καλημερα
και εμενα το μυαλο πηγε στα πολυκαιρισμενα χρωματα τα οποια ειχαν να ανοιχτουν κατι χρονια.εκτος απο αυτα που ηταν για πεταμα τα αλλα τα ζεστανα σε μπεν-μαρι

και μετα πολυ καλο ανακατεμα.
Οταν ομως δοκιμασα να βαψω με ενα λευκο ακρυλικο της hambrol εκει εγινε πανηγυρι !!! αυτο ειναι καινουργιο χρωμα οχι απο τα παλια.
Το διαλυσα με το thinner της hambrol,με νερακι και φυσικα με αζαξ.
Ο αερογραφος λυθηκε και καθαριστηκε,(εβαλα και την βαζελινη του

)καθως επισης αδειασα και την υδατοπαγιδα.
Παρατηρησα οτι το προβλημα μου το εκανε κυριως με hambrol ακρυλικα χρωματα και οχι με vallejo και hobby color τα οποια αυτα ειναι 5 χρονων χρωματα.
θα επανελθω με φωτογραφιες
σας ευχαριστω πολυ ολους για την βοηθεια !!!!