Πίσω λοιπόν στα δικά μας. Φτιάχτηκε με πολλή υπομονή και Γαλλικά το πίσω coupler
( το σημείο πρόσδεσης με άλλο βαγόνι ) αφού το εμπρός υποτίθεται ότι καλύπτεται από
τη βλάστηση. Τοποθετήθηκαν σε διάφορα παράθυρα τζάμια από το ίδιο υλικό με την
αποθήκη, βελτιώθηκε η βελανιδιά στο φύλλωμα και ψεκάστηκε το διόραμα γενικώς με
ματ βερνίκι για να έρθει στα ίσα του. Από μια φιγούρα της preiser έγινε ο άστεγος με μια
τσάντα πλάτης από πάνταπράσινο κατάλληλα τριμμένο. Εδώ το νόημα του διοράματος
είναι "End of the line" για το αποσυρμένο caboose και "End of the line" για τον περιπλα-
νώμενο που βρήκε επιτέλους στέγη.
Το container αφού απέκτησε τελικώς πόρτες, ασταρώθηκε με Vallejo grey primer, βάφτηκε σαν
βάση με μαύρο ματ Tamiya, XF-64 Red brown και H47 Red brown Hobby color σε τυχαία σημεία.
Κατόπιν πασπαλίστηκε πάλι τυχαία με αλατάκι για να νοστιμήνει, και περάστηκε με XF-23 Light
Blue και με φωτίσματα από το ίδιο με λευκό. Την επόμενη μέρα αφαιρέθηκε το αλάτι και πλύθηκε
με βαρύ wash αλλά και ατόφιο χρώμα λαδιού Raw Umber. Οι σκουριές που προστέθηκαν στα
σημεία του Chipping έγιναν με ψιλό πινέλο και σχετικά αραιωμένο Burnt Sienna. Απομένει η μία
πλευρά για σκούριασμα ( στη φωτό με τη μπαταρία ) καθώς επίσης και ίσως κάποιοι περισσότεροι
τόνοι φθοράς. Θα το δω στην πορεία δεδομένου και του περιορισμένου χρόνου.
Στις φωτό απ' ότι βλέπω πάει προς το κίτρινο ενώ κανονικά γκριζάρει. Ίσως φταίει το κόκκινο φόντο.
Ελπίζω να μην κούρασα με το μακροσκελές ποστ. Take care.