Όπως είχα υποσχεθεί
(κυρίως στον ομώνυμο με το αντικείμενο του παρόντος thread χρήστη
) σας παρουσιάζω το νέο Leo 1A3/A4 στην 1/35 από τη Meng.
Το κιτ είναι στα γνωστά πολύ υψηλά στάνταρ ποιότητας και λεπτομέριας, που μας έχει συνηθήσει η εταιρία από το πρώτο της κιόλας μοντέλο. Παρέχονται 4 διαφορετικές επιλογές βαφής. Τρείς γερμανικές και μία ελληνική (με την παραλλαγή που είχαν πριν αποσυρθούν τα 1A4GR και που έχουν ακόμα τα 1A5). Δίνονται και βινυλικές και κομμάτι κομμάτι ερπύστριες, ενώ παρέχονται όλα τα κομμάτια που χρειάζονται για να αναπαρασταθεί σωστά το ελληνικό (σίτα και φαν συγκροτήματος ισχύος, ΟΝΥΠΑΣ, περισκόπιο αρχηγού, κινητήριοι τροχοί και βέβαια σήματα). Εκτός από τα πλαστικά κομμάτια σε πράσινο πλαστικό, υπάρχουν ακόμα δύο fret PE, διαφανή κομμάτια και τμήμα νάυλον σπάγγου για τα συρματόσχοινα.
Παρόλη την υψηλή ποιότητα του κιτ, η Meng δεν απέφυγε κάποια... λαθάκια

και απλοποιήσεις (με μια πρώτη ματιά που έριξα). Αυτά είναι τα εξής ("κυκλωμένα" με κόκκινο στις φωτό):
1. Στις οδηγίες βαφής του ελληνικού, στις δύο πλάγιες όψεις το pattern του καμουφλάζ έχει αποτυπωθεί ανάποδα (αυτό της αριστερής μεριάς στη δεξιά και το αντίστροφο).
2. Τα γαζιά συγκόλλησης σε πήγμα και πύργο, είναι λίγο πιο "άγρια" απ' όσο του κανονικού και θα χρειαστούν ένα "χάιδεμα" με ντουκόχαρτο για να λειανθούν λίγο.
3. Οι πίσω ελαστικοί λασπωτήρες, ενώ δίνονται και ξεδίπλωτοι και διπλωμένοι, τα κομμάτια που αναπαριστούν τους διπλωμένους είναι μασίφ και χωρίς καμιά προσπάθεια αναπαράστασης (στο προφίλ τους) του κενού που αφήνει εκεί το διπλωμένο λάστιχο.
4. Η μέσα μεριά των εσωτερικών εδαφικών τροχών, έχει ένα άκρως αντιαισθητικό και χωρίς λεπτομέρεια hub, το οποίο δυστυχώς δε νομίζω πως διορθώνεται και η μόνη λύση στην οποία μπορεί να καταφύγει κάποιος, είναι η αγορά aftermarket τροχών.
5. Στις πλευρικές λαστιχένιες ποδιές, έχει αναπαρασταθεί ένα εσωτερικό grid που διαθέτουν τα πραγματικά, αλλά είναι κάπως πιο έντονο σε υφή απ' ότι θα έπρεπε. Δυστυχώς κι αυτό είναι κάτι το οποίο δε διορθώνεται και ελπίζω μόνο να μειώνεται λίγο η αίσθηση που δίνει μετά το βάψιμο, ενώ επιπλέον θα πρέπει κατά το pin wash και τα όποια φίλτρα εφαρμόσει κανείς, να μην αφήσει καθόλου "ζουμί" μεσα στη λεπτομέρεια, για να μην τονιστεί η ύπαρξη της εκεί.
6. Η χειρότερη όμως απλούστευση που έχει κάνει η Meng, είναι οι σχάρες των εξατμίσεων, οι οποίες είναι ρηχές και τελείως λάθος και θα χρειαστούν οπωσδήποτε σκρατσάρισμα ή αντικατάσταση με aftermarket

Όπως και νά 'χει πάντως το μοντέλο της Meng δεν παύει να είναι ένα υψηλής ποιότητας κιτ και μάλλον το καλύτερο από τα ήδη υπάρχοντα (italeri, Tamiya).

Αν έχετε κάποια απορία ή ερώτηση, μη διστάσετε να την αναφέρετε και... θα δώ αν θα σας απαντήσω

To kit της παρουσίασης, είναι μια ευγενική χορηγία του... εαυτού μου
ΜΦΧ