ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > MODELCLUB Group Builds

Πρόγραμμα Group Builds του Modelclub.

<< < (9/11) > >>

kido:
Επειδή δεν έχω κανένα μοντέλο αυτοκινήτου και θα ήθελα να πάρω μέρος στο GB, υπάρχει περίπτωση να θέλει να ξεστοκάρει κάποιος, μοντέλο που να κάνει για το συγκεκριμένο GB? Αν ναι παρακαλώ ας μου στείλει ένα PM με το μοντέλο - τιμή - περιοχή. Ευχαριστώ πολύ  ::salut::

opelcorsa-a:

--- Παράθεση από: kido στις Ιουλίου 07, 2014, 01:47:02 μμ ---Επειδή δεν έχω κανένα μοντέλο αυτοκινήτου και θα ήθελα να πάρω μέρος στο GB, υπάρχει περίπτωση να θέλει να ξεστοκάρει κάποιος, μοντέλο που να κάνει για το συγκεκριμένο GB? Αν ναι παρακαλώ ας μου στείλει ένα PM με το μοντέλο - τιμή - περιοχή. Ευχαριστώ πολύ  ::salut::

--- Τέλος παράθεσης ---

Εγω φιλε μου εχω καποια Skyline.Εαν θες σου τα στελνω με πμ να δεις ποια ειναι.

kido:
Κύριοι καλημέρα  ::salut::, το λησμονήσαμε το Καγκουρο-GB μου φαίνεται  ::glossa::

gkontog:

--- Παράθεση από: kido στις Ιουλίου 17, 2014, 10:44:12 πμ ---Κύριοι καλημέρα  ::salut::, το λησμονήσαμε το Καγκουρο-GB μου φαίνεται  ::glossa::

--- Τέλος παράθεσης ---
Οχι, λίγο υπομονή παρακαλώ.

kido:
Καλησπέρα σας,

Λόγω του γεγονότος πως η έκθεση έγινε αρχές Οκτώβρη, το Snapshot GB, θα λάβει χώρα κανονικά απο 1η Νοέμβρη, ή υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσει και πιο νωρίς??  ::salut::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση