Παιδιά καλημέρα και καλή βδομάδα. Πάει καιρός που αυτό το θέμα έχει μέινει ορφανό καθώς διάφορα προβλήματα και καταστάσεις με κράτησαν μακρυά. Μιας και τα πράγματα έχουν στρώσει και η όρεξη ξαναματάρθε ας το ζωντανέψουμε λίγο με κάποιο μικρό update και με δεδομένη πια την απόφαση απόσυρσής του αγαπημένου αυτού αφους, ας πούμε ότι πλέον θα αποτελεί από δω και πέρα ένα μικρό φόρο τιμής σε αυτό και στους ανθρωπους που το τίμησαν!
Είναι γεγονός ότι ο χρόνος είναι λίγος και το μοντέλο απαιτεί αρκετή δουλειά αφενός για να γίνει -Η, αφετέρου για να διορθωθούν τα λάθη που έχει. Οι περισσότεροι εδώ μεσα θα γνωρίζετε ότι έχω εμμονή με την λεπτομέρεια και πολλές φορές αυτό από μόνο του έιναι ένας παράγοντας καθυστέρησης.
Αλλά ας περάσουμε στο προκείμενο, έχουμε μείνει ακόμα στην δεξιά πλευρά της ατράκτου όπου έχουν γίνει οι απαιτούμενες παρεμβάσεις και συνεχίζουμε,
Επαναχαράχθηκε η κεραία του LORAN μιας και αν θυμάστε είχε τριφτεί αφού ήταν ανάγλυφη (άσχετο)
Στην συνέχεια ξηλώθηκε η εισαγωγή του aircondition και ξαναφτιάχθηκε με άλλη λογικη, δεν με ικανοποιεί τελειώς και αυτή η προσπάθεια αλλά αποφάσισα ότι καλό είναι και συνεχίζουμε. Παράλληλα ξηλώθηκε και φτιάχθηκε ξανά, όπως βλέπετε, το κάλυμα που υπήρχε στην θέση του σωλήνα ανεφοδιασμού, μιας και δεν με ικανοποιούσε το πάχος του (για τη κλίμακα ήταν λεπτό)
Παράλληλα έπρεπε να φτιαχθεί και η εξαγωγή του aicondition, να επαναχαραχθεί, μιας και η υπάρχουσα ήταν λάθος και να φτιαχθεί και η εξαγωγή. Σε πρώτο χρόνο έχουμε την επαναχάραξη. Μιας και δεν υπήρχε stencil στις απαιτητές διαστάσεις έφτιαξα ένα από φύλλο πλαστικού και ολοκλήρωσα την διαδικασία
Παράλληλα πρόσθεσα και τα rivets αλλά ξέχασα να βγάλω φωτό
Στην συνέχεια ανοίχθηκαν οι τρύπες στο κάτω μέρος της ατράκτου (εξαγωγή καυσαερίων του starter κ.λ.π.) και τοποθετήθηκαν σωλήνες από θερμοσυστελόμενο πλαστικό. Μέτραγα την διάμετρο έπερνα ένα τρυπάνι αυτής της διαμέτρου, του ''φόραγα'' το θερμοσυστελόμενο, το ζέσταινα και αυτό έπερνε την επιθυμητή ακτίνα. Για να μην είναι παχύ έπαιρνα συνηθως σωληνάκι μεγάλης διαμέτρου σχεδόν διπλάσιας μιας και αυτά μαζεύουν κατά το μισό τους. Αυτά στην συνέχεια θα ταπωθούν.
[/h
Και τελευταία δουλειά ήταν η διόρθωση στις γρίλιες της πόρτας των ηλεκτρονικών, στένεμα, κόντεμα, και μεταφορά στην σωστή θέση (σαν ράφτρα ακούγομαι!!). Ανοίχτηκαν τα κενά, ότι χρειάστηκε να κλειστεί κλείστηκε με εποξικό και φτιάχτηκαν οι γρίλιες από την αρχή με φύλλο πλαστικού προσέχοντας να είναι συμμετρικές, να έχουν το σωστό σχήμα και άνοιγμα, επίπονη και χρονοβόρα διαδικασία αλλά απαιτούνταν!!
Αυτά για την ώρα, όπως καταλαβαίνετε θα το πάμε αργά το έργο μιας και απαιτείται προσεχτική και λεπτομερής προσέγγιση στο θέμα
Γιάννης