για μοντέλα που αναπαριστούν αυτοκίνητα των οποίων το καπώ του κινητήρα αποτελείται από ένα κομμάτι, υπάρχουν εταιρίες που δίνουν λύση είτε με δύο δοντάκια που εξέχουν από το καπώ (συνήθως ταμιya, παλιά esci, και revell σειρά premium) και του δίνουν την δυνατότητα να περιστρέφεται σε ένα νοητό οριζόντιο εγκάρσιο άξονα είτε με διπλό βραχίονα που επιτρέπει την κίνηση του καπώ προς τα πάνω (κυρίως monogram, amtl αλλά και bburago, maisto σε μεταλλικά), μειώνοντας όμως την τελική αληθοφάνεια.
Σε οποια μοντέλα δεν δίνεται χωριστά το καπώ, αλλά υπάρχει σχετική χάραξη, μπορείς να κάνεις διάνοιξη με πολλή υπομονή και να κατασκευάσεις την πρώτη λύση.
σε οτι αφορά το πορτμπαγκαζ σε προτρέπω, με βάση την πικρή μου εμπειρία, , εαν δεν έχει προβλέψει η εταιρία,να μην το δοκιμάσεις καν, γιατί θα κλαις τα λεφτά που έδωσες για να αγοράσεις το μοντέλο....
σε οτι αφορά αυτοκίνητα πριν το 1940, οπου το καπώ του κινητήρα απαρτιζόταν από δύο ή τέσσερα φύλλα, εξαρτάται από την κλίμακα, το ίδιο το αυτοκίνητο και το πόσο αποφασισμένος είσαι....