Αποστολέας Θέμα: Αρχάριοι στο μοντελισμό τρένων  (Αναγνώστηκε 9211 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

engin

  • Επισκέπτης
Αρχάριοι στο μοντελισμό τρένων
« στις: Οκτώβριος 19, 2006, 12:30:40 μμ »
Καλημέρα σε όλους

Διαθέτω 1 μηχανή και 2 επιβατικά βαγόνια της Lima. Μπορείτε να μου πείτε τι μπορώ να κάνω με αυτά?
Πως μπορώ να τα αναπτύξω? Υπάρχουν στην αγορά επεκτάσεις για Lima? Πόσο κοστίζουν περίπου? Πέρα από αυτά που διαθέτω
δεν γνωρίζω τίποτα άλλο. Είμαι τελείως αρχάριος και θα ήθελα τη βοήθεια σας.

ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος Railway

  • Scale 1/72
  • *
  • Μηνύματα: 240
  • modelclub.gr
Απ: Αρχάριοι στο μοντελισμό τρένων
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 20, 2006, 09:16:26 μμ »
Γεια σου, και εγω αρχαριος ειμαι με την εννοια οτι δεν εχω φτιαξει ποτε μακετα.Εχω ασχοληθει λιγο στηνοντας προχειρα τις γραμμες οσο μου επιτρεπει ο χωρος αλλα εχω διαβασει αρκετα στο διαδυκτιο ωστε να ξερω πανω κατω τι γινετε.Τωρα τα ερωτηματα σου ειναι καπως γενικα και δεν νομιζω να υπαρχει ευκολη απαντηση.Σαφως επεκτεινετε το Lima που εχεις και μαλιστα εχεις παρα πολλες επιλογες απο διαφορους πιο "εξιδικευμενους" κατασκευαστες.Το κοστος μπορει να ξεκινησει απο 1 ευρω και να φτασει χιλιαδες αναλογα τι θελεις να κανεις.Μπορεις να παρεις κομματια γραμμων να επεκτεινεις αυτες που εχεις χωρις οριο, να παρεις βαγονια ,μηχανες.Τα πιο συνχρονα συστηματα ειναι τα ψηφιακα που μπορεις να τρεξεις στην ιδια γραμμη ανεξαρτητα οσες μηχανες θελεις οπως θελεις και με καλουδια οπως ηχους λειτουργιας της μηχανης ,κορνες,φρεναρισματος, να επιταχυνει και να επιβραδυνει σιγα σιγα, και γενικα με μια προσεγγιση στα αληθινα τρενα.
Αν θελεις να ρωτησεις κατι πιο συγκεκριμενο και αν μπορω να σε βοηθησω πολυ ευχαριστως.

engin

  • Επισκέπτης
Απ: Αρχάριοι στο μοντελισμό τρένων
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 23, 2006, 09:37:09 πμ »
Καλημέρα.
Εχεις δίκιο Railway, θα γίνω πιο συγκεκριμένος.