Γεια σας
Σ ευχαριστώ Αντώνη για την ανάρτηση , αψεγάδιαστη δεν μπορώ να πω , και λάθει έχουν γίνει ,και παραβλέψεις ,και λίγοι αυτοσχεδιασμοί.
Σε γενικές όμως γραμμές είμαι ικανοποιημένος απ την μέχρι τώρα δουλειά .
Προσπάθησα να τηρήσω τους βασικούς κανόνες ναυπήγησης της τότε εποχής μα πίστεψε με είναι πολύ δύσκολο .
Όσον αφορά την στιβαρότητα . Θα μπορούσα να σ αυτό το σημείο να αφαιρέσω το ναυβαθρο , η όλη κατασκευή είναι πολύ σταθερή
και στιβαρή , δεν θα το κάνω τελειώνοντας την τοποθέτηση των καμαριών , για τρεις λόγους , ο πρώτος είναι ότι πολλοί νομείς πρέπει
να κοπούν κάθετα και να τοποθετηθούν τμήματα όχι παράλληλα στους υπάρχοντες , μα κάθετα στο κατάστρωμα , (scalmotti )
Ο δεύτερος λόγος είναι ότι όλες οι μετρήσεις που έχω κάνει για την ευθυγράμμιση και παραλληλότητα έγιναν με βάση το πρώτο
επίπεδο του ναυβαθρου και κατά συνέπεια μου είναι χρήσιμο ακόμα.
Ο τρίτος και βασικότερος είναι η έλλειψη εμπειρίας ,είναι η πρώτη μου κατασκευή ,και ο φόβος μου είναι μεγαλύτερος από την περιέργεια .
Κοινώς « φυλαγε τα ρούχα σου για να χεις τα μισά » .
Ανεβάζω μια φωτογραφία με σχέδια της μονογραφίας για να δείξω τι εννοώ ( scalmotti ) δεν γνωρίζω τον τεχνικό όρο .
Βαγγέλης