ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > GB: 100 χρόνια από το Α' Παγκόσμιο Πόλεμο

A7V Sturmpanzer, 506 "Mephisto"[late] (Emhar 1/72)

<< < (4/5) > >>

dkakos:
Τελικά ο "ντενεκές" φτάνει να παρουσιαστεί χωρίς την (ημιτελή) βάση του  :(
Η μυγοσκοτώστρα μας πρόδωσε!



Περισσότερες φωτό, στις συμμετοχές.  :wink:

gtdeath13:
Δημήτρη οι τελευταίες φωτογραφίες δεν δείχνουν καλές, ενώ οι προηγούμενες στο πάγκο είναι πολύ καλύτερες.

Εμένα μου αρέσει πολύ, ίσως αν βάλεις λίγο περισσότερη υγρή λάσπη στα χαμηλά του άρματος να δείξει περισσότερο.  :wink: ::salut::

 ::good_job_smilie:: ::good_job_smilie:: ::good_job_smilie:: ::good_job_smilie::

gkontog:
Εμένα μου αρέσει το θηρίο, μπράβο!

dkakos:
Νίκο και Γιώργο σας ευχαριστώ.

Νίκο, υγρή λάσπη θα συμπληρώσω μόλις καταφέρω να τελειώσω με την βάση του και να το "δέσω".

Οι φωτογραφίες ξέρω είναι άθλιες και θα τις αντικαταστήσω μέχρι το απόγευμα.  ::salut::

KWSTAS:
Εάν έχεις βάλει λευκό χαρτί για φόντο και σου βγήκε μπεζ, πρέπει
οπωσδήποτε να κάνεις ένα αυτόματο color στο photoshop ώστε
το λευκό να φαίνεται λευκό και οι τονικότητες των χρωμάτων
να δείχνουν πιο κοντά στην πραγματικότητα. Έτσι φαίνονται όλα
εννιαία, λάσπες, καμουφλάζ, ερπύστριες, τα πάντα.
Για τη βάση αρκούσαν 3-4 σανιδάκια ατάκτως βαλμένα για τη
μάντρα, μερικές ρίζες για δέντρα και  σπασμένα κλαριά και κάποια
πετραδάκια. Μην κολλάς στο στατικό.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση