ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > GB: 100 χρόνια από το Α' Παγκόσμιο Πόλεμο
Retrokit 1/72 Schneider CA1
gkontog:
Τέλος! Τελευταία στιγμή αλλά τέλειωσε το ρημάδι. Οι μαύρες γραμμές έγιναν με μαρκαδόρο. Επίτηδες τις άφησα με προβλήματα, τα άρματα έφευγαν από το εργοστάσιο βαμένα gris artillery, Humbrol 87, και η παραλλαγή περνιόταν με πινέλο/μαλαστούπα/ότι είχαν στις υπομονάδες. Ομοίως και η μαύρη διαχωριστική γραμμή γινόταν με πινέλο και δε νομίζω να είχαν και πολλούς van Gogh στα τεθωρακισμένα. Στο τέλος μπήκε και σκόνη της CMK (dark earth). Ναι, δεν έβαλα λάσπες γιατί το σχέδιο είναι να αγοράσω (όποτε...) ένα σιδηροδρομικό βαγόνι της Retrokit και να το φορτώσω πάνω οπότε ήθελα ένα βρώμικο και ταλαιπωρημένο όχημα αλλά όχι λάσπες. Μόλις βρω θα βάλω και την εξάτμιση :oops:
Τέλος λοιπόν, είναι και το πρώτο μου ρητινιένο κιτ που τελειώνει. Κράχτε ελεύθερα.
giwrgosd:
Πανέμορφη η μπουκιά!
Dimitris 72:
Μαναράκι!!!!
Spoiler (hover to show)Το κανόνι το διόρθωσες????? ::glossa:: :mrgreen:
Δκ
KWSTAS:
Πολύ όμορφο βγήκε.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση