Μπράβο συνάδελφε πολύ καλό βάψιμο για 4ο μοντέλο.
Προσωπικά μου αρέσει πολύ. Αλλά θα σου επισημάνω κάποια πραγματάκια αν μου επιτρέπεις καλοπροαίρετα γιατί βλέπω ότι το πας πολύ όμορφα και άμα τα προσέξεις θα κανείς θαύματα σε λίγο καιρό.
Σου έχει ξεφύγει ένα φλας στην αριστερή πτέρυγα και καθώς καθώς και η Ένωση του κάθετου σταθερού.
Στο εσωτερικό του κινητήρα παίξε με την κόλλλα την ώρα που το κόλλας ώστε να κανείς χείλος την ώρα που το πιέζεις και να μην έχεις χαντάκι εκεί.
Και το κυριότερο ματαρε το περισσότερο όλο το αεροσκάφος γυαλίζει πολύ.;
Αυτά από εμένα.... Συνέχισε να μοντέλαρεις γιατί το έχεις.
Καλή συνέχεια στο διλλιτρο σου....
