτι πολύ απλό θα κάνω. Μιας και αρκετές μάχες ήταν γύρω απο χωριά και μέσα σε χωράφια, η βινιέτα θα γίνει με το άρμα απλά να περνά δίπλα απο ένα φράχτη στην λασπουριά.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση