Αρκάδιε μην το πολυψάχνεις, πάρε το σετ που βρήκες το οποίο από ότι είδα έχει και τα σήματα για την 4φυλη έλικα της Rotol που είχαν τα Mk IX και είσαι μια χαρά. Αν αρχίσεις και το ψάχνεις, ειδικά με τα Spitfire, μπορεί και να παλαβώσεις... έτσι από μνήμης σου λέω πως πρέπει να ψάξεις:
- Πρωτίστως αν το δικό σου αεροσκάφος ήταν Mk IX παραγωγής ή μετασκετασμένο Mk V. Σημαντικό γιατί βάση αυτού, αν είναι μετασκευασμένο Mk V θα:
α. Προσθέσεις ή αφαιρέσεις το navigation light πίσω από την κεραία του ασυρμάτου.
β. θα βάλεις ή όχι τα κόκκινα landing gear rod indicator, τα "παραγωγής" Mk IX είχαν φωτάκια στο cockpit.
γ. Η πτέρυγα πρέπει να έχει τα μεγάλα καλύματα για τα μοτέρ τροφοδοσίας των πυροβόλων.
- Αντε και είναι Mk IX "παραγωγής". Τότε όμως:
α. Ποιον Merlin έχει; Τα Mk ΙΧ φόρεσαν Merlin 61, 63, 63Α και 66. Μικρές αλλαγές στα ψυγεία ανάλογα την έκδοση.
β. Είναι early ή late; Αν είναι early τότε η gun-camera μεταφέρθηκε από την αριστερή στη δεξιά πτέρυγα και στη θέση της έμεινε μία εισαγωγή αέρα για το σύστημα ψύξης καυσίμου γιατί τα early είχαν προβλήματα vapor lock στις σωληνώσεις καυσίμων.
γ. Αρκετά late είχαν παραπάνω δεξαμενές καυσίμου στην άτρακτο άρα και τα αντίστοιχα σημεία πλήρωσης.
δ. Και πάλι αρκετά late είχαν το κάλυμα του κινητήρα ίδιο με αυτό των Mk XVI το οποίο φρόντιζε να χωράει ο intercooler του Packard Merlin 266.
Και δε συνεχίζω. Δε θυμάμαι άλλα, θυμάμαι όμως πως οι αλλαγές και βελτιώσεις στη ζωή του Mk IX είναι κάπου 80. Οπότε μην το ψάχνεις...